Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Gustenberg


Gustenberg

Recommended Posts

+Rep
Gode ting:
- Du er moden
- Du er super flink

- Du er seriøs
- Du kan reglerne
- Du er sjov
- God til rp

- Du kan finde ud af at styre dit temperament ( Der var en periode hvor du ikke kunne men det har ændret sig :) )

Kan i det hele taget bare mærke du vil det og kan godt se dig som staff 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Doggy skrev:

+Rep
Gode ting:
- Du er moden
- Du er super flink

- Du er seriøs
- Du kan reglerne
- Du er sjov
- God til rp

- Du kan finde ud af at styre dit temperament ( Der var en periode hvor du ikke kunne men det har ændret sig 🙂 )

Kan i det hele taget bare mærke du vil det og kan godt se dig som staff 

Rigtig mange tak Nikolaj, jeg er super glad for du kan se og mærke på mig at jeg har ændre mig.

31 minutter siden, henrikdenseje skrev:

+rep 

God til RP

flink

 

Tak skal du have ❤️ 

16 minutter siden, jonasbv5 skrev:

+Rep

Er meget aktiv

Flink fyr

God til RP

Jonas, det er godt at se dig her ❤️ 

Tak.

18 minutter siden, Pinky skrev:

 

Det var da også meget

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(NEJ)

Hej Pinky
Hvis du ikke syntes at 802 ord er meget, hvor mange skal man så skrive?

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Gustenberg skrev:

Hej Binse

Tro det eller ej, jeg har haft spillet siden år 2009 og spillet det hver dag fra jeg kom hjem fra skole og til jeg gik i seng. spiller det stadig den dag i dag.

 

20.000 timer er meget. Jeg har spillet Gmod i 10.000 og har spillet det (næsten) dagligt siden 2007

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, eksonic1 skrev:

 

20.000 timer er meget. Jeg har spillet Gmod i 10.000 og har spillet det (næsten) dagligt siden 2007

Kan ikke sige om det præcis er 20.000, men noget i den stil og har spillet det hverdag non-stop da jeg ikke havde ikke andre spil, men ja ved godt det er mange timer.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Gustenberg skrev:

Rigtig mange tak Nikolaj, jeg er super glad for du kan se og mærke på mig at jeg har ændre mig.

Tak skal du have ❤️ 

Jonas, det er godt at se dig her ❤️ 

Tak.

Hej Pinky
Hvis du ikke syntes at 802 ord er meget, hvor mange skal man så skrive?

 

2000 ord

så der der dømt tid i det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

En lille tilføjelse til min tidligere kommentar. 

Jeg har ikke noget imod dig personligt, tværtimod.

 

Men dine kompetencer indenfor kontrollen af den magt du får som staff på Stavox, er ikke de bedste. Du kan ikke kontrollere det, og bliver hurtigt (meget) sur over den mindste bemærkning - det er ikke en god ting at blive sur over da du ofte bliver svinet groft til.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

En lille tilføjelse til min tidligere kommentar. 

Jeg har ikke noget imod dig personligt, tværtimod.

 

Men dine kompetencer indenfor kontrollen af den magt du får som staff på Stavox, er ikke de bedste. Du kan ikke kontrollere det, og bliver hurtigt (meget) sur over den mindste bemærkning - det er ikke en god ting at blive sur over da du ofte bliver svinet groft til.

Mads jeg har haft taget en pause, nu er det også længe siden vi sidste snakkede og jeg har klart ændret mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bjørnen skrev:

Hvad med at lade være med at kaste med sten når du bor i et glashus?

 

Dette billede er btw @Pinky's gamle ansøgning, hvis i ikke kunne gætte det

9BC1oLw.png

 

ja min var på 1094 men hvad satan i helved skulle det bruges til det er lang tid siden

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Pinky skrev:

 

ja min var på 1094 men hvad satan i helved skulle det bruges til det er lang tid siden

Så lad vær med at spil smart med at man skal skrive 2000 ord, før det er godt nok når du ikke engang selv gør det!

Det er træls for os andre at du går rundt og skriver nedladende ting, når du ikke engang selv kan opfylde de krav du selv sætter!

@Pinky

Link til kommentar
Del på andre sites

NEUTRALT REP

GODE TING:

-Kender reglerne beder end de fleste.

-God til RP

 

DÅRLIGE TING:

-Ikke så meget på

-Lidt kort ansøgning, kunne godt bruge lidt mere uddybelse

 

ellers meget fin ansøgning 

Held og lykke 

-BANANEN

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Bananen skrev:

NEUTRALT REP

GODE TING:

-Kender reglerne beder end de fleste.

-God til RP

 

DÅRLIGE TING:

-Ikke så meget på

-Lidt kort ansøgning, kunne godt bruge lidt mere uddybelse

 

ellers meget fin ansøgning 

Held og lykke 

-BANANEN

Mange tak, jeg har haft en pause og er tilbage nu, har været online de sidste 2 uger 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Gustenberg skrev:

Så lad vær med at spil smart med at man skal skrive 2000 ord, før det er godt nok når du ikke engang selv gør det!

Det er træls for os andre at du går rundt og skriver nedladende ting, når du ikke engang selv kan opfylde de krav du selv sætter!

@Pinky

 

Jeg har aldrig skrevet at det var et krav😂😂😂 jeg skrev at der var brugt mere tid i det hvis det var 2k ord men du forstår tydeligt vist ikke en hentydnig

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Pinky skrev:

 

Jeg har aldrig skrevet at det var et krav😂😂😂 jeg skrev at der var brugt mere tid i det hvis det var 2k ord men du forstår tydeligt vist ikke en hentydnig

Du skrev at han ikke skulle være staff fordi han har brugt en del mellemrummer (hvilket du selv har gjort ifm. din egen ansøgning) og fordi han ikke har lagt nok tid i sin ansøgning (hvilket overhovedet ikke passer). “😂😂😂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Du skrev at han ikke skulle være staff fordi han har brugt en del mellemrummer (hvilket du selv har gjort ifm. din egen ansøgning) og fordi han ikke har lagt nok tid i sin ansøgning (hvilket overhovedet ikke passer). “😂😂😂

 

I følge mig er der ikke lagt tid i det alle har sine meninger så er egenglig 100p ligeglad med hvad i skriver jeg har en mening længere er den ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.