Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Skak


Skak

Recommended Posts

Ingame Navn:

Skak

 

SteamID:

STEAM_0:0:56713913

 

IRL fornavn:

Tobias

 

Alder:

Jeg er en dreng på 16 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Jeg har arbejdet på forskellige serverer, som blandt andet NamoRp hvor jeg var Superadmin, så var jeg også Junior Admin på Zypress, Også Dansk Community hvor jeg var Først Event master og så blev jeg for fremmet til Admin, har også selv haft min egen server, og været Mod På Superior Servers, og var Med Ejer På Warrior Networks. jeg kan godt lide at for dybe mig med forskellige situasioner da jeg synes regler og server indhold er meget intrersant, Jeg gjorde en forskel med at jeg hjalp spillerne på de forskellige servere, svarede på spørgsmål eller lavede casses.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg har lagt mange timer i Stavox og jeg vil gerne give det videre og sørge for at andre får lige så mange gode timer. 
For at kunne hjælpe andre spillere på serveren fordi jeg godt kan lide at hjælpe folk der har brug for hjælp, og gøre så spillerne får en god spille oplevelse, Jeg kan godt lide at arbejde som staff og hjælpe. hvis der blandt andet opstår en situasion er jeg klar til at hjælpe en anden medarbejder, med al verdens ting.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg kan bidrage med erfaring inden for at være staff/administrator, og har spillet en del DarkRp så har en mass erfaring både indenfor Rp men også som staff og det administrative som staff, og vil gør så spillerne får en god spil oplevelse på serven og altid gøre så dig får en god tid når de spiller på serveren. 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? 
Ja, jeg har kendskab til ULX som jeg har fået via de serverer jeg har været staff på, og de fleste af kommandsne kan blive brugt til staff arbejde, her er et par kommands:

-!cloak

- !uncloak

- !hp (navn) (antal Hp)

- !Armor (navn) (antal Armor)

- !jail

- !unjail

- !jailtp

- !goto

- !return

- !visdeathscene (navn)

-!viscardeathscene (navn)

- !returnweps (navn)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
Ja, det syntes jeg at jeg kan, og jeg bruger altid Mic, men hvis det er nedvændigt skriver jeg.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: 
Mandag: 15:30 - 21:30

Tirsdag: 15:00 - 21:30

Onsdag: 15:00 - 21:30

Torsdag: 16:00 - 21:30

Fredag: 15:00 - 01:30

Lørdag: 10:30 - 01:30

Søndag: 10:30 - 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Skrevet Af Tobias - Skak

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Bims skrev:

+rep

Virkelig flink på TS

Fin og detaljeret ansøgning

 

Held og lykke fra din bedsteven

Mange Tak Bedste Ven 🙂

4 timer siden, Dalle skrev:

Hej 😄 

 

- Virker flink in-game

- Ser ham aldrig få straffe

- Kunne godt se dig som staff

- Du virker til at være moden

 

+rep - Held og lykke

Mange Tak 🙂

3 timer siden, Manno skrev:

+rep

-flink

-moden

 

held og lykke 

-Manno 

Mange Tak Manno 🙂

1 time siden, ZeTaZ skrev:

+rep 

hyggelig at snakke med på ts

du virker som du vil det

Mange Tak ZeTaZ 🙂

1 time siden, Rasmusss skrev:

+REP

- Kan sit rp

- Pisse flink at spille med

- Imødekommende

Mange Tak Rasmusss 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, EmmaItzBest skrev:

Bar kald mig emma:)

Okay 😉

2 minutter siden, jeg er en sød panda:) skrev:

+rep

-Sjov

-God til reglerne 

-Venlig

 

Håber du bliver staff dude held og lykke

Mange Tak 🙂 Krydser Finger.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Beider skrev:

Hejsa. Du egentlig en meget fin fyr som fortjener en chance på holdet. Men da din ansøgning er ret kort har jeg desværre kun tænkt mig at give dig et neutralt rep.

 

Men held og lykke mate.

Forståligt, Men Tak 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.