Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Beyer


Choko

Recommended Posts

Ingame navn:  Beyer


SteamID: STEAM_0:1:57311856


IRL fornavn: Magnus 


Alder: 15 år (31/08/03)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ja, jeg har erfaringer i nogle forskellige spilcommunitys, men jeg har også erfaringer fra Garry's mod.

 

Arma 3 Roleplay: Naxogaming (Mod), ZenoxGaming (Admin), Ditnyeliv (Support), Vikingerne (Mod), EDG (Support), Denlilleverden (Mod), Gigagaming (Mod) og Arma.Dillo (Support)

 

Garry's mod StarwarsRP: Werewolf (Mod), også nogle små danske servere hvor jeg var Admin, der spillede 20-30 mennesker, men de lavede hele tiden nye servere med forskellige ejere.

 

Garry's mod DarkRP: ZombroSeveren hvis i kan huske den haha (Super Admin), FusionRP (Admin) og Zenoxgaming (Admin)

 

Minecraft: Jeg har også erfaring i minecraft i de forskellige ting som Prison eller Faction, men har da ikke navnene, da det er lang tid siden.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

I skal vælge mig fordi jeg har erfaring, og jeg ved hvordan man skal være og hvordan man skal kunne håndtere de forskellige situationer.

I skal også vælge mig fordi jeg også udmærket kan tage det seriøst når det kommer til stykket, selvom man også laver noget lort nogle gange, men det kan man jo ikke udelukke fordi det sker jo nogle gange.

Jeg kan også sagtens stå til ansvar for mine handlinger som jeg laver, og samtidig forholde mig rolig.

I pressede situationer, hvor alt bare går ned af bakke, der jeg også god til at holde hovedet koldt.

Jeg kan også bidrage ved at se alle synspunkterne i en case og samtidig give en fair straf, da jeg har lagt mærke til at staff kun hører en side af sagen og går ud fra den.

Jeg er også meget lærenem, hvis i altså har custom ULX.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Altså jeg synes jeg kan bidrage med at jeg kan være meget online, selvom jeg ikke har været så meget inde på serveren endnu, men det kommer jeg til😄. Jeg synes også jeg kunne bidrage med kvaliteten på support cases, da jeg synes de godt kunne finpudses, og at jeg har så meget Erfaring med mennesker som fx. de andre måske ikke har, og jeg ved, hvordan jeg skal håndtere de lidt sværere/stressede situationer lidt bedre end de andre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja det har jeg da jeg har været Staff på 10+ servere inde på Garrys mod og alle serverne har kørt på ULX, jeg har også kendskab til alle commands der er som er nødvendige i support cases og andre situationer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt og jeg bruger min mic hver gang jeg har rådighed til det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag 14:30 - 22:30                         Tirsdag: 14:30 - 22:30

Onsdag 14:30 - 22:30                          Torsdag 14:30 - 22:30

Fredag X antal tid  - X antal tid           Lørdag X antal tid - X antal tid

Søndag X antal tid - X antal tid

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Angående din ansøgning ser den meget kort ud, det ser ikke ud til at du har fået den sat helt perfekt op.

 

In-game

Jeg har aldrig set dig in-game, det kan selvfølgelig være fordi at du spiller på EvoCity?

 

Alt i alt giver jeg dig - 

Neutralt rep 

Held og lykke mester.

-Manno

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Manno skrev:

Hejsa.

Angående din ansøgning ser den meget kort ud, det ser ikke ud til at du har fået den sat helt perfekt op.

 

In-game

Jeg har aldrig set dig in-game, det kan selvfølgelig være fordi at du spiller på EvoCity?

 

Alt i alt giver jeg dig - 

Neutralt rep 

Held og lykke mester.

-Manno

Hej, haha ja jeg spiller på EvoCity :D 

Min ansøgning, men er kort, for selvfølgelig kan jeg skrive alt muligt fyld, men tænker bare det ville blive tørt i længden, så tog kun det vigtigste :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Aske skrev:

- rep herfra så sent som idag flygtede jeg fra 2 betjente du valgte så at hjælpe med jagten ved at gennem skyde min bil så har ikke lige den rigtige opfattelse af at du kan reglerne

Selvfølgelig vælger jeg at skyde på bilen, da du kører direkte imod mig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Choko skrev:

Selvfølgelig vælger jeg at skyde på bilen, da du kører direkte imod mig 🙂

Du stod ved siden af din bil som var placeret bag et træ / hvis man vælger at læse reglerne må du nu  skyde bilen hvis han bil føren eller passagererne har påskudt en eller flere betjente 

 

Du konfiskerer også bilen af en betjent der dør under jagten istedet for at køre efter mig som påkørte hans bil

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Aske skrev:

Du stod ved siden af din bil som var placeret bag et træ / hvis man vælger at læse reglerne må du nu  skyde bilen hvis han bil føren eller passagererne har påskudt en eller flere betjente 

 

Du konfiskerer også bilen af en betjent der dør under jagten istedet for at køre efter mig som påkørte hans bil

Ville faktisk bare køre den ind til siden, men ja tror dette sted er det forkerte sted og skrive om dette 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Beyer, normalt efter episoder som den vi havde igår, ville jeg totalt svine folk til, men vælger at være sød i dag.

 

går da vi snakkede sammen, oplevede jeg flere af de åbne tegn på manglende evner for at være en god staff. 

 

Da jeg igår kaldte case på Evocity, diskuterede sammenlagt mindst 15 minutter, hvori du efter 2 minutter havde konkluderet at "du havde vundet casen uanset hvad", og du brugter også "vi kommer ikke videre uden video, men jeg skal lukke mit Gmod for at få det..." kortet. Efter det, tænkte jeg at jeg ville få min ven til at finde videoen han havde frem, som så viste at nogle af de påstande du kom med var helt forkert.

Fx. Sagde du at "jeg hoppede ind i bilen igen", cirka 3 gange. 2 efter videoen, vel og mærke. 

 

Udover ovenstående problematikker, viste du et KÆMPE tegn på utålmodighed, samt irritation. Det virkede til at din generalle holdning gennem casens forløb, var at du mente du havde ret i at du måtte arreste mig, selvom der gentagne gange var nævnt du 2 sekunder før havde gjort det præcist samme du arrestede mig for - Selvom det var din egen skyld jeg kørte ind i dig.

 

 

Nå. Når vi så kigger udenfor den ene case, kan vi kigge på det generelle politiarbejde du lavede igår.

Du var den mest rædselsfulde betjent. Du lavede selvforskyldte episoder, som at køre ind i andre og sige de kørte ind i dig, når du bare kunne have undgået det. 

Din generelle holdning til det hele var, at du vidste alt, og der var intet du kunne have gjort forkert, selvom du havde fået op til flere personer til at hade dig da du var betjent, før en staff så gav dig et virkeligt, velfortjent jobban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Guzern, det var nu jer som der gjorde det hele svært at forstå da i havde det samme tøj på, så havde ingen chance for at se hvem som var hvem, og ja selvfølgelig havde vi en case på 15 min, da jeg ikke selv seynes jeg gjorde noget forkert 🙂 og at i vinder sagen, selvom i brød op til flere server regler 😕 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.