Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Creshnak


Creshnak424

Recommended Posts

Ingame navn: Creshnak
SteamID: STEAM_0:1:26572373
IRL fornavn: Albert
Alder: 18

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været Admin i et år hvor jeg så blev promoted til super admin, hvor jeg arbejdede tæt med serverejeren med at holde styr på alle andre admins/mods i 4 måneder for ca. 4-5 år siden på en Dansk Gmod server med Evocity som map. Der var et admin only job, som der hed "Admin on Duty" hvor jeg ville tage cases i nogle timer om dagen. Timerne varierede med hensyn til case trafikken på serveren.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har en erfaring som admin/superadmin, og dermed en erfaring med cases og kreativ problemlønsning.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med en relativ unique/flexibel måde at være admin på og en solid aktivitet.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg bruger min mic lige så snart jeg skal kommunikere i et RP scenarie.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det er meget flexibelt, men en average ville være 15-22 hver dag. Men nogengange kan jeg også være på om natten/morgen.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg kan godt lide at holde humøret i top. Medmindre der er noget som kræver at jeg er 100% seriøs.

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep

- For kort ansøgning.

- Dårligt sat op.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

- Har ikke set dig in-game.

- Virker umoden, da du skriver du er 18 og så fremføre du denne ansøgning 😞 

- I mine øjne er du ikke ejnet til jobbet som admin.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener kan du se denne video og få lidt inspiration.

 

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Else skrev:

- Rep

- For kort ansøgning.

- Dårligt sat op.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

- Har ikke set dig in-game.

- Virker umoden, da du skriver du er 18 og så fremføre du denne ansøgning 😞 

- I mine øjne er du ikke ejnet til jobbet som admin.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener kan du se denne video og få lidt inspiration.

 

 

// Else

Tak for feedback. :)

Har kun stated grund ting, en uddybelse synes jeg skal ske med den person der accepterer ansøgningen, hvis han/hun gør. God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.