Hop til indhold
Stavox

[Afslået] aske02


Aske

Recommended Posts

59 minutter siden, Choko skrev:

-rep

- Kan ikke reglerne

- Lyver i cases

- Sviner folk til ingame

Tak for din mening man hvis jeg har løjet i case havde jeg nok haft ban for det og det var vidst dig der blev sur over arrest og truede med admin i rp

Link til kommentar
Del på andre sites

Natural rep

+rep

-god ansøgning 

-flink fyr 

-rep 

har haft en dålig episode med dig igår hvor du var lidt i tvil om reglene. hvor du hørte skyd og bedte mig om at komme ud. af min gunshop. jeg kom derefter ud og blev arested på stedet. du valgte derefter at går ind i min gunshop og tog alle mine våbene som jeg solgte og havde ingen ting med den kriminalde handling og gøre og du  havde i første gang ingen grund til at går ind. efter du havde arested mig var jeg uden for mine døre så du havde ingen grund til det. prøvede så derefter at snakke med dig om sagen i håbede på at jeg ikke var nød til at calle admin men efter du insitede på at det var rigtig det du gjorde var jeg nød til at calle og fik derefter mine  guns tilbage men mistede mine printer og nogle af mine guns 

- læs lige alle reglene igenem igen så fejlen ikke sker igen 

 

men ellers held og lykke 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, danieldk2310 skrev:

Natural rep

+rep

-god ansøgning 

-flink fyr 

-rep 

har haft en dålig episode med dig igår hvor du var lidt i tvil om reglene. hvor du hørte skyd og bedte mig om at komme ud. af min gunshop. jeg kom derefter ud og blev arested på stedet. du valgte derefter at går ind i min gunshop og tog alle mine våbene som jeg solgte og havde ingen ting med den kriminalde handling og gøre og du havde ingen grund til at går ind. efter du havde arested mig. men fik så mine guns tilbage men mistede mine printer og nogle af mine guns 

- læs lige alle reglene igenem igen så fejlen ikke sker igen 

 

men ellers held og lykke 

Tak og i lige måde

 

Kan godt se at jeg var lidt uopmærksom i går jeg konfiskerede ikke nogen af våbene du fik dem alle tilbage jeg vil dog gerne give dig penge for printere næste gang jeg ser dig ingame bare lige prik til mig ingame så sender jeg lige lidt  for de.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

Tak og i lige måde

 

Kan godt se at jeg var lidt uopmærksom i går jeg konfiskerede ikke nogen af våbene du fik dem alle tilbage jeg vil dog gerne give dig penge for printere næste gang jeg ser dig ingame bare lige prik til mig ingame så sender jeg lige lidt  for de.

mange tak for det men ellers vil jeg bare gid dig +rep synes altså du er en meget flink fyr og jeg er sirker på du ikke ville gøre det med vilde. kunne godt se dig som admin 

 

held og lykke 

hilsen danieldk2310

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har altid været høflig ingame, når vi har snakket - Keep it up!

 

Dog undre det mig lidt, at du bruger en stor del af din ansøgning, på nærmest at reklamere for en anden server. I stedet for at gå så meget i dybden om en anden server, så brug til på at forklare hvilke kompetencer du har fået dig derfra, og knap så meget om hvad for en slags server det er. Det er irrelevant.

 

Held og lykke med ansøgningen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lund skrev:

Du har altid været høflig ingame, når vi har snakket - Keep it up!

 

Dog undre det mig lidt, at du bruger en stor del af din ansøgning, på nærmest at reklamere for en anden server. I stedet for at gå så meget i dybden om en anden server, så brug til på at forklare hvilke kompetencer du har fået dig derfra, og knap så meget om hvad for en slags server det er. Det er irrelevant.

 

Held og lykke med ansøgningen.

Tak for din mening Lund   

Det ligger bare lidt i at det eneste vi har kunne lære der ovre er ulx da vi legede rundt med det andet har vi desværre ikke kunne opnå der inde

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.