Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Peter Jakobsen


Peter Jakobsen

Recommended Posts

Ingame navn: Peter Jakobsen


SteamID: STEAM_0:0:55655179

IRL fornavn: Oliver

Alder: Jeg er 15 år gammel
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, det har jeg. Jeg har tidligere erfaring som både moderator og administrator på tidligere GarrysMod servere. Det er dog ved at være noget tid siden, så hvis jeg bliver accepteret, skal jeg lige ind i rutinen. Udover selve GarrysMod har jeg også ejet og administreret servere i andre spil, som f.eks. CS:GO.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jeg vil gerne være være en del af staff-teamet, fordi jeg synes det er super fedt, at kunne hjælpe til der hvor der er brug for det, og samtidig møde en masse mennesker, man måske ikke ville støde på, såfremt man ikke tog deres case eller lign. Derudover synes jeg det er vigtigt, at nye spillere skal have en god oplevelse på serveren, så hvis de støder på folk der bryder serverens regler, er det meget vigtigt at der ikke går 10 minutter før deres case bliver besvaret, fordi et godt førstehåndsindtryk på en server, er noget der virkelig kan få spilleren til at blive. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig også vigtigt, at de spillere som allerede har spillet på serveren i et stykke tid, får besvaret deres case hurtigt, og får den hjælp som de skal bruge. Jeg vil selv vurdere, at min håndtering i/af cases, er fornuftig, ud fra den erfaring jeg har fået igennem staffjobs på andre servers. Jeg sørger for at have et neutralt syn på en case, og bruger alle de midler tilgængelige, for at jeg kan afklare sagen retfærdigt, og få udlegeret straffe til dem der har brudt regler.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med lidt af hvert. Jeg har lidt over 550 timer i GarrysMod i alt, hvor over 500 af de timer er brugt på danske timer. Jeg vil umiddelbart selv tro, at omtrent 200 af de timer er brugt, på servers hvor jeg har udført administrativt arbejde. Så det med at være en del af et staff-team er bestemt ikke noget ukendt for mig. Jeg holder mit RP seriøst, og bryder ingen regler (ihvertfald ikke med vilje, hvis det skulle ske). Jeg vil til hver en tid tage en case over RP, såfremt jeg ikke har RP kørende med andre spillere, eller står i en situation i mit RP, som jeg ikke bare lige kan forlade.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som skrevet et sted eller to, så har jeg udfra tidligere erfaring brugt ULX. Det er dog et stykke tid siden, så jeg skal nok bruge en opfrisker eller to, før jeg har helt styr på det igen. Jeg har dog hørt en fugl synge om, at jeres adminmenu ikke er helt det jeg har prøvet før, så den skal jeg også lige lære at kende, men det tvivler jeg på kommer til at tage lang tid, da jeg er forholdsvis lærenem.
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Jeg vil selv mene at min formulering, både på det skriftlige og mundtlige punkt, er ganske fornuftig. Jeg har rimelig godt styr på grammatikken, og jeg er ikke typen der sidder og direkte lukker lort ud, bare for at sige noget.

 

Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mikrofon, når den skal bruges/kan bruges fornuftigt. Jeg kommer ikke med dumme bemærkninger, bare for at vise "her er jeg". Jeg har en studiemikrofon, så støvsuger i baggrunden er i hvert fald ikke at finde hos mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?
Hverdagene vil primært ligge sådan, at jeg kan være på fra.
Tidspunkterne er tider jeg har MULIGHED for at være på - det vil sige at jeg ikke kommer til at sidde på serveren konstant ud fra de angivne tidsrum:
Mandag: 15.30-22.00
Tirsdag: 14.30-22.00
Onsdag: 15.30-22.00
Torsdag: 15.30-22.00
Fredag: 15.30-24.00
Lørdag:
10.00-24.00
Søndag: 10.00-22.00

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Henviser til overstående spørgsmål.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Min ban-historik er ikke lige frem et kønt syn, og jeg er helt forståelig for, hvis den kan være med til at vælge mig fra. Det er dog lang tid siden, så det håber jeg kan ses bort fra. Jeg er blevet fornuftig (eller i hvert fald mere fornuftig end før), så det kommer ikke til at ske i fremtiden.

//Peter Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, hunT skrev:

-Rep

-Snakker ikke pænt

 

 

Hej hunT
Jeg er ked af at høre du har haft en dårlig oplevelse, som følge af noget jeg har gjort.

Jeg vil dog gerne høre om du kan uddybe den episode du har oplevet, da jeg hverken mindes at have stødt på dig i RP, eller at have talt grimt på serveren overhovedet.

//Peter Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

- Super god til at kommunikere i rp. 

- Snakker højt og tydeligt i admin cases (Oplevet på anden server)
- Han kan finde ud af sit rp, og har meget erfaring med administration.

- Holder styr på parterne i admin case og alle får lov til at snakke. 
- Alt i alt i god Admin! 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Per Jakobsen skrev:

+REP

- Flink

- Kan finde ud af sit RP

- Er en god staff (Har jeg oplevet fra andre servere)

 

- Per Jakobsen

Godt at høre, at du synes om mit RP og min måde at være staff på, tak for det, @Per Jakobsen.

1 time siden, N3M0 ^_^ skrev:

+REP

- Super god til at kommunikere i rp. 

- Snakker højt og tydeligt i admin cases (Oplevet på anden server)
- Han kan finde ud af sit rp, og har meget erfaring med administration.

- Holder styr på parterne i admin case og alle får lov til at snakke. 
- Alt i alt i god Admin! 

 

Tusind tak for de fine ord, godt at høre du er glad for mit tidligere arbejde og min måde at føre RP på, @N3M0 ^_^.

35 minutter siden, Rean skrev:

+REP

  • Kan tage stressede samt pressede situationer.
  • Kan tage sjov og er altid glad.
  • Er meget hjælpsom (af erfaringer)

Tak for de fine ord, @Rean.

17 minutter siden, Manno skrev:

Hejsa.

For det første, rigtig fin ansøgning.

Den er både godt sat op, og den har en god længde.

 

Har dog ikke oplevet dig ingame før, så derfor kan jeg ikke give dig noget + eller - rep.

 

Neutralt rep

Held og lykke makker!

-Manno

Tusind tak for de fine ord i forhold til min ansøgning, @Manno.
Jeg spiller for det meste på Rockford som Politi, så det kan være derfor vi ikke har stødt på hinanden.

//Peter Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.