Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ZeTaZ


Zetaz

Recommended Posts

Ingame navn: 

 

ZeTaZ


SteamID: 

 

STEAM_0:0:57998458


IRL fornavn:

 

Victor


Alder: 

 

13 snart 14 om 13dage

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Vil have chancen om at blive Staff for at vise mine evner. men vil ha en chance for at vise hvad jeg kan som Mod startede med at spille på Stavox år 2016. har haft en kort periode hvor jeg var admin på @Critz men det var bare en  test/server, så der var aldrig nogen spiller inde på den.

også har jeg været Junioradmins på Complex.net men der var ikke så mange spiller der spillede på servern så det var lidt svært og tage cases. sammen med @rotten<3 (DK) hvor testet ting og sager det samme med @Critz server men har aldrig været staff som sådan. 


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig fordi jeg er en fast spiller på stavox, jeg ser mig selv som en sjov person og glad og positiv gut med et godt humør og vil gerne have det hyggeligt sammen med de andre på ts, Ingame kan alle reglerne. Når vi spiller inde på Stavox. Vil gerne skabe noget RP med de andre spiller som spiller på serveren. Som sagt jeg har været staff før på min vens og Complex.net server hvor jeg var admin/Junioradmins. Plus jeg har 662 timer på stavox og 834 i gmod.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

kan selv se mig som en aktiv og positiv person og  glad person altid i godt humør. Tager gerne mine fejl hvis jeg har lavet noget lort i ingame, ts eller på forum.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja syntes selv jeg har god erfaring med ULX har leget med det i min ejen verden og kender du besale comands. Men øvelse gør mester:). også på det server som jeg har været staff på. Har nogen her

 

!jail (navn)

!unjail (navn)

!jailtp (navn)

!cb (navn)

!xban (navn)

!blogs (navn)

!logs (navn)

!return (navn)

!freeze (navn)

!unfreeze (navn)

!bring (navn)

!kick (navn)

!goto (navn)

!mute (navn)

!unmute (navn)

!visdeath (navn)

OSV.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

formulere ---->Jeg min mic hele tiden til at snakke med folk og hjælpe dem ved ikke helt hvor god jeg er til formulere men ja.------> Skriftligt fin nok men der kan være nogen stave fejl men vil så hurtigt så mulidt stave det rigtigt hvis jeg kan.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Har lavet et lille skema med hvornår jeg kan komme på

 

Mandag: 14:00-21:00 

Tirsdag 14:00-21:00

Onsdag 16:00-21:00

Torsdag 15:10-21:00

Fredag 14:00-01:00 eller mere måske:)

Lørdag 10:00-01:00 eller mere måske:)

Søndag 10:00-21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Nej ik lige hvad jeg kan huske:)

 

 


Tak fordi du gad at læse min ansøgning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Dårligt sat op - ikke vild med at det står i midten.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener kan du se denne video og få lidt inspiration.

 

 

// Else 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ifølge mig, så opføre du dig meget umodent. Du sidder på alle næsten alle ansøgninger, som ikke opfylder kravnene, og snakker nedlatende til dem. Et eksempel kunne være denne ansøgning.  Udover dette, så vælger du også at ligge en staffs fulde navn op på forum, hvilket han ikke selv ønskede det skulle - Respektløst!

 

Havde faktisk tænkt og give en positiv reputation, men eftersom det overstående er sket, så er det altså blevet ændret til en negativ reputation. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.