Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Beetle King


Beetle

Recommended Posts

 

Ingame navn: Beetle King.

 

 

 

SteamID: STEAM_0:1:179702822.

 

 

 

IRL fornavn:  Hjalte.

 

 

 

Alder: Jeg er 15 år gammel, men bliver snart 16.

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har både erfaring indenfor Garrys`Mod og Minecraft. Så jeg har haft erfaring med det administrative arbejde:

 

 

 

Garrys`Mod: Jeg har været staff på flere forskellige Garrys`Mod servere, heriblandt Mermaid, og så har jeg også en ven som prøvede at bygge sin egen server op, det fint nok, men den lukkede ned.. På Mermaid nåede jeg at blive helt op til Senior-Admin. Jeg lærte også hvordan man skal håndtere de forskellige ting som fx. At holde hovedet koldt i svære/pressede situationer. Jeg lærte også hvordan man lige skulle gribe situationen an hvis der var en der svinede dig til og/eller snakkede grimt til dig, så det har jeg lært at berolige. Det har også virket både in game og in real life.

 

 

 

Minecraft: På minecraft serveren var jeg ikke staff så lang tid igen. Jeg lærte også de commands der var og hvordan man ligesom hjælper folk, så alle og den person der havde brug for hjælp ligesom fik det bedste ud af situationen. Jeg lærte også hvordan man tackler de forskellige situationer, hvis der fx. Er en spiller der hidser sig op, eller er sur/ked af det.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre

ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi:

 

  • Jeg kan klare presset, jeg er god til at berolige folk.

  • Jeg har brugt ULX meget, så derfor kender jeg meget til det.

  • Jeg elsker at hjælpe folk, og gøre oplevelsen bedre hvis personen/personerne er nye indenfor spillet/serveren.

  • Jeg kan kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Det kan fx være: Jeg er god til at koncentrere mig når der er brug for det, så det bliver gjort på den rigtige måde, og gøre tingene “ekstra” rigtige når der er brug for lidt andre ressourcer.

  • Jeg går meget op i at alle folk bliver behandlet fair og lige. Så hvis jeg har en ven der er indblandet så går jeg meget op i at alle får en fair og lige behandling/straf.

  • Jeg er erfaren inde for spillet og serveren. Jeg har 2000+ timer i Garrys`Mod (Ca. 1800 timer i darkrp)  jeg har også 480+ timer spillet på serveren, og endnu mere til vi ses igen.

  • Jeg har alt den tid jeg/i har brug for at jeg spiller herinde, jeg kan være på hverdag, også i weekenden.

  • Jeg har gået i gennem mange ting i mit liv, som nok også har en betydning for at jeg virkelig brænder for at hjælpe folk når de har det svært. Fordi jeg ved hvordan de forskellige ting føles.

  • Jeg er altid klar på nye udfordringer, og en masse sjov. Selvfølgelig også en masse seriøst arbejde.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, som sagt har jeg meget erfaring med ULX og commands. Jeg er begyndt at kende ULX rimelig godt efterhånden, så jeg vil sige at jeg er pænt god til at overskue alle de “basic” også de lidt andre ULX commands der findes. Jeg kender dem rimelig godt, fordi at jeg har arbejdet med ULX lige siden jeg startede med at være staff på min første server. Så en konklusion vil nok være at jeg husker ULX og kender ULX rigtig godt.

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg synes specielt jeg er god til at formulere mig både skriftligt, og bedre mundtligt. Jeg bruger min mic ret tit, ikke fordi jeg synes det er nemmere men fordi at jeg går op i at folk høre det rigtige, og ikke tager fejl af en hvis man formulere sig skriftligt.

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har et skema som i ser nedenfor. Jeg har også mulighed for at være på i alle weekender, med mindre der er noget der forhindre som fx. Fødselsdag, fest osv.

 

Mandag: 15:00 - 22:15

 

Tirsdag: 15:00 - 22:15

 

Onsdag: 15:00 - 22:15

 

Torsdag: 15:30 - 22:30

 

Fredag: 15:00 - Langt hen på natten

 

Lørdag: 11:00 - Langt hen på natten

 

Søndag: 11:00 - 22:30

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, ikke lige på nuværende tidspunkt. 🙂

 

 

 

Tak fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning, jeg sætter stor pris på det. God dag 😉

Vi ses Ingame og/eller Forum. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.