Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Merlin


Merlin

Recommended Posts

Ingame navn: Merlin
SteamID: STEAM_0:1:59856354
IRL fornavn: Lucas
Alder: 17 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ud fra hvad jeg selv har prøvet igennem de seneste 5 år, hvor jeg har spillet computer, så syntes jeg at jeg har fået en super god erfaring inde for mange forskellige spil. Jeg har været igennem mange spil og prøvet en masse forskellige ting efterhånden. Jeg har en super god erfaring inden for nogle forskellige spil som lyder på. Counter strike source | Counter strike global offensive og sidst men ikke mindstGarry's mod. I de tidlige år begyndte jeg jo at spille computer, hvor jeg fandt min interesse i Counter strik source. Jeg fandt dette spil som et cool spil, samt et sjovt spil. Jeg begyndte at spille meget på en server som hed (Team-Turbo.dk) Dette var en super kendt server tilbage i årene. Jeg spillede der godt og vel en 6 måneders tid. Efter dette fik jeg fristen til at  selvfølgelig købe Admin ranket. Det var jeg super glad for og lærte en masse nye spændende ting om det. Altså om hvordan man behandlede folk. Hvordan folk skulle behandles så de fik sig en god oplevelse på severen. Så de selvfølgelig ikke mistede spiller osv. Efter et stykke tid, blev (Team-turbo.dk) solgt videre. Efter salget af communytiet. Stoppet jeg med at spille på severen. Jeg fandt nemlig interesse i at prøve og starte noget op selv. Jeg åbnede 2 stk. counter strike source server. En deathrun og en Minigame server. Efter et lille stykke tid, begyndte det at kører meget godt. Der var aktive spiller på severen som hyggede sig godt med at spille deathrun og minigame. Efter et godt stykke tid lukkede jeg så severen. Da der ikke var den bedste økonomi dsv. Men efter at jeg havde kørt mit eget community i et år ca fik jeg en masse erfaring inde for ejerskab om hvordan folk som sagt skal blive behandlet så man ikke mister spillere pga alle mulige åndsvage årsager. Efter dette eller disse år, hoppede jeg så videre til counter strike global offensive. Der fandt jeg en ny server som hed (Danskeviking.net) Der spillede jeg også en stykke tid indtil jeg blev admin. Der fik jeg en masse mere erfaring inden for det. Så igennem de senete år, så syntes jeg da at jeg har fået en super god erfaring inden for mange forskellige ting. Så valgte jeg selvfølgelig at hoppe videre til næste spil. Det blev Garry's mod. Der fandt jeg en super god interesse i roleplay. Jeg startede med at spille på stavox og hyggede mig rigtig godt. Efter lidt tid begyndte jeg selv at lege lidt men servere hvor jeg fik en god erfaring inden for forskellige ting inden for servere. Det var fedt at lærer noget nyt men også super spændene. Jeg blev staff på stavox et stykke tid efter jeg begyndte at spille på stavox. Jeg fik en god erfaring inden for at være mod på stavox. Jeg fik en fornemmelse af så mange forkellige ting om hvordan det skulle gøres. Hvor jeg altid behandlede folk ordenligt og de fik fair straffe osv. Jeg har nu været staff et par gange efterhånden. Men jeg vil gerne en og være med til at bidrage til severen igen.  Ellers efter jeg nu har spillet på severen de sidste par år. SÅ syntes jeg der kommer mange nye spille til som er super flinke og imødekommende. Så nok som i kan læse syntes jeg rigtig godt om stavox severene samt spillerene. Jeg arbejde også med kunder somme tider da jeg nogle gange arbejde i en isenkræmmer butik hvor jeg betjener kunderog prøver at yde den allerbedste service som jeg nu kan.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jamen jeg skal være staff (igen) på stavox da jeg syntes rigtig om severen. Jeg har nogle kvalifikationer som gør at jeg kan gøre dette job rigtig. Jeg har så mange års erfaring inden for hvordan man somsagt behandler folk og hvordan man yder sidst bedste til at folk kan få den bedste oplevelse som de nu har fortjent. Jeg har snart spillet på severen i 3700 timer. SÅ jeg kender stavox rigtig godt efterhånden. Når jeg vil havne i en case vil jeg gøre mit bedste for at spileren / spillerne vil få den bedste hjælp og en god behandling som gør at de har lyst til at spille på severen. Jeg vil altid lytte til begge sider at historien inden jeg dømmer eller gør noget andet. Så der ikke sker noget som ikke må ske. Jeg vil derfor ud for de oplysninger se hvad jeg kan gøre for at hjælpen spilleren bedst. Jeg vil samt holde den ordenlige tone så spilleren som sagt for en god oplevelse. Hvis jeg skal give straffe til nogen vil først og fremmest altid sørge for at finde beviserne inden der bliver givet nogle staffe ud til nogle. Så tilfældige personer selvfølgelig ikke vil få en forkert dom eller andet. Hvis det skulle ske at jeg kommer ud for noget grusomt i en case, som fx at en sviner min familie til eller andet, vil jeg selvfølgelig stadig holde tonen i orden. Men derimod give en passende straf til personen. Så han/hun kan lærer at opfører sig ordenligt. Jeg vil altid holde den gode og glade tone i en case så alle folk for en positiv dag. Men ellers har jeg som sagt spillet garry's mod i en del tid nu så jeg har styr på alle de forskellige ting som der nu er. Jeg er super tit online på severen så jeg har selvfølgelig tid til at lave en godt stykke arbejde. Jeg har tid til at hjælpe folk.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler at jeg kan bidrage med mange ting inde på severen. Fordi jeg oplever tit at der ikke er mange staff til at hjælpe til især om aften. Jeg vil kunne bidrage med at kunne tage mange cases da jeg er meget tit online på severen. Jeg vil samt bidrage til at folk får dem bedste spil oplevelse på severen som de kan få. Så spilleren selvfølgelig vil blive på severen og spille i et godt stykke tid. Men som  sagt føler jeg at jeg kan bidrage med mange ting så folk vil få en god oplevelse. Jeg er tit online om aften på severen da der mangler staff. Der vil jeg også kunne slå ind og hjælpe meget til. Så der ikke sker en masse forskellige regel brud inde på severen. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en super god erfaring inde for ulx da jeg både har leget med det på egen server. Men også da jeg har været staff et par gange på stavox før. Så jeg har super godt styr på hvordan det fungere og hvordan det skal bruges. Jeg har arbejdet meget med det de sidste par år. Så kort sagt jeg syntes jeg har rigtig godt styr på ulx

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes jeg er super god til at formulere mig mundtligt. Da jeg er født og opvokset i Danmark. Jeg kan både skrive og snakke dansk, super godt. Jeg elsker at snakke både på ts men også ingame. Jeg holder mig ikke tilbage for at snakke. Jeg elsker at bruge min mikrofon. Jeg fortrækker også samt altid at bruge min mikrofon da det gør så mange ting lettere. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Tider jeg har mulighed for at være på i løbet af dagen / aftnen 

Mandag - Torsdag: ca 14:30 - 23:00. Det afhænger af mit skema hvornår jeg kan komme på. Men lægger tit på 14:30. Jeg kan ikke være sikker på det hvergang da mit skema ikke er fast. Det ændre sig hver uge

Fredag -Lørdag: 14:30 | 11:00: Til en tid ud på natten

Søndag: 11:00 - 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har ikke så meget andet at sige en jeg håber at i vil vælge mig ind som staff igen da jeg vil kunne bidrage med mange ting 🙂

Jeg er igang med at tage kørerkort men er dog snart færdig. Men om mandagen er jeg til teori i mellem 16:30 - 19:30.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.