Hop til indhold
Stavox

[Afslået] OpK


OpK

Recommended Posts

Ingame navn: OpK
SteamID: STEAM_0:1:54142694
IRL fornavn: Oliver
Alder: 17 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har rigtig meget erfaring, som de fleste folk også ved. Jeg har været inde som staff et par gange efterhånden, og har i sin tid nået ranket Admin.

Er tidligere blevet fyret pga nogle RP problemer, men har altid fået god omtale, på den måde jeg tager mine cases.

 

Jeg har tidligere været overmod, på en af mine kammeraters Minecraft server. Vi havde i en periode omkring 100-150 spiller online på samme tid, så der var rigeligt at se til.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har over 2500 timer på Stavox, hvilket jeg selv mener er rigtig meget tid sammenlignet med mange andre spillere.

Punkterne der står nedenunder, viser jer hvorfor jeg vil se min selv som en del af staff-teamet:

  • Jeg kan finde ud af, at tage cases når der er brug for mig.
  • Som en person der har været i communitiet i over 2 år, er jeg relativt velkendt. Det betyder at folk godt kender til min måde at håndterer diverse sager på.
  • Selvom jeg ikke er staff, spørger nogle nuværende staffs stadig til råds, hvor jeg ofte har en god løsning på problemet.

  • Jeg straffer folk retfærdigt (Bans, jails etc..)
  • Jeg ved hvordan jeg skal tale til folk i cases, hvordan de forskellige aldersgrupper skal behandles osv.
  • ULX kender jeg godt til som tidligere staff, hvis der er kommet nyt til lærer jeg også hurtigt det.
  • Jeg kan holde hovedet koldt under pres.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg bidrager til jer en udadvendt, åben og skide flink spiller, som er klar på en enhver ny udfordring.

Jeg er engageret og går meget op i, at det jeg laver, bliver så godt som det nu kan blive.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Da jeg tidligere har været staff herinde, har jeg rigtig god kendskab til ULX.

Jeg ved hvad stortset alt i menuen gør, hvis der skulle være noget nyt kan jeg naturligvis også lærer dette.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg snakker og skriver flydende dansk.

Jeg bruger min mikrofon i alle situationer, hvor der er mulighed for det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har mulighed for at være på serveren cirka hver dag. Det eneste hindrende kunne være arbejde og skole, som kommer lidt ind imellem

I hverdagen vil jeg normalt kunne være på fra kl 16-22

Weekender fra jeg står til jeg går i seng, eller skal noget andet.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er ikke nogensinde i tvivl om hvorfor jeg tidligere er blevet afsat som staff.

De fejl jeg har lavet vil jeg som altid forbygge, og sørge for at de dumme fejl aldrig tilbagevender.

 

Tak fordi du læste min ansøgning.

 

// OpK

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

  • Flink.
  • Har altid humøret oppe.
  • God staff, var meget glad for dig førhen.
  • Held og lykke.

-Beetle King-                                       Jeg tror ikke du kan huske mig, men vi har spillet enormt meget førhen....

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et +rep fra mig. Du forstår staff jobbet godt og er hurtigt inde i arbejdet. God humor har du også, og så vidt jeg har set behandler du andre spillere godt.

 

Du skal dog lige reflektere over de tidligere scenarier, som har resulteret i fyringer. Man må godt have det sjovt, men husk at agere som en staff i de situationer, hvor man har det sjovt. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.