Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Salat kongen


<--

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Salat kongen

 

SteamID: STEAM_0:1:238710208

 

IRL fornavn: Kasper

 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg er klar over at der har været noget konkurrence tidligere, men det håber jeg ikke får nogen betydning for min ansøgning. Nok om Det. Jeg lærte hvordan jeg skulle håndtere admin cases, og bruge ULX Kommandoerne. Jeg kan holde hoved koldt i pressede situationer, og tage en fornuftig beslutning. Så ja, jeg har skam erfaringer som administrator.

Jeg har også prøvet at være ''Admin'' i sandbox så ved ikke helt om det gælder 🙂

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jamen i skal vælge mig fordi, jeg er en dreng som altid har et smil på læben og klar på sjov. Jeg har efterhånden lært reglerne ind på rygraden, da jeg har spillet næsten 600-700 timers Rp Gta og Gmod Jeg er en person som kan sætte mig ind i andres behov, og hjælpe dem på rette vej. Som tidligere nævnt har jeg jo, en del erfaringer som staff, og kan dermed næsten alle ULX Kommandoerne. Jeg er god til at håndtere pressede situationer i admin cases. Jeg indebære en god egenskab, jeg er god til at kommunikere og og løse problemer. Jeg taler langsomt og tydeligt, så alle kan forstå mig. Jeg ELSKER at tage cases, og hjælpe folk. Jeg lavede ikke andet på “GTG”. Jeg kunne aldrig finde på at give mine venner fordele i cases. Da jeg synes en god admin skal være neutral. Jeg er ikke bange for at hæve tonen hvis det bliver nødvendigt, men håber selvfølgelig ikke dette bliver nødvendigt. Jeg kan holde en god tone i de cases som der kommer. . Jeg syntes det vigtigt at alle har det sjovt på serveren.  Jeg har også snakket med andre staff og har hørt hvordan man skal tag cases.

Jeg har OK erfaring med admin arbejde, Jeg har spillet for en Sandbox server hvor jeg var admin. Der der var mange problemer.. Jeg har meget energi og er hele tiden online på serveren og lærer hurtigt. Derfor kan læse problemerne lettere og hurtigere. Jeg er optimistisk og kan godt klare stress fulde situationer og kan også klare Tunge situationer, Jeg er næsten sikker på jeg vil være god for jeres "Team".

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg synes selv at jeg er god til at hjælpe folk og at formulere mig ordentligt,

Ville også hjælpe nye spillere på den rette vej til at få venner og penge og alt

så noget

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg kender til ULX kommandoerne. Så det bliver ikke noget problem. Jeg har administreret flere server igennem tiderne, hvilket kun har medført til positive ting. Men det er

dog kun små server ligesom sandbox, Jeg er også klar på at lære mange nye ting, og tro hvis jeg får lidt tid så kommer jeg til at kende dem godt.

!jail

!goto

!slap

!kick

!freeze

!unjail

!ban

!unban

!trainfuck

(Kan også mange flere)

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg taler altid langsomt og tydeligt, så alle kan forstå hvad jeg siger. Jeg er god til at føre dialoger med folk, og føre dem på rette vej.

Ville også selv sige jeg har en ret godt mic og man kan høre mig tydeligt og godt.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Skema hvornår jeg kan være på serveren: Mandag til Mandag 14-22

Og i weekenderne er jeg på til langt ud på natten. 🙂

 

Hvorfor vi skal vælge dig som mod" kan f.eks. indeholde 

Fordi jeg kan sidde mig i andres sted og tage gode beslutninger, og jeg er også god til at holde hovedet koldt.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jamen jeg hedder Kasper i virkeligheden, og er 16 år. Jeg har altid et smil på læben og kommer godt ud af det med alle, og jeg bruger rigtig meget af min tid foran computeren. Og jeg vil self læse reglerne igennem.

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

- Fin ansøgning.

- Lyder moden i din ansøgning.

- Virker til og have et godt kendskab til admin jobbet.

- Dog har jeg ikke set dig, skyldes det fordi du spiller på "Evocity" ?

- Held og lykke.

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Else skrev:

+ Rep

- Fin ansøgning.

- Lyder moden i din ansøgning.

- Virker til og have et godt kendskab til admin jobbet.

- Dog har jeg ikke set dig, skyldes det fordi du spiller på "Evocity" ?

- Held og lykke.

 

// Else

Tak ;D, Og ja spiller på evo

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep

Det er måske ikke den bedste ide at ansøge som staff, når man stadig er på prøveunban (Min mening).  Har bla. også haft et par cases med dig, hvor du ikke rigtigt havde forstået reglerne.  

 

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, MRGreen skrev:

- Rep

Det er måske ikke den bedste ide at ansøge som staff, når man stadig er på prøveunban (Min mening).  Har bla. også haft et par cases med dig, hvor du ikke rigtigt havde forstået reglerne.  

 

Held og lykke.

Hej MrGreen, Tak for din besked. Jeg kan godt se at det er lidt underligt at ansøge med prøve unban, Men det ændre jo ikke på at min staff håndtering ville være dårlig. Jeg vil selvfølig læse reglerne igennem et par gange.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Beider skrev:

Heyo. Du egentlig meget flink, jeg tror sådan set også at du er klar til staff rollen. Men din ansøgning mangler for meget fyld til at jeg vil give dig et +rep

 

Så neutralt fra min side.

Mange tak Beider. 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.