Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bærmand


Bærmand

Recommended Posts

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ingame navn: Bærmand
SteamID: STEAM_0:1:108272336
IRL fornavn: Malthe
Alder: 13 år (08-11-2005)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Nej, jeg har ikke haft nogle admistrative roller i et spilcommunity før, men jeg har haft mange roller, som man har skulle ansøge for at få, fx. inde på FiveM (GTA-5 RP). Jeg har altid gerne ville være staff på en server, men har aldrig vist hvilken server eller spil det skulle være på. Nu har jeg spillet herinde på Stavox i lang tid, og har derfor besluttet at jeg ville bruge mine krafter, på at være staff herinde.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet herinde på Stavox, fordi jeg altid er meget ambitiøs med de ting jeg vil (som fx. er at være staff). Når jeg vil noget så går jeg altid fuldt ud på det. Jeg har meget erfaring indefor RP, siden at jeg begyndte at spille meget FiveM og Garry's Mod. Jeg bliver meget sjældent jailet i 300-sekunder, og de gange hvor jeg faktisk bliver jailet har det enden været fordi at jeg har misforstået noget eller lavet en fejl ved et uheld. Jeg er kun blevet bannet en gang, men det var fordi, at jeg lod min ven spille på min account imens at jeg lige skulle gøre noget. Jeg ved godt at det ikke er en ordentlig undskylding, og at det var mit ansvar, hvis at han gjorde noget han ikke måtte. Jeg føler også nogle gange et "behov" for at hjælpe andre, det giver i hvert fald tit en rigtig god følelse.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med et nyt og frisk syn på tingene her inde på Stavox, og selvfølgelig også bare at være et nyt medlem, som kan håndtere admin-cases når der er travlt. Jeg er god til at håndtere stressede situationer, og selvom at folk fx. sviner mig til, er jeg god til at "lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet" og holde en god tone. Jeg vil altid lade folk snakke helt færdigt, for har selv prøvet nogle gange (ikke så tit, men det sker) at admins bare beslutter sig inden, at jeg har sagt alt det nødvendige. Jeg vil også komme med forslag til hvad serveren måske kan forbedre (hvis at der selvfølgelig er noget galt).

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har lidt kendskab med det, for har set nogle får videoer med hvordan det virker, hvis nu at min ansøgning skulle blive accepteret. Jeg har dog aldrig haft/brugt det før. Men synes selv jeg har rimelig godt styr på det, efter at have set videoerne. Jeg regner også med at blive bedre til det med tiden.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv at jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt, jeg får i hvert fald tit topkarakter i skolen, men i kan jo selv bedømme det, for hvad i har set mig skrive, i den her ansøgning. Jeg er også meget god til at formulere mig mundtligt. Jeg bruger ofte min mic in-game, fordi jeg synes at det giver en bedre RP oplevelse, siden at man også snakker meget IRL.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg har tid og løst til at spile inde på Stavox hver dag. I hverdagen kan jeg spille alle dage cs. efter kl. 14:30, og og weekenden har jeg for det meste ca. fra kl. 10:00 - 01:00 hvor jeg spiller det meste af dagen. Jeg klare det godt i skolen, og har derfor sjældent lektier for til at lave derhjemme, så der er mere tid til at spille herinde på Stavox. Jeg går til fodbold, men det er kun 2 gange om ugen på ca. 1.5 time.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har omkring 500-750 timer (kan ikke se mine timer inde på FiveM, men ved det er mange) på forskellige RP servere på mange forskellige spil, hvor 250-300 af dem er inde på Garry's Mod men der har jeg kun spillet inde på Stavox. Jeg er meget lærenem, som man fx. kan se ved at jeg lærte at cykle som 2-årig. Jeg er meget engageret i de ting jeg vil og har en masse fritid.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, EmmaItzBest skrev:

+REP

-ser ud til at være flink

-moden er du nok også.

 

Du skal bare lige skrivve lidt mere.

Jeg vil gerne have skrevet mere, og synes også at der manglede lidt, men havde virkelig ingen idé om hvad jeg kunne skrive. Men ellers synes jeg da at jeg har fint med ord 🙂 P.S. tak for Feedback.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. Jeg giver dig -Rep

 

Mit råd til dig er og sætte din ansøgning bedre op.

Uddyb gerne din ansøgning, den er lidt for kort.

Har ikke set dig in-game før.

 

Hvis du ikke forstår hvad jeg mener, så se denne video og få lidt inspiration 😉 

 

 

Held og lykke.

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Else skrev:

Hej. Jeg giver dig -Rep

 

Mit råd til dig er og sætte din ansøgning bedre op.

Uddyb gerne din ansøgning, den er lidt for kort.

Har ikke set dig in-game før.

 

Hvis du ikke forstår hvad jeg mener, så se denne video og få lidt inspiration 😉 

 

 

Held og lykke.

// Else

Jeg sætter pris på din ærlige mening og feedback, og hvis jeg ikke bliver accepteret den her gang, så kan jeg bruge din feedback til at måske have en større chance, for at blive accepteret næste gang 🙂 Det kan godt være at du ikke har set mig in-game, men synes at jeg selv er rimelig aktiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.