Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Frække Birte


Vitez

Recommended Posts

Ingame navn: Frække Birte
 

SteamID: STEAM_0:1:112183681
 

IRL fornavn: Ludvig
 

Alder: 14 | 23.06.2004

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Har haft forskellige roller på serverer som admin, mod osv. Da jeg var staff tog jeg masser af cases og gjorde en stor forskel der. Jeg blev kaldt en masse ting som man ikke ville kaldes, men jeg

bevarede roen.

 

---------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har haft en masse erfaring som admin og når jeg har været i cases. Når jeg har været i cases har jeg sommetider bevist at en admin har taget fejl fordi jeg kunne reglerne bedre end ham. Det skete igang i fivem hvor mig og min ven gik fra 3 advarsler til 0, og ham der called admin fik 1 advarsel. Og kan selvfølgelig mit rp og reglerne. Har nok 1000+ timer i rp samlet. Det går inde under Gmod, Fivem og Arma 3.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg ser en masse failrp som nogle gange ikke bliver gjort noget ved. især om natten.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Nej jeg har intet udover når jeg har set yt. Men er hurtig til at lære nye ting.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Syntes ikke det er altid at jeg er god til at formulere mig. men det afhænger også lidt af mit humør. men for det meste er jeg. Bruger min mic meget ofte. Men skriver hvis det er nødvendigt.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Tænder min computer hver dag, medmindre jeg skal noget f.eks. fødselsdag osv. I hverdagen er jeg hjemme ca 16:00 hvor jeg så tænder min pc. og slukker den igen ca 21:40. I Weekenden afhænger det af hvornår jeg går i seng og hvornår jeg står op. Går ca i seng kl 03:00 og står op ca kl 12:00. Så har næsten altid mulighed at være på hver dag

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi

skal vide?: Syntes ikke selv jeg er så god til at lave ansøgninger. Lægger heller ikke så godt med mine karakter i dansk. Men kan godt finde ud af at skrive, det er kun stilopsætning og historier fordi jeg ikke kan finde på dem osv. Det vil jeg gerne have i skal se bort fra hvis det kan lade sig gøre, fordi jeg VED at min ansøgning vil trække meget ned på det. Så har det som om at jeg ville blive undervurderet. Derfor fortæller jeg dette.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Bob Johnson skrev:

-REP

 

- Har ikke rigtigt set sig før

- De gange jeg har set dig har du et grimt sprog over for staff men også de andre spillere

- Virker ikke så moden

 

// Bob Johnson

 

 

 

 

Hej Bob

 

Jeg snakker aldrig grimt til staff, men nogle dage hvor man har været udsat for en masse failrp og der er en masse penge på spil. Kan jeg godt finde på at hæve stemmen fordi at jeg får frygten om at miste alt det jeg har arbejde for. Det er sket for tit at jeg har arbejdet i flere timer hvor der så kommer en og rdm'er mig med en masse weed eller måske hvor jeg bliver cdm'et med våben for 200-300k på mig som våbenhandler. Det skete for mig en del gange i weekenden. Og når det sker for en flere gange på en weekend begynder man at blive rimelig træt af det. Jeg undskylder meget for min opførsel fra her i weekenden. Jeg vil prøve at holde mig lidt nede, men det er lidt svært for går også igennem en hård tid.

 

 

~Frække Birte~

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Snorkild skrev:

-REP

- Dårlig attitude

- Flabet

- Kort ansøgning

Hej Snorkild

 

Jeg kan se at du skriver at jeg er flabet. Men jeg er ikke flabet normalt. Normalt er jeg en person som er meget sød og imødekommende. Jeg hjælper altid nye på serveren hvis de har brug for hjælp, eller bare hvis der er nogle som har brug for hjælp. hver dag kommer der folk hen til mig uden grund og kalder mig negersvin og råber jeg håber du dør osv. ingame og jeg er ikke lige typen som trækker mig hvis folk kommer sådan uden grund. Men hvis jeg har været flabet over for dig har du nok været en af dem der havde mic spammet mig eller kaldt mig ting osv:)

 

 

~Frække Birte~

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Vitez skrev:

Hej Snorkild

 

Jeg kan se at du skriver at jeg er flabet. Men jeg er ikke flabet normalt. Normalt er jeg en person som er meget sød og imødekommende. Jeg hjælper altid nye på serveren hvis de har brug for hjælp, eller bare hvis der er nogle som har brug for hjælp. hver dag kommer der folk hen til mig uden grund og kalder mig negersvin og råber jeg håber du dør osv. ingame og jeg er ikke lige typen som trækker mig hvis folk kommer sådan uden grund. Men hvis jeg har været flabet over for dig har du nok været en af dem der havde mic spammet mig eller kaldt mig ting osv:)

 

 

~Frække Birte~

Lad være med at modsige den kritik du får, jeg har ret til at synes du er flabet uden at kalde dig negersvin.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Snorkild skrev:

Lad være med at modsige den kritik du får, jeg har ret til at synes du er flabet uden at kalde dig negersvin.

Snorkild

jeg modsiger ikke min kritik men jeg siger bare at jeg ikke normalt er flabet. f.eks. igår så kom der denne person lad os kalde ham for ¨x¨ men det x vælger at gøre var fandme grænsen. jeg har set x før men har aldrig som sådan snakket til ham. x kommer hen til mig og min ven. han begynder at kalde min ven negersvin hvilke jeg får på video. min ven var min vagt i min gunshop. min ven caller så admin. for i regl 1.7 står der at racisme ikke er tilladt. så kommer der en admin og X begynder så at lyve hvorefter jeg så siger at han skal lukke røven fordi jeg har video på det hele. Bagefter adminsag kommer X hen og rdm'er. som du høre var jeg flabet i adminsagen overfor X fordi at han løj. når folk lyver tager jeg det rimeligt alvorligt fordi hvis en person lyver i en adminsag og han så ¨vinder¨ adminsagen ville straffen kunne gå ud over en forkert person. PS. jeg er ikke sur af alt den kritik. Når folk giver feedback lære man bare hvad de andre syntes og hvad man kunne gøre bedre:)

 

 

~Frække Birte~

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Vitez skrev:

Snorkild

jeg modsiger ikke min kritik men jeg siger bare at jeg ikke normalt er flabet. f.eks. igår så kom der denne person lad os kalde ham for ¨x¨ men det x vælger at gøre var fandme grænsen. jeg har set x før men har aldrig som sådan snakket til ham. x kommer hen til mig og min ven. han begynder at kalde min ven negersvin hvilke jeg får på video. min ven var min vagt i min gunshop. min ven caller så admin. for i regl 1.7 står der at racisme ikke er tilladt. så kommer der en admin og X begynder så at lyve hvorefter jeg så siger at han skal lukke røven fordi jeg har video på det hele. Bagefter adminsag kommer X hen og rdm'er. som du høre var jeg flabet i adminsagen overfor X fordi at han løj. når folk lyver tager jeg det rimeligt alvorligt fordi hvis en person lyver i en adminsag og han så ¨vinder¨ adminsagen ville straffen kunne gå ud over en forkert person. PS. jeg er ikke sur af alt den kritik. Når folk giver feedback lære man bare hvad de andre syntes og hvad man kunne gøre bedre.

 

 

~Frække Birte~

Det skal ikke gå ud over mig at en anden har kaldt dig negersvin. God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Beetle King skrev:

De gange jeg har set dig, har du da været sur og bare generalt negativ. 

 

Min mening

 

-Beetle King-

 Beetle king

 

Jeg er altid sød og imødekommende. så længe folk selv er det selv. tit når jeg kommer hen til folk og spørger om noget eller siger hej, er de tit meget irreterende og siger pis af. hvor jeg så selv bliver flabet. men ellers tak for feedback:)

 

Frække Birte

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vitez skrev:

Jeg er altid sød og imødekommende. så længe folk selv er det selv. tit når jeg kommer hen til folk og spørger om noget eller siger hej, er de tit meget irreterende og siger pis af. hvor jeg så selv bliver flabet. men ellers tak for feedback:)

Sagde også bare "Min mening"

 

 

-Beetle King-

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Snorkild skrev:

Det skal ikke gå ud over mig at en anden har kaldt dig negersvin. God dag.

Snorkild

Det skal det heller ikke. jeg brugte det bare som eksempel. men kan ikke rigtig huske hvornår jeg har snakket med dig. jeg er ikke flabet mod andre hvis de er søde og snakker pænt til mig.

ilm:)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vitez skrev:

Snorkild

Det skal det heller ikke. jeg brugte det bare som eksempel. men kan ikke rigtig huske hvornår jeg har snakket med dig. jeg er ikke flabet mod andre hvis de er søde og snakker pænt til mig.

ilm:)

Jeg er Peter Fil, i går bad du mig også adskillige gange om at ''fucke af'' fordi jeg stod i en gunshop, så pas nu lige du ikke bliver kvalt i glorien.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Beetle King skrev:

Sagde også bare "Min mening" 

 

 

-Beetle King-

ja det ved jeg. er ikke sur hvis det er det du tror. jeg er glad for alt slags feedback så længe det ikke er troll:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Beetle King skrev:

Hav en god dag 😉 @Vitez

Ilm 🙂 @Beetle King

4 minutter siden, Snorkild skrev:

Jeg er Peter Fil, i går bad du mig også adskillige gange om at ''fucke af'' fordi jeg stod i en gunshop, så pas nu lige du ikke bliver kvalt i glorien.

Kan godt huske dig, tror jeg. jeg var vagt på det tidspunkt og jeg sagde at der kun skulle være en af gangen inde så folk ikke stjal. jeg husker dig som dem der ikke lyttede efter og til sidst brændte lunten væk. jeg orkede det ikke mere så jeg blev lidt hårdere, i starten sagde jeg¨vil du være sød at gå ud af så du ikke kan stjæle våben¨ Så du bad lidt selv om det. Ved godt at jeg ikke er ¨perfekt¨  men sur er jeg heller ikke hele tiden:)

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Vitez skrev:

Ilm 🙂 @Beetle King

Kan godt huske dig, tror jeg. jeg var vagt på det tidspunkt og jeg sagde at der kun skulle være en af gangen inde så folk ikke stjal. jeg husker dig som dem der ikke lyttede efter og til sidst brændte lunten væk. jeg orkede det ikke mere så jeg blev lidt hårdere, i starten sagde jeg¨vil du være sød at gå ud af så du ikke kan stjæle våben¨ Så du bad lidt selv om det. Ved godt at jeg ikke er ¨perfekt¨  men sur er jeg heller ikke hele tiden:)

Kan du ikke bare tage din kritik og komme videre?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Snorkild skrev:

Kan du ikke bare tage din kritik og komme videre?

Jeg har taget imod den. men ville bare fortælle hvad der skete, så det ikke ligner at jeg er en eller anden unge som bare går og sviner folk til:)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Vitez skrev:

Jeg har taget imod den. men ville bare fortælle hvad der skete, så det ikke ligner at jeg er en eller anden unge som bare går og sviner folk til:)

 

Det er egentlig hvad du er, og nej, du har ikke taget den eftersom du bliver ved med at tagge mig i den her ansøgning, god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.