Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere slots på serveren


Kebab

Recommended Posts

Jeg synes i mangler flere slots på serveren, da den er fuld om fredagen, lørdagen, og søndagen. I burde eventuellet lave et system, så man bliver kicket efter hvert 15 min, hvis man er afk. Der er mange som bare er afk, som bare fylder slots på serveren. Dette er utroligt belastende, når man gerne vil ind og spille. Jeg har nu ventet i over 30 min, og serveren er stadig fuld. Jeg vil gerne hører. om denne handling kan trade i kraft. Jeg synes det er arveligt, når man har vip og man ved det udløber, og man ikke engang kan spille på serveren. Jeg håber i vil gøre nogle ændringer, så der faktisk er mulighed for at vi andre også kan spille. Jeg synes det super arveligt at man skal side og vente i så lang tid, når man har købt VIP på jeres server. 

Måske bare sæt server slots op til 60. Dette ville selvfølgelig skabe mere lag osv, men så kunne i jo ændre så folk havde mindre props f.eks.

-Kebab

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ikke helt sikker på at serveren kan køre flere og flere slots, hele tiden. - Men det kan jeg ikke rigtigt svare på. (John / Dynato kan)

- Men tænker lidt at du kan lave et forslag om at der skal være en auto kicker, hvis folk ikke rykker sig efter et bestems antal tid. - Muligvis at den skal kunne slås til / fra, når serveren ikke er fuld og er fuld.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Pwedmy said:

Jeg er ikke helt sikker på at serveren kan køre flere og flere slots, hele tiden. - Men det kan jeg ikke rigtigt svare på. (John / Dynato kan)

- Men tænker lidt at du kan lave et forslag om at der skal være en auto kicker, hvis folk ikke rykker sig efter et bestems antal tid. - Muligvis at den skal kunne slås til / fra, når serveren ikke er fuld og er fuld.

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Der burdes hvertfald foretages en ændring, da det er træls at vente så lang tid. Der er nogle folk som slet ikke spiller, så jeg enig i en afk kicker. Hvis dette kunne være muligt, så folk ikke behøver at vente så lang tid for at joine. Jeg synes det kunne være en god ide, at indføre et kick system.

Link til kommentar
Del på andre sites

Et anti-afk system er helt klart en mulighed. Evt først noget der slår til når vi rammer toppen. 

Vi kan desværre ikke gøre så meget ved slots. Når serveren er fuld går CPUen ofte over 100% som også kan mærkes inde i spillet, og ses på pingen fordi serveren har svært ved at svare tilbage på forespørgsler. Uden at der bliver lavet drastiske ændringer i nogen af de addons vi har fra 3. part er der ikke meget at gøre. Vi har før haft sat tickraten ned, men det har sjældent resulteret i andet end en forringet spilleroplevelse.

Jeg kan godt forstå dine frustrationer over, at du ikke kan joine. Men der er desværre ikke så meget at gøre ud over at implementere anti-afk, og gøre vores staff bedre til at kicke afk-spillere

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, ViperishJodeN said:

kan man endelig ikke sætte flere Maskiner op som trækker en hel Gmod server ? bare en tankegang så det vil sige Flere CPUer der klarer en server. 

Stort set hele srcds kører på en kerne. Så selvom vi har en 4cores, kører den egentlig kun på den ene - og en lille smule på de andre.

Det er også derfor det gælder om at have en høj klokfrekvens per kerne, i stedet for mange kerner når man køber en dedi.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.