Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bananaspilt


Bananen

Recommended Posts

-----------------------

Ingame navn:  Bananasplit

SteamID: STEAM_0:0:160939858

IRL fornavn: Lasse

Alder: 13

-----------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i spil community?

Ja, Både på garry's mod og minecraft, mest minecraft da jeg var lille og ikke så gammel.

Jeg arbejdede på en garrysmod server der hed “Stormway”

Jeg arbejdede ikke med den slags ULX som i bruger.

da jeg arbejdede med minecraft på mange forskellige servers og arbejdede hårdt for blive god, jeg lærte både at scripte og alt muligt plugin viden som jeg stadig har i dag.

 

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du forskel?

Mine primære roller//staff ranks var: MOD, ADMIN, TEKNIKKER, SCRIPTER.

Admin på garry's mod og alle de andre plus admin på alle de minecraft servers som jeg har arbejdet på. Jeg gjorde meget hurtigt endda den forskel med scripting på minecraft med at det blev meget hurtig og smart server. Og på garrysmod var jeg meget fint til at tage cases så længe der ikke står 60 mennesker og skriger mig ind i hovedet, så kunne jeg godt finde på at jaile lidt der.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Fordi jeg har en meget fin tone overfor folk, både spiller og staffs.

Plus da det ville være rart med lidt flere på holdet.

Fordi som en klog gammel mand sagde “Lev dit korte liv eller lad vær”

Så derfor tænkte jeg at leve livet lidt mere spændende og prøve noget nyt.

 

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøger?

Fordi det er ikke særlig mange der har arbejdet med så mange servers, og haft fåede viden  om hvordan det er fordi man skal både kunne træffe nogle svære beslutninger om han eller hun skal have ban eller mute eller jail. Det kræver meget teknik at skulle snakke med nogen i en case Fx: Hvis det bliver en case på 5-10 minutter altså et af mine smarte tricks er hvis en er blevet CDM at man så kan bruge et smart træk for få ham ned på jorden igen, det eneste du skal sige er hvis han//hun siger sådan “JEG BLEV CDM! og magter ikke mere at alle folk kan køre som de ville” er mit trick bare at sige “Ja, det har du jo helt ret i, nu skal jeg nok lave ham om til en bøf der skal på panden” for personen måske tænker at det bliver lidt en sjov case i stedet for den skal være så seriøs hele tiden.

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?

Jeg tænker jeg kan bidrage med sjove cases og online om morgen i weekenderne så der ikke er så meget abuse og reglbryd som har været der i mens jeg er der. Det tror jeg mange har savnet. Plus så ville jeg også komme med et godt humør i stedet for alle skal være sure.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg har haft lidt kendskab til en ULX men det er ikke den i bruger, men jeg har undersøgt mig frem til jeres ULX så jeg har vel en lille smule kendskab som kan bruges. Men jeg kan de fleste af de commands i burger fx: !goto , !repaircar , !bring, !gotocar osv...

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel mundtligt?

Jeg føler selv jeg er meget god til at formulere mig mundtligt, da jeg altid for vide af mine lærer i skolen, at jeg er meget god til at formulere og bruge det kæmpe ordforråd som jeg har. Skriftligt har jeg det fint men er meget mere vand til at bruge mundtlig i stedet for skriftlig.

 

 

 

Bruger du ofte din mic?

Jeg bruger næsten altid min mikrofon. Det er jo så let at udtrykke sig med ord og tale. i stedet for skulle skrive alle de emojis hele tiden fx: 😄 o.O -.- osv. At kunne tale er meget hurtiger men også meget nemmer og bedre for hvis du skriver en besked kan man aldrig vide om det er i sjov eller ikke fordi hvem ved om det her er for sjovt “Du grim” men med ord kan man høre sig frem til om det er for sjov eller ment personligt, eller om personerne er glade eller kede af det.

 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

        Mandag: 15:30 - 21:00

        Tirsdag: 16:30 - 21:00

        Onsdag: 16:30 - 21:00

        Torsdag: 18:30 - 21:00

        Fredag: 15:50 - 23:00

        Lørdag: 08:50 - 23:00 (normalt) (Med pauser osv) (indtil den 15 april ser det                                  sådan her ud: 18:30-23:00)

Søndag: 08:50 - 21:00

 

 

Har du fx kun mulighed for at være på i weekenderne?

Nej jeg kan også i normale hverdage.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Ikke andet end ville sige jeg har brugt godt med tid på denne ansøgning så håber i ville tage godt imod den :D.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, OpK skrev:

NEUTRAL REP

 

Jeg har ikke set dig på serveren før. Men du har en rigtig fin ansøgning med nogle gode punkter, tror du ville være en fin staff.

 

// OpK

tusind tak 😄

og er på lige nu fx 😛

men igen tak for din kommentar den kan jeg altid bruge 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Else skrev:

+ Rep

- Fin ansøgning - Dog måtte du godt adskille spørgsmålene, så det var nemmere og mere overskueligt.

- Virker flink.

- God til RP.

 

Krydser fingre på at de giver dig en chance. 🙂 

// Else

 

Tusind tak for den gode omtale

/BANANEN

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP

 

Hej Bananen, du har en god ansøgning.

Udover det har jeg ikke mødt dig før, i forhold til idag.

Din mic er altså ikke særlig god, og man kan høre ekko i baggrunden. Hvilket er et stort minus ifølge mig:)

Men Held og Lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Monada skrev:

Neutralt REP

 

Hej Bananen, du har en god ansøgning.

Udover det har jeg ikke mødt dig før, i forhold til idag.

Din mic er altså ikke særlig god, og man kan høre ekko i baggrunden. Hvilket er et stort minus ifølge mig:)

Men Held og Lykke!

Jeg har haft testet min mic og kan ikke høre noget baggrunds ekko, med mindre det var der hvor min dør stod åben og man kunne høre min far det ene sekund så undskylder jeg mange gange. Og min mic er ikke dårlig det min stemme min stemme lyder bare sådan og det kan jeg ikke gøre for!. 

Men tak for omtalen 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.