Hop til indhold
Stavox

Ideer til e2'er


Rasmusss

Recommended Posts

Jeg har virkelig ingen ideer til e2'er

Så derfor tænkte jeg at der sikkert sidder nogle kreative hjerner herinde, og har en sjov ide eller lign, som jeg kan prøve at lave. Jeg er ikke den bedste til det, så i behøver ikke komme med nogle sindsyge ideer.

- Hvis nogle spotter en ide som virker sjov at lave, snupper i bare ideen :-)  

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Kagen skrev:

Hvad har du så erfaring med?

Jeg har erfaring med lidt af hvert, laver primært design's da jeg ikke er den vildeste til selve kode shit, men hvis du har noget vil jeg da gøre mit bedste for at lave det :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Rasmusss skrev:

Jeg har erfaring med lidt af hvert, laver primært design's da jeg ikke er den vildeste til selve kode shit, men hvis du har noget vil jeg da gøre mit bedste for at lave det 🙂

 

Kan du måske send lidt billeder af det som du har lavet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved heller ikke hvad jeg skal lave, kender det godt 😕

Hvis du gerne vil øve dig så kan nogle så Mini projekter som "Guess the nummer/higher or lower" eller bare lav nogle sjove chat commands, men angående design så "surfer" jeg bare rundt på nettet og kigget på hjemmesider

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Mic skrev:

Jeg ved heller ikke hvad jeg skal lave, kender det godt 😕

Hvis du gerne vil øve dig så kan nogle så Mini projekter som "Guess the nummer/higher or lower" eller bare lav nogle sjove chat commands, men angående design så "surfer" jeg bare rundt på nettet og kigget på hjemmesider

Prøver at lave det med "HIgher or lower" her senere idag, det virker som en sjov ide at lave for en "Nybegynder"

- Har også prøvet at efter lignenogle forskellige hjemmesider, men syntes det bliver lidt kedeligt bare at lave design og lign 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Rasmusss skrev:

Prøver at lave det med "HIgher or lower" her senere idag, det virker som en sjov ide at lave for en "Nybegynder"

- Har også prøvet at efter lignenogle forskellige hjemmesider, men syntes det bliver lidt kedeligt bare at lave design og lign 

 

Det bliver også hurtigt kedeligt men man elsker altid at se "end-result".

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mic skrev:

Det bliver også hurtigt kedeligt men man elsker altid at se "end-result".

 

Ja præcis, især hvis det bliver succesfuldt

 

Lige nu, Beider skrev:

Du kan da hjælpe mig. Jeg mangler en poly af XXXtentacion eftersom jeg er i gang med en gunshop til ære for ham.

Vil da prøve mit bedste, kan lige komme forbi Ts idag hvis du kommer

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Rasmusss skrev:

@Mic

Har lidt overvejet at lave en "Jimboe Gunshop" Med den der fugl på fra @Dynn Profil billede

Perfekto, så kommer jeg senere

Har også overvejet sådan en "Nazi" Politi e2, ved bare ikke om man må

Jeg mener at Eddy har lavet en "Axiz" e2.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Beider skrev:

Jeg mener at Eddy har lavet en "Axiz" e2.

Når okey, så bare nogle have lavet en "Nazi Borg" inde på Evo, så tænkte det ville være meget sjovt at lave et Nazi styre

- Dog kan mange finde det grænse overskridende så valgte at lade vær

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.