Hop til indhold
Stavox

[Afslået] aske02


Aske

Recommended Posts

 

Staff-ansøgning Aske

 

Ingame navn: Jeg hedder aske02 ingame.

SteamID:  STEAM_0:0:217629637

IRL fornavn: Mit navn i virkeligheden er Aske

Alder:  Jeg er 15 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har i lidt over en måned, været staff inde på en mindre darkrp server ved navnet hypeerp. Serveren havde plads til op imod 20 personer, jeg har dog ikke haft en mulighed for at lave noget som sådan staff arbejde inde på den, da serveren stadig bliver finpudset. Selve server ejeren er faktisk en tidligere stavox spiller, han gik under navnet Mo herinde på stavox og bruger stadig lavet inde på hypeerp.

Inde på hypeerp havde vi opsat en discord til kommunikation mellem spillere, staff, og andre folk lidt ligesom at stavox har deres teamspeak server vi havde også et forum hvor partyjacob,  andrew og jeg var inde og ansøge som mods inde på serveren, der ligger også regler for serveren der inde (link:https://hypeerp.mistforums.com/)

Jeg var blevet taget ind som moderater, sammen med Partyjacob & Andrew som også spiller her inde på stavox.

Jeg har ikke gjort så meget forskel på serveren, da vi mods ikke rigtig har haft muligheden endu.

Rettelse mo har fyret alle mods og admins vel fuck

 

Lidt info om serveren:

Servernavn: Hypeerp

Playerlimit: 20 spillere

Kommunikation: Vi havde vores forum små er linket og så har vi vores discord.

Link til forum: https://hypeerp.mistforums.com/

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af det staff tema her på serveren, fordi jeg spiller altid på stavox jeg har spillet herinde siden den 16. August 2018 og har opnået 1036 timer på stavox’s servere. Jeg har samtidig lidt tidligere erfaring med ULX da Partyjacob, Daholm(en af vores admins på hypeerp) og jeg testede alle rundt med ULX ovre på serveren derovre. Jeg vil holde mig koncentreret og fokuseret på mit staff arbejde her på serveren. Jeg kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer og holde en god tone til spillere. Jeg er aktiv her på serveren da jeg er inde hverdag.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at jeg er aktiv inde på stavox dog mest på server #1 Evocity, da mange af dem jeg snakker med sidder der inde men det er sgu også hyggeligt ovre på rockford når vi hopper der over.

Jeg vil som staff så vidt muligt forsøge for at hjælpe alle der har brug for hjælp ligemeget om de har brug for hjælp under en case eller ude i deres RP.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et nogenlunde kendskab til ULX, da vi mens hypeerp har været under udvikling har vi mods kunne eksperimentere med det,

men jeg kan de basale ULX commands. Men er klar på lige at lære de sidste hvis jeg mangler nogen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er god til at formulere min både mundtligt,  via chatten og pm's.

Jeg prioritere dog højest at bruge min mic, da man samtidig kan høre hvordan spillere reagerer i casen

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på nærmest alle dage om ugen,  jeg er næsten konstant online men jeg har alligevel taget lidt tid og lavet et lille fint skema over det.

 

Skema:

Man-Tors   = 15:15 - 21:00

Fre = 15:15 - 00.00

Lør-Søn = 8.00 - 00:00+

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej man bare spørg hvis i vil vide noget ekstra om mig, hellere spørge 1 gang for meget end 1 for lidt.

 

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning.

 

Hilsen Aske

 

Det kan ske jeg ændrer lidt i den i forhold til stavefejl osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Palle Jensen skrev:

+REP

- Pisse flink

- Kan reglerne

- Kunne godt se dig som staff

Held og lykke 🙂

Tak og i lige måde.

3 minutter siden, Kenzig skrev:

+Rep

Flink

lækker

sjov

 

Tak Smukke

1 minut siden, Jonasdk skrev:

+REP

God ansøgning

Kan reglerne

Hyggelig at spille med

Tak du er fandme også hyggelig at spille med

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, GamerKatten_DK skrev:

+Rep

Aktiv

Kan reglerne

Tak

 

1 time siden, Dalle skrev:

Hej 😄 

 

- Virker flink in-game

- Kan reglerne

- Kunne godt se dig som staff

- Du virker til at være moden

- Lidt kort ansøgning men fint sat op.

 

+rep - Held og lykke

Tak og i lige måde

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, partyjacob skrev:

+Rep

kan sit shit

Virker flink og moden

Kan reglerne

Tak partyjacob 

 

 

Jeg har bidt mærke i hvad @Peter Jakobsen nævnte med at jeg ikke havde uddybet mine svar ordentligt og at @Beider sagde at jeg kunne gøre det bedre jeg har derfor sat mig ned og tilføjet lidt ekstra hist og her og har uddybet mine svar noget mere 

 

så jeg håber at I alle vil læse min opdaterede ansøgning på forhånd tak 

 

Hilsen Aske

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.