Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Pølsen Gerti


Carlpumba

Recommended Posts

Ingame navn: Pølsen Gerti.


SteamID: STEAM_0:0:154761587


IRL fornavn: Carl.


Alder: 11 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:Jeg har ejet en server i Minecraft og  jeg også været bygger på et par og admin på nogle hvor jeg har fået af vide at jeg har hjulpet ret meget. Og så har jeg været staff på 1 server i Gmod som dsv er lukket nu. Jeg gjorde en forskel ved at hjælpe folk og tage cases og at gøre folks oplevelse bedre og så hører jeg begge folks side af historien og tager for det meste det rigtige valg.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg syntes at jeg skal være en del af staff-teamet fordi at jeg elsker at hjælpe folk og prøve at gøre deres oplevelse bedre på serveren. Jeg vil sige at jeg er mere kvalificeret end nogle andre fordi at jeg har ret meget erfaring på serveren og andre servers og fordi at jeg godt kan tale med folk uden at blive meget ophidset og så vil jeg gerne høre begge personers side af historien og prøve at gøre begge parter glade selvom der sikkert altid kommer til at være en eller anden der kommer til at være lidt sur og bare hade mig, og så er jeg også lidt ligeglad hvis folk bare kommer og hater på mig fordi

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:Jeg er ret meget på serveren og spiller meget rp og vil gerne spille her mere. Jeg elsker at hygge mig herinde og som sagt bare hjælpe folk, og så kan jeg holde hovedet koldt hvis folk bare skriger mig i hovedet og bare er pisse sure. Så kan jeg måske også få folk til at få en bedre oplevelse ved at måske få dem der ødelægger rp'en banned/jailed

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har som sagt været admin på 1 server før i Gmod hvor jeg brugte ULX ret meget og syntes det er spændende at bruge og jeg ved hvad mange af tingene betyder jeg har set en tutorial på cirka 1 time bare fordi jeg ville lære det og fordi at jeg elsker at lære nye ting  og har også bindet det til mit tastatur så kan bare nemt bruge det. Men vil gerne lære mere om det fordi at jeg som sagt syntes at det er spændende og elsker bare at lære om ting jeg ikke fuldt ud kender.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg vil sige at jeg er god til at beskrive mig skriftligt og mundligt hvis min mic for eksempel ikke duer så kan jeg bare skrive tingene og stadig forklare det ok godt ellers kan jeg bare sige det. Jeg bruger ret tit min mic jeg bruger den næsten hele tiden i Gmod og i Fortnite og på discord. Så er min mic også ret god. Jeg elsker at snakke med folk og skrive med folk og ikke mindst bare have en god snak hvis der er nogen der gider at snakke.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på Mandag 15:00-18:20 (og efter 20:30)

Tirsdag 15:00-18:40. 

Onsdag 16:00-17:15 ( og efter 19:30) 

Torsdag 15:30-22:00.

Fredag 15:00-24:00.

Lørdag 10:00-24:00 (Der kan være tidspunkter jeg ikke kan i weekenden fordi at jeg går til håndbold og teater og der kan være kampe og ekstra øvedage)

Søndag 10:00-22:00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Nope.

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep 

- Du for ung, i mine øjne til og være admin.

- Har aldrig set dig, kan være fordi du spiller på Evocity?

- Ikke den bedste formulering.

- Overrasket over at du som 11 årig kan skrive en ansøgning som denne.

 

// Else

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Else skrev:

- Rep 

- Du for ung, i mine øjne til og være admin.

- Har aldrig set dig, kan være fordi du spiller på Evocity?

- Ikke den bedste formulering.

- Overrasket over at du som 11 årig kan skrive en ansøgning som denne.

 

// Else

 

 

Jeg spiller næsten kun på rockford så ved ikke hvorfor du ikke har set mig og skal den sidste ting tages som et kompliment eller hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.