Hop til indhold
Stavox

Pd base VIP - Lavet af mig


Sunix

Recommended Posts

For nogle uger siden gav jeg denne pd base gratis som en slags giveaway og de lovede ikke at sælge den videre, men siden de fuckhoveder har valgt at gøre det alligevel, så besluttede jeg mig at istedet for at folk spilder sine penge på den, så kan I bare få den gratis her:

 

Link: PD Ultra Base[SX].txt

Citat

20190114002714_1.thumb.jpg.f242e9372a27f72892bdd5c6e5ab2563.jpg20190114002727_1.thumb.jpg.6cac97c7a8c3b88861e8f7d37530c330.jpg20190114002747_1.thumb.jpg.0a29c68e937c3242b32dc14dde9e3517.jpg20190114002756_1.thumb.jpg.fafbc7fb48310734ca7a3b922936c5b1.jpg

 

Btw, hvis I sælger den videre, så I nogle fucking tabere. Nyd den :^)

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hvad er meningen med at det ligner en beton klods? Skal du i krig? 😮

Hvad er meningen med at du får Polleboii til at græde? Skal du være den næste Thomas blachmann?

 

Og @Sunix hvem var de "fuckhoveder" der gav den videre? Du ved jeg elsker at hoppe "tilfældigt" rundt i min Leaf.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Guzern skrev:

Hvad er meningen med at du får Polleboii til at græde? Skal du være den næste Thomas blachmann?

 

Og @Sunix hvem var de "fuckhoveder" der gav den videre? Du ved jeg elsker at hopoe "tilfældigt" rundt i min Leaf.

Wow. Ro på, at han fik mig til at græde var ikke okay, men det er snart 4-5 måneder siden. Lad være med at gøre mere ud af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Rasmusss skrev:

Aldrig sælg til _Laegteskov_, han solgte også min P-Kælder base videre, til sådan 10 personer, og har tjent skejs på den.

 

Nogle folk tjener mange penge ved at sælge andres ting videre 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/03/2019 den 8:33 AM , Rasmusss skrev:

Aldrig sælg til _Laegteskov_, han solgte også min P-Kælder base videre, til sådan 10 personer, og har tjent skejs på den.

 

Han solgte den til en person, hvilket han indrømmede. Derud over fik du også halvdelen af pengene som han fik for den. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/03/2019 den 8:41 AM , Rasmusss skrev:

Ja, det bare spild a vores tid (Dem som bygger) at man sælger den videre til 2-3 personer hvor efter 15 på serveren har den.

 

det har jeg jo overhovedet ikke jeg solgte den til 1 derefter fik du halvdelen så fuck af med det der pis(idiot)

 

 

På 22/03/2019 den 8:33 AM , Rasmusss skrev:

Aldrig sælg til _Laegteskov_, han solgte også min P-Kælder base videre, til sådan 10 personer, og har tjent skejs på den.

 

det har jeg jo overhovedet ikke jeg solgte den til 1 derefter fik du halvdelen så fuck af med det der pis(idiot)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, _LAEGTESKOV_ skrev:

det har jeg jo overhovedet ikke jeg solgte den til 1 derefter fik du halvdelen så fuck af med det der pis(idiot)

 

 

det har jeg jo overhovedet ikke jeg solgte den til 1 derefter fik du halvdelen så fuck af med det der pis(idiot)

Du skal jo ikke sælge noget som ikke er dit eget wtf

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.