Hop til indhold
Stavox

[Afslået] zWuik


zWuiK

Recommended Posts

Ingame navn: Mit ingame navn er zWuiK.

SteamID: Mit steamid er STEAM_0:1:121949211, og yderligere informationer omkring min profil kan blive fundet her; https://steamid.io/lookup/76561198204164151

IRL fornavn: Tobias

Alder: 30/08/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har super meget erfaring som administrative jobs, over en lang række servere, og lang række tid. Har næsten 2,000 timer i Garry's Mod, hvor omkring 1200 af dem, er et administrativt job. Jeg nået ranken Senior Admin på Near Reality Gaming, der desværre er lukket efter mange år, men var en af de største og mest populære DarkRP servere. Selvom jeg var en lille squeaker, værdsatte de mit arbejde og forfremmede mig gang efter gang.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har spillet på Stavox i super lang tid, og kan efterhånden huske alle reglerne. Jeg er prioritere altid mit administrative job, over mit rp. For mig er det vigtigt at alle for den samme straf, uanset om du kender dem eller ej. Dette gælder gang og irl venner. Jeg vil så vidt så muligt prøve at undgå at tage cases, gangmedlemmer eller tætte venner har lavet, men ville selvfølgelig gøre det, hvis det var stor efterspørgsel på staff inde i spillet.

Jeg har lavet staff ansøgninger før, hvor jeg blev afvist, men håber i ser noget nyt i mig, og sammenligner mig med den gamle mig. Har gået under disse navne før: Dope, Agdal og Den Fede Måge.  Det er dog meget lang tid siden at jeg har heddet Dope, og var virkelig dum den gang. Næsten alle staffs er super flinke, og jeg har et hvis forhold til dem. Nogen er mine venner, nogen er ikke, men håber at vi alle kan finde ud af det sammen, og invitere mig ind i et fedt fællesskab. Jeg kan holde hovedet koldt i cases, hvilket jeg synes er ret vigtigt. Har før set staff der går helt ud af den, når de bare bliver det mindste frustreret. Er ret ligeglad med folk der taler grimt til mig, det betyder ikke skide meget, og ignorere bare dem.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?

Jeg mener allerede at serveren har en masse gode ting, hvis der skulle være noget at komme efter hos mig, fra en administrativ synsvinkel, ville det være mine personligheder og egenskaber. Jeg kan lide at hjælpe folk, og ikke kun gør det for ekstra fordele eller for at blive "kendt", men faktisk fordi jeg kan lide det jeg gør. Det føler jeg at nogen staffs kunne lære noget af, men det er ikke mit job.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Da jeg har over 1000 timer, som administrative jobs har jeg selvfølgelig fuld forstand på alle ulx commands. Hvis jeg er staff på Stavox ville jeg nok bruge "" meget, da der er mange spillere på serveren. Så jeg ikke kommer til at fx. !jail andreas 300, og så der bliver 3 mennesker jailet, eller lign. Kommandoen ville derfor bliver udført sådan her: !jail "Andreas Andreasen" 300, så jeg er sikker på at det er ham. Det ville selvfølgelig også være en mulighed at bruge menuen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Personligt synes jeg, at jeg er super god til at formulere mig skriftligt, så vidt som mundtligt. Jeg bruger altid min mic, medmindre jeg er ked eller sur, da det er med til at skabe dårlig indflydelse i et case.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Mandag:   15:00-21:00

 Tirsdag:   15:00-17:30

 Onsdag:   15:00-18:30

Torsdag:   15:00-17:30

  Fredag:   15:00-04:00

 Lørdag:    10:00-04:00

Søndag:    10:00-22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg er karate-udøver, og forstår derfor disciplin på høj grad. Jeg har som sagt udviklet mig meget ingennem den tid jeg har været diverse administrative jobs. Jeg var meget inkompetent til visse tider.
Hvis I skulle have nogen spørgsmål, eller vil have mig til at uddybe mig, er I velkommen til at skrive til mig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.