Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Dalle


D A L L E

Recommended Posts

Ingame navn:

Dalle
 

SteamID:

STEAM_0:0:151918921

 

IRL fornavn: 

Daniel
 

Alder:

14 (23/06/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har haft Garry's mod siden 2015, og har gennem tiden fået en masse erfaring på forskellige spil (Minecraft, Garry's mod). Da jeg havde købt Gmod, fandt jeg det meget interresant og startede med at spille på Zypress, jeg beundrede staff meget, men modtog dog aldrig staff. Jeg fandt senere hen ud af at Zypress ikke var noget for mig. Jeg var begyndt at interresere mig for star wars, og fandt ud af at der var et SW gamemode på Gmod, men har først senere hen været staff for første gang. Den første seriøse server jeg var staff på var en ved navn Etiquette Gaming, jeg hyggede mig rigtig meget og valgte senere hen at jeg ville prøve at være staff, jeg ansøgte og blev accepteret, jeg havde før det leget rundt med ULX på små servere, og havde en smule erfaring med ULX, men havde aldrig brugt det som "rigtig" staff, jeg lærte hurtigt de nødvendige commands, og det gik fremragende for mig. Jeg blev forfremmet til Moderator og fik lidt mere ansvar, men serveren begyndte at miste spillere og ejeren havde ingen interrese for serveren. Jeg fandt senere hen en server ved navn Suited gaming, jeg ansøgte efter omkring 1 uges spilletid, og blev accepteret som T-mod, det gik fremragende for mig, jeg kendte commands og lærte hvordan man skulle håndtere og snakke til spillere, jeg blev god til at holde hovedet koldt under pressede situationer og holdte altid en ordenlig tone. Jeg følte at ejeren var ligeglad med serveren så sagde og gik fandt så ud af at man kunne lave sin egen server på Minecraft, jeg joinede Superawesome og fik en bedere kendskab til det med staff arbejde, og blev samtidig bedere til at formulere mig skriftligt såvel som  mundttligt. Jeg startede med at være staff på andre spilleres servere og fik et godt kendskab til de forskellige commands. Jeg besluttede mig senere hen om at starte en server op og lære at styre en server, men da jeg ikke havde nogen form for viden omkring hvordan man gjorde, gik jeg død i det. Jeg sprang derfor over til Gmod igen, jeg fandt Stavox og begyndte at spille gmod igen. Jeg har så været lidt on-off på Gmod, hvor jeg har spillet minecraft og øvet mig på at sætte en server op.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi:

  • Jeg er meget engageret.
  • Jeg er meget aktiv og på hele dagen
  • Jeg har et fint ordforråd, hvilket gør at jeg kan argumentere for regler.
  • Jeg er altid åben for kritik, kan erkende mine fejl og vil derefter rette op på det
  • Jeg er lærenem, og kan hurtigt lære systemet på serveren.
  • Jeg priotere staff over RP, jeg tager en case hvis der er en, uanset hvad jeg laver.
  • Jeg har lært gennem tiden at håndtere stressede situationer.
  • Jeg er altid åben for kritik.
  • Jeg har meget efaring som staff, på forskellige platforme (Garry's Mod, Minecraft)
  • jeg er altid postitiv og holder en pæn tone.
  • Jeg giver passende straffe, uanset relation til mig
  • Jeg sikre mig at begge parter er enige med resultatet med casen

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg elsker at hjælpe folk, og har altid gjort mit bedste for at jeg kunne gøre så meget som muligt. Jeg er rigtig aktiv, og spiller her inde hver dag. Jeg vil prøve at klemme lidt humor ind i cases og men aldrig gå over stregen. Jeg vil altid prøve at tage så mange cases som jeg kan, og priotere staff over RP. Da jeg har spillet på stavox i lidt over 1000 timer, kan jeg reglerne. Jeg er generalt positiv og glad, og det er også derfor at jeg prøver at klemme humor ind i cases. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg været staff på en del servere, både på Minecraft, men også Gmod. Jeg har kendskab til de commands som er nødvendige for at hjælpe folk, og straffe dem der bryder serverens regler.

 Jeg er ellers meget lærenem, og klar på udfordringer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg er god til at formulere mig skrifltigt og mundligt.

Min mic virker fint og bruger den altid.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at komme på det meste af dagen, weekenden kan jeg være på fra 7.00 til sent om aften

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, men hvis i har nogle spørgsmål, kan i enten skrive på forum eller fange mig in-game

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Manno skrev:

Hejsa.

 

Din ansøgning ser lidt kort ud?

Men dog godt sat op!

 

Neutralt Rep fra mig

Jeg har prøvet at tilføje lidt hist og pist. 🙂

7 timer siden, Else skrev:

+ Rep

- Fin ansøgning.

- En super flink person, som kan sit RP.

- Føler du vil kunne bidrage med meget på Admin holdet.

- Krydser fingre for det bedste.

 

// Else

Tak for det Else. 😄 

6 timer siden, Peter Jakobsen skrev:

NEUTRALT REP
+Virker fornuftig

-Halvkort ansøgning

Jeg har prøvet at tilføje lidt ting hist og pist i ansøgningen. 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

                                                                                                                   +REP

- Fin ansøgning

- Kan dine regler.

- Holder hoved koldt

- Aktiv hver dag, hvis du ikke er forhindret. 

- Du har ansøgt flere gange og virker som om du faktisk gerne vil det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, JackS skrev:

                                                                                                                   +REP

- Fin ansøgning

- Kan dine regler.

- Holder hoved koldt

- Aktiv hver dag, hvis du ikke er forhindret. 

- Du har ansøgt flere gange og virker som om du faktisk gerne vil det her.

Tak for de fine ord! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.