Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Critz


Critz

Recommended Posts

Ingame navn: Critz
SteamID:  STEAM_0:0:142189984
IRL fornavn:  Oliver
Alder: 15, 16 til maj.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Yes, jeg har selv haft lille gmod server, mere bare for at teste ting ud og lære lidt omkring hvordan servere er sat sammen.
Jeg har også været Senior Admin på en engelsk darkrp server, for et par år siden. Så har jeg som mange andre også været involveret i et par små minecraft servere, og har også haft min egen. Eftersom jeg har lidt erfaring med at være staff i Gmod og minecraft har jeg lært en del omkring opførsel overfor andre spillere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har prøvet at være staff før, og har en del ULX-erfaring. Snakker næsten aldrig grimt, og er god til at snakke med nye mennesker og et lille plus er at jeg arbejder i Føtex, og snakker med rigtig mange mennesker på en arbejdsdag, og meget pænt 😉.

Kan ca. alle regler og kender mange ingame.

Har haft en lille pause fra gmod, men er kommet tilbage  + er aktiv på ts.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Serveren har allerede rigtig mange gode ting, men jeg kunne tilbyde min synsvinkel, min personlighed og min venlighed. Jeg som sagt god til at tale med fremmede mennesker og venlig.
Jeg er god til at skelne mellem rp og når man har det sjovt, og forstår spillet rigtigt godt. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, det har jeg. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Yep, fik 12 i skriftlig dansk :))))), men ja det syntes jeg, jeg er.

Jeg bruger altid mic frem for chatten.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdage:

15-21 - Kan ændre sig, hvis jeg skal arbejde, men det skal jeg nok informere jer om.

Weekend:

11-00(nok mere) - Kan ændre sig, hvis jeg skal arbejde eller andre ting. Skal nok informere jer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Arbejder i Føted food.

Link til kommentar
Del på andre sites

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

- Jeg er ikke vild med den blå baggrund.

 

Men held og lykke.

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Else skrev:

~ Neutralt rep.

+ Rep.

- Virker flink.

- Moden.

- Kan reglerne.

- God til RP

 

- Rep

- For kort ansøgning.

- Gør lidt mer ud af ansøgningen.

- Jeg er ikke vild med den blå baggrund.

 

Men held og lykke.

 

// Else

Fino fino, der er kun blå baggrund, pga. jeg har dark-theme på, på forum. 😄 Så den tager det med når du har normalt-theme på...

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Bob Johnson skrev:

 

Kan desværre kun give Sunix ret her....

-REP

Bare lidt underligt, du taler udfra en case hvor vi var uenige, eller opfattede en regl forskelligt.. Efter den case, kom der en ny hvor jeg faktisk havde ret (noget med jeg arrestede en, pga. han stod på en bil og gad ik betale sin bøde efter det. Så sagde du så at jeg ikke måtte gøre det, hvor der står/stod i færdselsloven at man gerne må. Efter det snakkede vi, hvor  jeg sagde til dig, hvor du bare svarede at jeg ikke skulle regne med at du som admin kan alle regler. Hvor jeg så spurgte hvorfor en spiller så skulle kunne alle regler 100%  når staff ik skal? hmhmhmh syntes det er et dårligt grundlag, men okay da :)))

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Critz skrev:

Bare lidt underligt, du taler udfra en case hvor vi var uenige, eller opfattede en regl forskelligt.. Efter den case, kom der en ny hvor jeg faktisk havde ret (noget med jeg arrestede en, pga. han stod på en bil og gad ik betale sin bøde efter det. Så sagde du så at jeg ikke måtte gøre det, hvor der står/stod i færdselsloven at man gerne må. Efter det snakkede vi, hvor  jeg sagde til dig, hvor du bare svarede at jeg ikke skulle regne med at du som admin kan alle regler. Hvor jeg så spurgte hvorfor en spiller så skulle kunne alle regler 100%  når staff ik skal? hmhmhmh syntes det er et dårligt grundlag, men okay da :)))

Det ikke så meget om at tolke reglen forskelligt, det også mere din attitude som er meget flabet en gang i mellem i cases, hvilket også resultere i at mig og @Bob Johnson skal bruge en masse energi på at forklare dig regler, hvor du modsiger os fordi du påstår at det står i færdselsloven.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

Det ikke så meget om at tolke reglen forskelligt, det også mere din attitude som er meget flabet en gang i mellem i cases, hvilket også resultere i at mig og @Bob Johnson skal bruge en masse energi på at forklare dig regler, hvor du modsiger os fordi du påstår at det står i færdselsloven.

En gang i mellem? Vi har været i case meget få gange, måske kun den ene gang, og så lige i dag, hvor det så var ligemeget igen. :D + Det stod i færdselsloven...

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.