Hop til indhold
Stavox

[Afslået] commando


commando

Recommended Posts

Ingame navn: commando


SteamID: STEAM_0:1:244401824


IRL fornavn: William


Alder: 11, snart 12, men meget moden af min alder at være.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja jeg har været staff på to rigtige servere. Jeg havde også min egen server, men den blev aldrig til noget stort - max 5 players på en hel dag. Ellers har jeg været staff på mange discord servere og develpor på to. Efter min erfaring som staff på gmod servere osv. har jeg lært meget og er god til at styre folk, altså på den måde ment at jeg kan fortælle folk på en god måde hvad de skal gøre og give folk gode råd med hvad de fx kan gøre eller gøre bedre. Da jeg var staff tog jeg hele tiden cases og gjorde den foreskel - at jeg var på hele tiden og jeg var god imod folk og jeg var med til at gøre det sjovere at spille på serverne. Jeg havde fx mod og junior admin på de to servere og jeg var selfølgelig owner på min egen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg kan lytte til hvad folk siger og tage cases seriøst og jeg er god til forstå hvad andre folk siger. Jeg er også god til at finde en pasende straf til dem der skal strafes. Jeg er også god til at over holde regelerne. Selv om folk taler helt vildt grimt til mig i fx en case, kan jeg tale pænt til dem og være ligeglad hvad de siger til mig. Jeg ved hvad jeg skal gøre hvis nogen ødelægger rp'en - står fx ikke midt på vejen og snakker med folk, fortrækker at tage dem op på et tag så jeg ikke er med til at ødelægge rp'en for andre. Jeg er mere kvalificeret end andre, fordi at jeg vil være staff af god god grund: Jeg vil selfølgelig have det sjovt, og være en god staff på staff teamet, kan tage cases næsten hele tiden og kan høre efter hvad andre siger til mig. Jeg kan forstå en ordre og jeg er en en der plaer hele tiden om et eller andet + jeg har lagt rigtig lang tid i min ansøgning og har brugt lang tid på at fin puse den så den ser ud som jeg har tænkt mig. Og så siger jeg ALTID sandheden i mine ansøgninger - det vil sige at  jeg ikke give fake oplysninger om mig selv.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med en glad og sjov dreng som kan være med til at gøre ting sjovere og tage cases. Er selvfølgelig også seriøs, men det er godt at jeg også kan være hyggelig at være sammen med og er ikke irreterende af havd jeg selv ved 🙂 Men kan bidrage med noget hyggeligt og godt 🙂

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har som sagt været staff på forskellige gmod darkrp servere så jeg har erfaring +  jeg har binds til næsten alle commnads som giver mening at have binds til + kender næsten alle commands. Kunne måske godt trænge til at få opfriskede nogen, men ellers tror jeg kender næsten alle og bruger næsten alle. Jeg har også kendskab til "ulx menu" som jeg ofte bruger hvis jeg giver ban, eller skriver jeg det selfølgelig bare i chatten fx: !ban "name" 1w Failrp'er x3 + masse rdm'er. Dette er bare et forslag og ret mig gerne hvis der er noget jeg gør forkert.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:S Jeg bruger hele tiden min mic, men jeg kan nemt skrive og formulere mig på den måde, hvis det er det der er nødvendigt. Jeg kan som sagt nemt svare folk med skrift og med mund. Skal dog siges at jeg 100% fortrærkker at tale med folk i stedet for at skrive, men jeg kan sagtens srkive hvis det er det der må til.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Mandag: 2,5 timer ca. Tirsdag: 1,5 time ca. Ondsdag: 1,5 time ca. Torsdag: 1,5 time ca. Fredag: Op til 7,5 timer ca. Lørdag: Op til 7,5 timer Søndag: Op til 5,5 timer. Det her er det højeste jeg kan være på dagene så det er ikke sikkert at det bliver det højeste, men i weekenderne er det helt sikkert at jeg kommer på meget, og mandag selfølgelig også lidt. Der kan som sagt være dage hvor jeg kommer mere på end andre.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er god til mit RP, kender aller reglerne, kan holde mig inden for reglerne, kan tale pænt til andre, er ikke flappet over for andre, kan vente til andre er færdige med at snak og så først tale der - kan selfølgelig godt finde på at sige til folk at de skal ti'e stille, men ellers snakker jeg ikke voldsomt til andre mennesker. Kan forstå andre + jeg kan lytte til andre. Jeg er god til at akomentere for min sag/snakke for min sag. (Hvis det er meget vigtigt kan jeg selvfølgelig godt optage cases eller bare generalt optage så jeg har beviser på alt, men kun hvis det er nødvendigt fordi at det kan komme til at lagge lidt for mig når jeg optager, men ikke det helt vilde) 

Har foresten ikke været på så meget på i lidt tid (nogle uger) og har ikke generalt spillet på serveren, men her på det sidste er jeg begyndt lidt igen og har fået lyst til det igen. Sååå tænkte at jeg måske havde en lille chache for at blive staff - og hvis jeg ikke bliver staff vil jeg stadig spille på serveren 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +Rep Herfra man kan virkelig se du har gjort noget ud af den og faktisk vil være staff 🙂 Skimmede bare din ansøgning men kan godt se jeg skal sætte mig ned og læse den igennem fordi hvad jeg lige så var fantastisk 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

 

5 minutter siden, Lolly skrev:

Kæmpe +Rep Herfra man kan virkelig se du har gjort noget ud af den og faktisk vil være staff 🙂 Skimmede bare din ansøgning men kan godt se jeg skal sætte mig ned og læse den igennem fordi hvad jeg lige så var fantastisk 🙂

TUSIND TAK Lolly!!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Snorkild skrev:

Du er ikke moden overhovedet i mine øjne, du skriger som et lille barn og snakker grimt. Held og lykke

 

-REP

Hvad hedder du ing? Fordi at jeg har ikke mødt dig så vidt jeg kan huske.

2 timer siden, Aske skrev:

- rep 

Har ikke set dig ingame over hovedet 

Nej har ikke været så meget på, på det sidste, men har 321 timer, sååå lidt har jeg været på 🙂

2 timer siden, Beetle King skrev:

Jeg er ked af det, men det bliver et -Rep herfra.

 

  • Har aldrig set dig In-Game før
  • Lyder ikke særlig moden. Det er dog min mening.
  • Held og lykke

 

-Beetle King-

Fair nok 🙂

44 minutter siden, OfficialAnnie skrev:

~ MINUS REP 

 

• Har ikke det dig ign.

• Virker ikke moden

Ok..

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Aske skrev:

321 er ikke ret meget i forhold til de andre  der er blevet staff

Så vidt jeg husker har jeg ikke sagt det er meget, men sagde bare at jeg havde spillet 321 timer - som hentyder til at jeg har spillet på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, commando skrev:

Så vidt jeg husker har jeg ikke sagt det er meget, men sagde bare at jeg havde spillet 321 timer - som hentyder til at jeg har spillet på serveren.

Ingen sagde at du ikke har spillet på serveren? Han sagde at det ikke var meget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Snorkild skrev:

Ingen sagde at du ikke har spillet på serveren? Han sagde at det ikke var meget. 

Det har jeg heller ikke sagt? Siger bare at jeg har spillet på serveren og der er stor chanche for at han kunne have set mig.

20 timer siden, Ra1fi skrev:

hey dude, du er sku "flot" nok så det bliver et +REP her fra. Da du er flik, online og ud fra hvad jeg ved kan du reglerne.😘

TAK!!

8 timer siden, Beider skrev:

Hey makker jeg kan godt huske dig, det er hvis noget tid siden du har været på. Men du flink nok, men tænker ikke at du er helt klar til staff rollen lige nu.

 

-Polle

Ok og tak fordi at du gad og se min ansøgning!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var ikke random dude. Det var fordi at jeg ikke synes at det var godt det du skrev - men så vidt jeg ved har man lov til at have sine meninger om havd andre folk skriver og jeg har minus reppet en besked som jeg ikke kunne lide, men i følge mnage har man fuldt ud lov til at have sin mening. Så jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor at du skal sige at jeg minus repper din besked fordi at du har en mening. For i for hold til andre mennesker kan jeg godt holde ud at adnre har en mening 😐

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, commando skrev:

Det var ikke random dude. Det var fordi at jeg ikke synes at det var godt det du skrev - men så vidt jeg ved har man lov til at have sine meninger om havd andre folk skriver og jeg har minus reppet en besked som jeg ikke kunne lide, men i følge mnage har man fuldt ud lov til at have sin mening. Så jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor at du skal sige at jeg minus repper din besked fordi at du har en mening. For i for hold til andre mennesker kan jeg godt holde ud at adnre har en mening 😐

Jeg skrev blot "god idé" du behøver ikke at reptrade... 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Snorkild skrev:

Jeg skrev blot "god idé" du behøver ikke at reptrade... 

Synes ikke at det var en god ide - men kan godt se at det ville give bedre mening hvis jeg bare skrev dårlig ide eller noget den stil. Følte bare slet ikke at det var en god ide. Plus så har man lov til at reptrade hvis man vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, commando skrev:

Synes ikke at det var en god ide - men kan godt se at det ville give bedre mening hvis jeg bare skrev dårlig ide eller noget den stil. Følte bare slet ikke at det var en god ide. Plus så har man lov til at reptrade hvis man vil.

Kan godt være at du har lov, det er bare super dårlig stil og beviser min pointe yderligere om at du er super umoden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

?

4 timer siden, Snorkild skrev:

Kan godt være at du har lov, det er bare super dårlig stil og beviser min pointe yderligere om at du er super umoden. 

Fordi at jeg har en mening er jeg umoden? Så tror jeg at det er dig der er umoden, når du kalder andre umoden fordi at de har en mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, commando skrev:

?

Fordi at jeg har en mening er jeg umoden? Så tror jeg at det er dig der er umoden, når du kalder andre umoden fordi at de har en mening.

Hvorfor skal jeg have -rep når jeg ikke har startet tråden om ideen? Du kunne i stedet skrive ''jeg synes det er en dårlig ide'' Held og lykke med din ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Snorkild skrev:

Hvorfor skal jeg have -rep når jeg ikke har startet tråden om ideen? Du kunne i stedet skrive ''jeg synes det er en dårlig ide'' Held og lykke med din ansøgning.

Hvis du havde tid til at læse min besked skrev jeg faktisk også at det ville havde været bedre hvis jeg havde skrevet det, men du har jo åbenlyst ikke læst ordenligt efter. Men mit problem er at jeg åbenbart ikke er moden fordi at jeg reptrader. Det synes jeg ikke giver mening og det gør bare dig umoden og ikke mig umoden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.