Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning - Annie


OfficialAnnie

Recommended Posts

Ingame Navn: Mit ingame navn er Annie (Skiftet fra Kenzo)

 

SteamID: skrevet fra telefon finder når jeg kommer hjem.


IRL navn: Peter (Efternavn kan følge med, hvis det er relavant) 


Alder: Jeg er 13 År gammel (12 / 10 / 05)

 

Har du tidligere været en del af noget spilcommunity og hvad var din rolle?: Svaret er Ja, jeg har pt. Min egen minecraft server som jeg er i gang med at starte op, den er dog kun ved at blive bygget. Jeg har også været på CubeMC for en dag, fordi Knowix skulle have noget 

 

Hvorfor skal jeg være en del af staffteamet?: Jeg skal være en del af Staffteamet fordi jeg vil gøre en forskel, jeg vil få folk banndd hvis de RDM'er og ikke være ligesom Marcus (Roasted Toast).

Jeg elsker at spille pc, og kan godt lide Stavox. Jeg har holdt en pause fordi jeg synes stavox var lidt dødt. MEN jeg kommer ind igen, og håber støt blive staff.

 

Hvorfor er du mere  kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificerede fordi jeg ikke er så inkompetent ø, og fordi jeg kan lytte til begge parters historie. Jeg elsker RP, men kan også godt lide at hjælpe folk. Jeg er en meget hjælpsom dreng, og mange fra min klasse/spejderhold,  siger også jeg er lidt af en charmetrold, og at jeg er god til at hjælpe.

 

Hvad føler du at DU kan bidrage med som andre ikke kan?: Jeg kan bidrage med at tage mange cases, og så kan jeg en masse commands. Jeg elsker at bygge, men når ikke langt med mine byggerier. Jeg vil gerne hjælpe folk og brænder virkelig for det. Jeg elsker pandekager fordi de smager godt. Jeg vil tage 50 - 90 cases om dagen, hvis jeg bliver accepteret, men hvis jeg ikke gør, så vil såfremt forsøge at hjælpe dem.

 

Har du kendskab til ULX?: Svaret er Ja! Her for 2 uger siden, sagde Mic (Mic Spammeren) hvsd ULX var. Jeg forstod det ikke helt, da jeg troede det var content, bare for et andet udtale.

 

Føler du at du er god til at formulere dig selv, både mundtlig og skriftlig?: Ja, jeg er en ægte dansker, ligesom mange andre. Jeg kan flydende dansk, og er god god at skrive, der er dog et par ord jeg ikke er god til.

 

Bruger du tit din Mic?: Ja, hele tiden og så igen, jeg bruger den hele tiden. Fordi jeg spiller som betjent.

 

 

Hvornår du jeg tid til at være online?: Det er meget forskelligt, her kommer der et lille skema.

 

• Mandag (15:30 - 18+)

• Tisdag (15:30 - 18+)

• Onsdag (14:45 - 18+)

• Torsdag (14:45 - 18+)

• Fredag (14:45 - 18+)

• Lørdag (05 - 18+)

• Søndag (08 - 18+)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bimse👌 skrev:

For ungt?

Jeg var 13, da jeg blev det.

Hvis man kan finde ud af det. Man skal kunne som staff.

Så kan det være ligemeget, hvor gammel  man er.

Det er selføgelig rigtigt, nu syntes jeg bare der er rigtig mange unge spillere på serveren hvor lang af dem ikke, rp'er ordenligt og ofte har det med at trolle

- Kan dog godt se hvad du mener, og ja, man kan da godt være staff som 13 årig, men mange af de unge spillere, har det med at fail rp'e og lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.