Hop til indhold
Stavox

[Solved] Når man køber dører/huse.


HiMiHej

Recommended Posts

20 hours ago, Jan T said:

+Rep ;)

 

https://scriptfodder.com/scripts/view/125/door-linker-for-darkrp

 

Mener også der er et andet med en tavle? Tror ikke det er så svært og lave.

Tænker ikke jeg gider at betale for endnu et addon der alligevel bare skal skrives om. Kvaliteten af addons på scriptfodder, er... mindre god.

 

Som du også selv siger, er det egentlig ikke særlig besværligt. Det tager bare lidt tid at tilføje alle døre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det tager tid ja. men synes det er en ting der er vær at få tilføjet til serveren, da det spare en masse besvær i altid skal rundt og købe døre, og så er man sikker på alle døre er købt. 

Og til den der ikke er så gode til commands eller til at få solgt alle sine døre (Dem er der også nogle af) Vil det os hjælpe en del :P

HiMiHej^^

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
On 6/6/2016 at 13:15, DyNATO said:

Tænker ikke jeg gider at betale for endnu et addon der alligevel bare skal skrives om. Kvaliteten af addons på scriptfodder, er... mindre god.

 

Som du også selv siger, er det egentlig ikke særlig besværligt. Det tager bare lidt tid at tilføje alle døre.

du kan bare lav dit ejet:$

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, DyNATO said:

Det er også planen :) 

jojo men når du skriver såden her  "Tænker ikke jeg gider at betale for endnu et addon der alligevel bare skal skrives om. Kvaliteten af addons på scriptfodder, er... mindre go "

såleder det som om du ikke vil skrive dit ejet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, JimmiGaming2908 said:

jojo men når du skriver såden her  "Tænker ikke jeg gider at betale for endnu et addon der alligevel bare skal skrives om. Kvaliteten af addons på scriptfodder, er... mindre go "

såleder det som om du ikke vil skrive dit ejet

 

Det var som svar til Scriptfodder-linket ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.