Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ham_Selv X


Pippi

Recommended Posts

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Staff Ansøning

 

Ingame navn: Ham_Selv
SteamID: STEAM_0:0:76369908
IRL fornavn: Jonas Jacobsen
Alder: 17/09/04 - 14

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Ja Har haft nogen minecraft server i 5 år serverne kan jeg ik huske hedder og har være admin på en css server i 3-4 år som Hedder theghostteam som jeg har vært admin og super admin og mange var glade for mig for det jeg gjorde som admin de var taknemmelig for mit arbejde 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

jeg føler jeg kan bidrage med meget mere og vil kun tag store cases uden af blive streest 

eller kan holde mit hoved koldt i næsten alle situationer og jeg tror jeg kan bidrager meget mere 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Det som jeg vil bidrage med af spiller er glad og har det sjovt mens de holder deres rp det er det som jeg vil bidrage med

på høj plan

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

nej ik erfaring men kender nogen commands

!goto                        

!ban

!noclip

!god

!mute

!unmute

!freeze

!unfreeze

!removeprop

!jail

!unarrested

!cb

!xban

!ban

!jail

!bring

!visram

!muted

!unmuted 

!logs 

!visarrest

!visram

!removecar

!slay

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Bruger du ofte din mic?:

 

jeg bruger min mic meget men jeg er ik den bedste til af formulere mig selv skriftligt der er jeg lidt god til synes jeg selv 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

 

Mandag 15.00 - 21.00

----------------------------------

Tirsdag 15.00 - 21.00

----------------------------------

Onsdag 15.00 - 21.00

----------------------------------

Torsdag 15.00 - 21.00

----------------------------------

Fredag 15.00 - 21.00

----------------------------------

Lørdag 12.00 - 01.00

----------------------------------

Søndag 12.00 - 23.00

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

 

Jeg har  mine udfordringer i min hverdag i forhold til min ADHD eller former for besvær med at møde nye mennesker, jeg vil selv mene

jeg er ret tålmodig og vil vildt gerne ind og tage en masse cases på Stavox, og gøre en indflydelse på

StavoxCommunity kan fortsætte med fed RP og glade dage.

Jeg vil selv men jeg er moden og kan tage ansvar for egen handling.

Og ellers er jeg bare klar til at komme ind og tage en masse cases, og gøre hverdagen bedre for andre.

Til alle der læser dette, tak fordi du tog dig tid til at læse dette fortsat god dag til dig.   

Mvh Jonas Jacobsen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Du var virkelig dårlig som betjent, og misbrugte din magt som indsatsleder, med det sagt har det jo i bund og grund ikke så meget at gøre med dine evner til at være staff, om du en god eller dårlig indsatsleder, jeg er bare ret sikker på at bliver du så staff, så er det igen sådan noget med du har mere magt, og sådan tror du lidt bedre end de andre som jeg ville sige du viste ret tydeligt da du på-tog dig jobbet som indsatsleder.
  • Du har ikke en særlig god adfærd, synes jeg.
  • Du snakker ikke særlig pænt til andre hellere, synes jeg.

Mvh.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, oskar <3 skrev:

-REP 
du snakker grimt til folk 
du har stadig mange regler du skal læse igennem

du kunne fx ikke finde ud af at være politi igår og snakkede grimt til både mig og min kollega  @Phillip

 

 I kom begge hen til mig og snakket grimt og sag jeg skulle bolle min mor jeg var bøsse så den måde i var på 

45 minutter siden, Phillip skrev:

-REP

  • Du var virkelig dårlig som betjent, og misbrugte din magt som indsatsleder, med det sagt har det jo i bund og grund ikke så meget at gøre med dine evner til at være staff, om du en god eller dårlig indsatsleder, jeg er bare ret sikker på at bliver du så staff, så er det igen sådan noget med du har mere magt, og sådan tror du lidt bedre end de andre som jeg ville sige du viste ret tydeligt da du på-tog dig jobbet som indsatsleder.
  • Du har ikke en særlig god adfærd, synes jeg.
  • Du snakker ikke særlig pænt til andre hellere, synes jeg.

Mvh.

 

 I kom begge hen til mig og snakket grimt og sag jeg skulle bolle min mor jeg var bøsse så den måde i var på kig lige på dig selv første 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Palle Jensen skrev:

-REP

Du taler utroligt grimt til folk konstant

+ du er næsten lige blevet banned for at bruge voice changer

for det første nej og det andet ja men det er mere end en måned siden for dig et liv

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Victoria😘❤ skrev:

for det første nej og det andet ja men det er mere end en måned siden for dig et liv

Det beviser, bare mit argument med din umodenhed og dit grimme sprog at du bare skriver grimt, tror ikke det er særlig positivt for din ansøgning.

Det her beviser også bare det som flere nu har sagt med dit grimme sprog.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Phillip skrev:

Det beviser, bare mit argument med din umodenhed og dit grimme sprog at du bare skriver grimt, tror ikke det er særlig positivt for din ansøgning.

Det her beviser også bare det som flere nu har sagt med dit grimme sprog.

 

Ja fordi i for folk til af gå her ind og skrive hate kender godt sådan nogen som dig 

og grimt sprog er ind i rp det ik noget med staff af gøre?

og bare fordi jeg har grimt sprog betyder det af jeg er en dårligt admin 

eller person 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Victoria😘❤ skrev:

Ja fordi i for folk til af gå her ind og skrive hate kender godt sådan nogen som dig 

Tror godt jeg kan få Palle og Guzern, og hvem fanden der ellers har skrevet -rep til at skrive under på, det ikke har noget som helst med mig at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, oskar <3 skrev:

Dit sprog har noget af gøre med hvor umoden du er. Så at du snakker grimt i rp er det samme 

Det handler om hvikken rolle jeg tager mig 

2 minutter siden, Phillip skrev:

Tror godt jeg kan få Palle og Guzern, og hvem fanden der ellers har skrevet -rep til at skrive under på, det ikke har noget som helst med mig at gøre.

Jeg gider ik og diskorter med dig det enste du prøve på af gøre så jeg ik bliver staff 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Victoria😘❤ skrev:

Det handler om hvikken rolle jeg tager mig 

Jeg gider ik og diskorter med dig det enste du prøve på af gøre så jeg ik bliver staff 

 

Det bare iorden, alt held og lykke med din staff ansøgning! 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Palle Jensen skrev:

Det beviser bare du ikke er moden nok til at være staff, hvis du ikke kan klare lidt kritik

 kritik hvad fanden er det med staff af gøre kan du høre dig selv

 

1 minut siden, Phillip skrev:

Det bare iorden, alt held og lykke med din staff ansøgning! 😉

Tak Phillip 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.