Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Gustenberg


Gustenberg

Recommended Posts

 

Ingame navn: Gustenberg

 

SteamID: STEAM_0:1:92426024

 

IRL fornavn: August

 

Alder:  14 år (18/06/2004)

 

 

  • Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

  • Jeg har været ejer af en Minecraft server ved navn RolaxPvP, og været staff på mange store servere med over 100+ spillere online om dagen, det har været lige fra hjælper, til administrative ranks. Jeg har også ca. 20.000 spillet timer i Minecraft ..

 

  • Jeg har 1120+ timer i spillet Garrys Mod, og 955+ af dem er på Stavox, så ved godt hvordan det fungerer. Jeg har haft en pause fra Garrys Mod på ca. 3-4 måneder.  Jeg er tilbage nu, og er blevet meget mere moden. Jeg er ikke den der troll spiller mere og syntes selv det er nederen når andre det.

 

  • Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

  • Min rolle var for det meste at hjælpe spillerne, så de fik en god oplevelse, og et godt indtryk af serveren. Jeg gjorde en forskel ved at tage mig godt at de spillere jeg hjalp. Jeg brugte gerne lang tid på at snakke med hver enkelt spiller, om deres  problem og fik det løst.

 

  • Jeg var også en stor del af den tekniske afdeling, som kunne skripte inden for Minecraft, og var en del andre projekter hvor jeg hjalp til med det jeg kunne. Nu da jeg ikke bruger så meget tid på andre spil, kunne det være fedt at begynde igen, da jeg savner at hjælpe på servere.

 

  • Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

  • Jeg ønsker at blive en del af staff-teamet, da jeg har hørt at det skulle være verdens fedeste team. Jeg ønsker også at hjælpe til på serveren med de mange cases, der skal tages om dagen.Da jeg bruger en masse tid på serveren generelt, kunne jeg godt tænke mig at “opgradere”, fordi jeg godt kan lide og hjælpe andre mennesker, og jeg føler at være staff på Stavox vil være en rigtig god mulighed, da jeg som sagt bruger meget tid på serveren, og gerne vil bruge mere tid 🙂

 

  • Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg har været på Stavox i lang tid, og kender til serveren. Jeg har brugt mange timer på serveren, og ved hvordan det fungerer også som staff.                                                                                                                                                             Jeg er en glad og sjov dreng, som også kan tage en joke.

 

  • Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

  • Ikke fordi at der ikke er styr på tingene på serveren, men jeg føler og får tit af vide, at jeg har et godt overblik og har det rigtige mindset til at hjælpe folk, både i virkeligheden, men også på servere. Jeg kan hjælpe til på stort set alle områder, altså jeg kan klare de fleste ting, fordi jeg har erfaring både bag servere, altså systemer osv., men også bare sådan inde på serveren.Hvordan det er at spille på serveren, så jeg ved jo hvordan man helst vil modtage hjælp fra staffs. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, jeg stopper gerne mit RP, for at tage cases og hjælpe til.

 

  • Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

  • Jeg kan det meste i ULX, da jeg har brugt meget tid på at lege med det, på min egen server. Jeg har også haft mange venner som har været staff, hvor de har fortalt mig, hvordan det fungerer.

 

  • Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

  • Jeg synes jeg er super til at formulere mig. Hverken skriftligt eller mundtligt er et problem. Jeg kan gøre mig tydelig ingame, på teamspeak, i chatten, på forum, i cases og alle andre platforme. Jeg bruger rigtig meget min viden når jeg taler, så jeg ikke bare snakker tom snak, og faktisk bruger viden fra den virkelige verden, men også fra spillet.

 

  • På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • Mandag: 15:25 - 22:00

  • Tirsdag: 15:25 - 22:00

  • Onsdag: 15:45 - 22:00

  • Torsdag: 15:25 - 22:00

  • Fredag: 15:25 - 01:00-03:00

  • Lørdag: Når jeg står op - 01:00-02:00

  • Søndag: Når jeg står op  til 22:00

 

  • Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

  • Jeg er en super glad og sjov dreng, som er super frisk på at gøre et godt stykke arbejde.

  • Ellers føler jeg egentligt at der bliver gjort et rigtig flot stykke arbejde på serveren, og serveren fungerer rigtig godt. Så derfor vil jeg gerne hjælpe til, og komme med mine input fra alt den viden jeg har fået igennem tiden.

 

Mange tak, fordi du læste min ansøgning 🙂

 

Rigtig god dag til jer alle.

 

// August - Gustenberg

 

 


 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Peter Jakobsen skrev:

NEUTRALT REP
+God længde på ansøgning.
-25.000 timers minecraft lyder af meget, tvivler lidt.
-Lidt korte svar på nogle af spørgsmålene.

Mange tak.
Tro det eller ej jeg har haft spillet siden år 2009, og har spillet det hver dag og spiller det stadig den dag idag. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være du har haft en pause fra Gmod, men det betyder altså du mangler nogle ting, før du ansøger som staff.

Du mangler at bevise du ikke er en idiot, ligesom da du gik på pause. Hvis du aktivt spiller indtil næste ansøgnings-runde, og ikke opfører dig som en spasser kan jeg genoverveje mit svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gustenberg.

Du er hvad nogle mennesker ville kalde irreterende, andre mennesker som mig (altså folk som har ret) mener, at du er en dejlig person.

Ifm. vores oplevelser, vil jeg stolt kunne skrive +REP

 

Held og lykke - denne besked er betalt og sponsoreret af Gustenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm, jeg vil hverken give dig plus eller minus rep.

 

Det er ved at være et godt stykke tid siden vi sidst snakkede, jeg ved ikke om du har ændret dig eller ej.

 

Men hvis du stadig var som sidst vi snakkede er en en hammer flink fyr.

Når det ikke helt går som du vil have det kan du dog godt gå hen og blive meget irritabel.

Dit sprog brug den gang jeg spillede heller ikke det bedste og du var sådan set en kæmpe troll. Og lidt en idiot.

Men alt i alt fin ansøgning som forhåbentligt ikke er kopieret.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Sikker?

Har du siddet i 833 dage, og spillet minecraft!?

Hej Binse

Tro det eller ej, jeg har haft spillet siden år 2009 og spillet det hver dag fra jeg kom hjem fra skole og til jeg gik i seng. spiller det stadig den dag i dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hmm, jeg vil hverken give dig plus eller minus rep.

 

Det er ved at være et godt stykke tid siden vi sidst snakkede, jeg ved ikke om du har ændret dig eller ej.

 

Men hvis du stadig var som sidst vi snakkede er en en hammer flink fyr.

Når det ikke helt går som du vil have det kan du dog godt gå hen og blive meget irritabel.

Dit sprog brug den gang jeg spillede heller ikke det bedste og du var sådan set en kæmpe troll. Og lidt en idiot.

Men alt i alt fin ansøgning som forhåbentligt ikke er kopieret.

Hej Mads

Længe siden, savner at snakke med dig. Jeg syntes at jeg er blevet mere moden og ikke det der Troll kid.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Schumacher skrev:

Du får et Neutralt rep her fra

 

Det gode:

-Kan reglerne ret godt

-Super flink

-Kompitent

 

Det "dårlige":

-Du har ikke været særlig aktiv på det seneste

-Du kan godt gå hen og blive (meget) sur

Mange tak for de fine ord og konstruktive 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Marcus skrev:

Hvor helvede har du fået den der kilde med "20000 timer i minecraft" fra?

og alligevel, ret godt gået 2 års minecraft non-stop 😮

hours.png

 

Jeg har haft spillet i 10 år, men kan ikke sige om det lige præcis er 20.000 timer men jeg har spillet det non stop siden år 2010 ca. og spiller der stadig den dag idag.!

Link til kommentar
Del på andre sites

du skal ikke være staff du har brugt 100000000000000000000 mellemrum så den er ærligt talt ikke særligt lang

 

og når man prøver at få folk til at tro at det er en lang ansøgning der er brugt tid på i stedet for at bruge tid så er staff jobbet ikke det bedste for dig hvis du ikke sætter dig ned og bruger til

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

NEUTRAL REP

 

Du har virket rimelig flink de gange jeg har snakket med dig, men kan godt mærke på in-game, at du kan have lidt problemer med dit temperament.

Ville personligt ikke have noget med dog som staff, hvis du bare forbygger dit temperament.

 

Du har det med at være lidt on/off på serveren, som jo i nogle situationer betyder at du kan ende med at sige op relativt tidlig (det kan selvfølgelig ændres)

 

Vær lidt mere på og arbejd med humøret, så tror jeg du ville være en fin staff.

 

Held og lykke 

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, OpK skrev:

NEUTRAL REP

 

Du har virket rimelig flink de gange jeg har snakket med dig, men kan godt mærke på in-game, at du kan have lidt problemer med dit temperament.

Ville personligt ikke have noget med dog som staff, hvis du bare forbygger dit temperament.

 

Du har det med at være lidt on/off på serveren, som jo i nogle situationer betyder at du kan ende med at sige op relativt tidlig (det kan selvfølgelig ændres)

 

Vær lidt mere på og arbejd med humøret, så tror jeg du ville være en fin staff.

 

Held og lykke 

 

// OpK

Mange tak

Jeg tog en pause fra Garry's Mod så vel også min computer, og det har helt klart hjulptet på mit temperament.

 

9 minutter siden, Pinky skrev:

du skal ikke være staff du har brugt 100000000000000000000 mellemrum så den er ærligt talt ikke særligt lang

 

og når man prøver at få folk til at tro at det er en lang ansøgning der er brugt tid på i stedet for at bruge tid så er staff jobbet ikke det bedste for dig hvis du ikke sætter dig ned og bruger til

 

 

 

Pinky, jeg kan fortælle jeg har ikke lavet mellemrum fordi den skal se lang ud men så den er overskuelig at læse

Jeg kan fortælle der er 802 ord.

14 minutter siden, Filsøe skrev:

-Rep

 

Kan ikke se dig som staff efter sidst du svinede 22xgaming til.

Du blveir nemt sur og mega irriteret over små ting som egentlig ikke er til chikane.

Ret op på de ting og så kan det være du muligvis har en chance.

Som jeg også skrev til Opk, har jeg haft taget en pause som helt sikkert har hjulpet på mit temperament.

18 minutter siden, ImCasp skrev:

Kender dig ikke som sådan. Men du virker flink, trust u on the Minecraft timer. Kan godt se dig som staff.

 

Så du får lige et +rep.

Held og lykke 🙂

 

 

 

Mange 1000 tak for dine fine ord.

Håber også det bedste for dig. ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.