Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Else


Else

Recommended Posts

👉"Else´s Ansøgning som staff"👈

 

 

 

🤜Ingame navn: Else
🤜SteamID: STEAM_0:1:190898920

🤜IRL fornavn: Silas 
🤜Alder: 17 ~ 13/02

 

 

👉   Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?

Ja, jeg haft erfaring med indenfor spilcommunity. Det har jeg blandt andet været på en minecraft server ( Servernavn: Crafters.dk ) Men det var tilbage i år 2014. 

Dengang havde jeg primært ansvaret for at hjælpe folk, hvis de manglede det. Fra dengang lærte jeg at man skal kunne holde en god tone, samt være venlig, have en god attitude og holde hovedet koldt i svære opgaver.

Min ven "Suicidal" som er gammel staff på "Stavox" har sat mig ind i jobbet, som admin. "Blandt andet hvordan man skal fremgå, og hvordan man skal snakke til de folk, som har brug for hjælp." 😉 

 

👉   Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?:

Grunden til at jeg skal være en del af staff-teamet, skyldes fordi jeg har tid og lyst, samt et godt kendskab til reglerne. Derudover er jeg tit på, hvilket gør det muligt for mig og hjælpe flest, som muligt og gøre RP´en sjovere for både mig og for de folk, som spiller på "Evocity og RockFord " !

 

👉   Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Grunden til at jeg er mere kvalificeret end andre er, fordi jeg er en trofast, energisk, sød, imødekommende, lærenem person og har masser af gåpåmod , så har styr på reglerne. 

Jeg er også en person, som har en god erfaring indenfor mennesker, samt masser af glæde, som jeg så vidt prøver at sprede, sådan så man holder en pæn tone, så man undgår de ligegyldige sager.

Derudover er jeg god til og danne mig overblik over en situationen,  hvor jeg lader begge parter snakke sådan så jeg høre deres mening om situationen. ❤️ 

Jeg vil kunne bidrage med masser af "Events" ~ Det vil jeg dels fordi jeg selv godt kan lide, når der bliver afholdt event.

Det håber jeg også vil være med til skabe bedre stemning, som gøre RP´en meget sjovere.

 

👉   Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt i min ansøgning længere oppe, skrev jeg at jeg har fik lidt oplæring til admin job, hvilket har gjort at jeg kan nogle få commands.

Men føler at jeg har godt kendskab med ULX, men skal nok lige have en genopfriskning, sådan jeg er mere sikker på de ting. 😉 

 

Kan nogle få commands:

!Bring

!Goto

!Cb

!jail 

!Visram 

!Xban

 

👉   Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg bruger min mic, både i situationer, hvor det er nødvendigt, men også hvor det ikke er så nødvendigt. Jeg er god til at formulere og forklare tingene korrekt og har en rolig udtalelse når jeg snakker. Det gør at hvis jeg er i en situation, hvor sproget bliver grimt, holder jeg den, sådan så jeg ikke går ned på det niveau, en ting der gør det lettere for mig at uddybe og forklare spillerens problem. 😄 

 

👉   På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16:00 - 22:30 

 

Tirsdag: 16:00 - 22:30

 

Onsdag: 16:00 - 22:30

 

Torsdag: 16:00 - 22:30

 

Fredag: 16:00 - 01:30 

 

Lørdag: 12:00 - 01:30

 

Søndag: 12:00 - 22:30

(Vigtigt) Dette er et overblik over min uge. og de tidspunkter som i kan se er de tidspunkter jeg har mulighed for at være på, dog har jeg lidt arbejde ved siden af, hvilket betyder at jeg ikke kan være på serveren nogle af tidpunkterne. Har ikke faste vagter, så det variere meget fra uge til uge. 

 

👉   Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis der er nogle der ikke har lagt mærke til mig, er det fordi jeg spiller på Rockford.

Mange tak, fordi i gad tage jer tid til og læse min ansøgning igennem! ❤️ Vi ses


// Else 👑

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Rasmusss skrev:

+REP

- God ansøgning.

- Flink fyr

- Imødekommende

Tusind tak for det pæne ord. 😉❤️ 

 

6 timer siden, EmmaItzBest skrev:

+REP!

-Moden

-God Ansøgning/Ikke rodet!

-Virker som en flink fyr!

-Ser vendlig ud!

-Lyder som en fed person!

Tak for din venlighed. 😉 

 

4 timer siden, Peter Jakobsen skrev:

+REP
Virker fornuftig.
Fin ansøgning.
 

Tusind tak, i lige måde. 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Dalle skrev:

Hej. 😄

 

- Fint længe på ansøgning

Godt sat op

Har erfaring som staff

 

Du får et +rep  fra mig

Held og lykke!

Tak for de pæne ord og i lige måde 😉 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Jeg kan med 100% gå med til at give dig et +rep, ikke kun fordi du er en af mine meget gode venner men også fordi jeg ved at du har styr på dit shit. 

 

- Super flink

- Holder Altid en god tone

- Imødekommende

- Ser sagen fra alle vinkler

- Kan sætte sig ind i andres vrede/frustrationer

- Sød, flink, sjov

- Har humor, men ved hvornår han skal være seriøs

 

Held og lykke brormand!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Suicidal skrev:

+rep

Jeg kan med 100% gå med til at give dig et +rep, ikke kun fordi du er en af mine meget gode venner men også fordi jeg ved at du har styr på dit shit. 

 

- Super flink

- Holder Altid en god tone

- Imødekommende

- Ser sagen fra alle vinkler

- Kan sætte sig ind i andres vrede/frustrationer

- Sød, flink, sjov

- Har humor, men ved hvornår han skal være seriøs

 

Held og lykke brormand!

Tusind tak bror. 😉❤️ 

Det varmer sku meget og tak for støtten. 😉 

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.