Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lolly


Lolly

Recommended Posts

Ingame navn: Lolly
SteamID: STEAM_0:1:244727434

IRL fornavn: Arthur
Alder: 11

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været staff på, Minecraft servers, Discord serveres, Moderater på en død GMod server alt sammen skrevet under:

 

Minecraft:

Jeg har haft 3 servere selv som blev en god succes og har hjulpet med at opbygge nogle også meget succesfulde:

AKPrison:

Min første server, Som ikke blev noget stort men stadig succesfuld!

LowPvP:

En dejlig pvp server som bare var hygge og vi kom op på mange spillere! Omkring 20 om dagen på serverens højdepunkt!

DenPvP:

Det var den server jeg gik hardcore på! Byggede den op og op og den blev stor 25 spillere om dagen! Stabilt staff hold og det kørte godt! Indtil jeg solgte den!

Det var bare de servere jeg har ejet men jeg har også været staff på mange servere og hjalp dem op!

 

Discord:

Jeg har gennem tiden lavet 5 discord servere! 3 til mine Minecraft servere ^^^ 1 Til mit gang "Magneterne" Og 1 til ren hygge!

 

GMod:

Jeg var moderator på en Garrys Mod Server som også var DarkRP den hed LuziRP God nok men døde hurtigt og til sidst sagde jeg op! Den døde hurtigt så der er ikke så meget at fortælle :=)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har meget erfaring og har haft succes på mange forskellige spil platformen og andet. Jeg vil gerne være en del af staff-teamet pga. Jeg vil gøre en forskel og give spillerne retfærdig og chancen for at hjælp. Jeg kan også tilbyde en sjov og glad dreng som altid står klar til at hjælpe. Som kan både tage det useriøst men også seriøst!

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Være på om morgen i weekenderene! Det er noget som jeg hader! Det med at man sidder og chiller og bare vågner og lige har glemt at starte sin rec når man bliver RDM'et Eller CDM'et eller andet! Jeg syntes det er irreterende at staffsne først kommer på efter kl 10 det er det jeg oplever nogle gange er der dog nogle som kommer på men alligvel ik?

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har set mange admins på youtube. Blandt andet Roasted Toast Dog vil jeg ikke være ligeså umoden som ham! Så som svar på spørgsmålet: Ja jeg har kendskab! 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger ofte min mic da jeg spiller meget! Og taler nærmest altid mens jeg spiller! Jeg er også meget god til at formulere mig skriftligt da jeg er god til at stave og kan skrive forholdsvist hurtigt!

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Her har i mit skema som et svar:

  • Mandag: 15:05 -15:55 III 19:00 - 19:30
  • Tirsdag: 15:05 - 16:55 III 19:30 -20:00 
  • Onsdag: 15:05 - 17:15 III 19:00 - 19:30
  • Torsdag: 14:05 - 16:55 III 19:10 - 19:30
  • Fredag: 15:05 - 16:30 III 19:00 - 19:30
  • Lørdag: (Hos Far:) 7:30 - 22:00 (Små pauser imellem) (Hos Mor:) 8:00 - 10:00 14:00 - 16:00 18:00 - 22:00
  • Søndag: (Hos Far:) 7:30 - 19:30 (Små pauser imellem) (Hos Mor:) 8:00 - 10:00 14:00 - 16:00 18:00 - 19:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Mine forældre er skilt, Så når jeg er hos min far spiller jeg MEGET. Tror ikke der er mere 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt være at jeg er halv ung men er stadig moden!                                                                                                                                                                                                          Prøvede at udybe mine svar men var svært                                                                                                                                                                                                                                Jeg kan rigtig meget så snart jeg kommer hos min far og i weekenderne er jeg på! Fx I dag kom jeg på og spillede uafbrudt indtil for 10 min siden (Startede kl 9:30 cirka)

Men tak for din bedømelse

Link til kommentar
Del på andre sites

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Dårligt sat op.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

 

Hvis du ikke ved hvad jeg mener kan du se denne video og få lidt inspiration.

 

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Du virker egnelig moden nok forholds til din alder. Dog har jeg ikke set dig meget in-game før, kan godt være fordi jeg mest spiller på Evo city. 🙂

Synes dog godt du kan uddybe "Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?" 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aske tak for din vurdering og grunde til at du ikke ser mig så meget er at jeg for det meste spiller på Rock, Har ikke noget imod Evo men det var Rock jeg startede på og derfor der jeg holder til men kan godt spille på Evo 🙂 

 

Hej Mic 

Tak for din vurdering 🙂 Skal nok prøve at uddybe i “Hvorfor skal du være en del af staffteamet? Og hvorfor er du mere kvalificeret en andre ansøgere?” 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, EmmaItzBest skrev:

Har ændret min mening så gir dig et

+REP

Rigtig mange tak Emma 🙂. Er virkelig glad for at du ændre din mening! Men ikke for noget kunne du så ændre din første kommentar?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.