Hop til indhold
Stavox

[Afslået] PolleBoii


Polle

Recommended Posts

Ingame navn: PolleBoii


SteamID: STEAM_0:1:49505363


IRL fornavn: Jakob


Alder: 14 - Snart 15 (02/05/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Jeg har haft meget erfaring som staff på mange forskellige platforme. Jeg har været lidt over alt hvis man kan sige det sådan. Jeg vil beskrive nogle af de gange jeg har været staff.

 

  • Zypress (Gmod) - Jeg var helt normal admin på Zypress igennem hele min periode der. Jeg fik et par klager her og der men jeg gjorde aldrig noget forkert i de klager. Jeg var tit tidligt og sent på. Forstået på den måde at jeg kom tidligt på men blev til sent om natten for at være sikker på at folk opførerede sig ordentligt. Det var der ikke mange der gjorde, så der gjorde jeg en forskel på fællesskabbet og moralen. Jeg var admin inde på Zypress i 3-4 måneder hvor jeg aktivt tog cases og var på godt og vel hver dag. Inde på Zypress lærte jeg hvordan ULX virkede og hvordan man generelt holdt styr på en server både tidligt og sent på dagen. Min tid hos Zypress havde jeg en aggressiv tone men jeg har lært at holde hovedet koldt og håndtere stressede situationer. Jeg købte ikke Admin hos Zypress, men derimod fik accepteret min ansøgning.

 

 

  • CubeMC (Minecraft) - CubeMC var en meget stor og opvoksende OPPrison server da jeg var staff der. Jeg startede som Hjælper men meget hurtigt blev jeg forfremmet til Moderator eftersom jeg tit var den eneste inde og holdt serveren fri for diverse ballademager. Som sagt var jeg tit den eneste ene som var staff på den måde gjorde jeg også en forskel ved at styrke fællesskabbet og holde moralen højt ved at fjerne hackerene fra serveren. Det lyder lidt plat men det var det der gjorde at der kom flere og flere ind hver dag. Da jeg først blev staff ved CubeMC var det et lille community men blev meget hurtigt stor.

 

 

  • Mit nuværende IRL arbejde - I tænker sikkert at det er mærkeligt at jeg indsætter den her kategori. Men det synes jeg ikke selv. Fordi på mit nuværende arbejde har jeg en masser punkter jeg skal igennem og det er også ret presset. Ved mit nuværende arbejde har jeg som sagt masser af ting jeg skal igennem og sådan nogle ting kan være: Løfte varer på plads, Gøre rent, Gå med hund, Løfte piller ind. Og mange andre ting som jeg skal være gang jeg er på arbejde. Jeg har omkring 2 timer til at gøre det hvilket vil sige at jeg skal nå mange ting inden det er jeg går hjem. Hvilket gøre mig ret presset og så må jeg ligesom sætte det op i et system så jeg når alt. Efter jeg har fået det her arbejde har jeg lært at holde hovedet koldt, selv i de mest pressede situationer.

 

 

  • ASAPRP (Gmod) - ASAPRP er nok den største engelske server lige her for tiden. Jeg var staff på den da den først åbnede, der var tit 20-25 spillere inde hver dag. Jeg var bare moderator inde på ASAPRP men serveren blev kedelig efterhånden. Så jeg sagde op efter en måneds tid. Men jeg fik ingen klager inde på serveren og alt gik relativt godt. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg er mere kvalificeret end de andre fordi jeg har mange kvalifikationer som andre ikke har. Her er en liste over de ting jeg kan:

 

  • Jeg har et meget stort ordforråd, hvilket gøre at jeg kan argumenter for fakta, regler og logik. Det gøre også at jeg kan formulere mig for nogen som måske ikke forstår bestemte ord.
  • Jeg står ved regler og fakta, som der står skrevet, eller jeg har fået af vide.
  • Jeg har været staff på mange forskellige servere og kan derfor skrue logik og fakta sammen til et argument.
  • Jeg har næsten 900 timer på Stavox, og har 2400 timer i gmod hvor 80% af det er RP
  • Jeg kan erkende mine fejl, hvis og så fremmest at jeg laver nogen.
  • Jeg er tit på, og når jeg er på, så det ikke bare 10-20 minutter, men næsten 1½ time adgangen
  • Jeg har generelt et stort overbliv og kan hurtigt finde frem i hoved og ende.
  • Jeg er generelt venlig overfor andre spillere.
  • Jeg tager mig god tid til de forskellige cases som nu er. Jeg lader folk snakkede ud og kan derefter give den "skyldige" en passende straf.
  • Jeg kan holde hovedet koldt selv i de mest pressede situationer.
  • Jeg er effektiv og kan nå meget på kort tid

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, det har jeg, eftersom jeg har været staff på forskellige GMOD servere. Men kunne godt trænge til en opfriskning

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt eftersom jeg har et stort ordfårrad. Jeg bruger hele tiden min mic, så frem at den virker.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16:30 - 22:00

Tirsdag: 15:00 - 22:00

Onsdag: 17:00 - 22:00

Torsdag: 15:00 - 22:00

Fredag: 17:00 - 22:00

Weekend: 10:00 - 04:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Hvis i husker mig som den dreng der blev drillet af Ultra spinner så har jeg forandret mig markant, jeg tager ikke ting personligt mere som jeg engang gjorde, så håber ikke i vil dømme mig på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, jeg vil genre give dig et  +REP.

  • Du virker som en sjovt og god person der også er god og snakke med på TS.
  • Du virker også til at have en ret god forståelse og retfærdigheds-sans for hvornår nogle spiller ordenligt, og hvornår nogle bryder evt reglerne, taler dårligt osv.
  • Men, du kan godt virke lidt "udad påtalerne" om din mening på en lidt negativ måde, om folk der ikke overholder reglerne, hvilket måske kan føre til at personen som du evt skulle være i case med som staff, godt kan få en sur attitude overfor dig, hvis du også har det overfor dem.

Men ellers så er der ikke så meget andet at sige end, Held og Lykke. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Snorkild skrev:

-REP

- Havde en case der omhandlede dig, da du blev hevet op på taget begynder du så og diskutere med deaglemeister om hvordan du synes at du har ret.

- Virker meget umoden.

- Kan ikke se dig som staff.

 

God dag. 🙂

Hej, jeg ved ikke hvad du hedder ingame, men mange tak for dit feedback. Eftersom jeg ikke kan huske episoden så tænker jeg at det må være lang tid siden. Vil du være sød og uddybe casen? Så kan det være at jeg husker den. 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Beider skrev:

Hej, jeg ved ikke hvad du hedder ingame, men mange tak for dit feedback. Eftersom jeg ikke kan huske episoden så tænker jeg at det må være lang tid siden. Vil du være sød og uddybe casen? Så kan det være at jeg husker den. 

Du arresterede sådan 3 folk foran gunshoppen for at ''stjæle'' uden at have beviser.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Marcus skrev:

neutral rep

 

husker dig ret nice

men så vidt jeg hører fra mine kilder så er du gået hen og blevet en dick

Det jeg ked af at høre, hvis det var episoden med snorkild så undskylder jeg igen, jeg tog situationen for hurtig som er 100% min skyld. Vi har ellers haft nogle sjove moments.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Pinky skrev:

du snakker ikke pænt til alle så hvorfor blive staff hvis man ikke respektere og snakker pænt til andre?

 

Hejsa, lige dig har jeg haft nogle opstød med hvor du heller ikke har snakket pænt til mig til at starte med. Kan godt se at det jeg har gjort har været forkert og har rettet op på det siden vi sidst snakkede. Nu det også længe jeg har set dig, så jeg ved ikke om du kan komme med den påstand der? Men din mening vil hjælpe mig i fremtiden, tak.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Beider skrev:

Hejsa, lige dig har jeg haft nogle opstød med hvor du heller ikke har snakket pænt til mig til at starte med. Kan godt se at det jeg har gjort har været forkert og har rettet op på det siden vi snakkede. Nu det også længe jeg har set dig, så jeg ved ikke om du kan komme med den påstand der? Men din mening vil hjælpe mig i fremtiden, tak.

 

Det kan godt være at jeg har snakket grimt men gad vide hvorfor? Det er sjovt nok fordi at en flok personer (hvor du er indblandet) er komplet respektløse og snakker grimt til sådan nogle som mig. + så er jeg i tvivl om du overhovedet er klar til staff teamet da du alle gange der har været ansøgninger åbent har gået og leget staff som er pisse irerterende fordi at du tror at du ejer det hele og kan snakke som det lyster. 

Link til kommentar
Del på andre sites

PLUS REP

 

Jeg ville rigtig gerne se dig blive staff Polle.

Du har længe kæmpet med forskellige ting på serveren, men jeg vil mene at du er ved at være klar til at få en rank.

 

Vi har haft vores ting, in-game på TS osv. og jeg vil mene du har ændret dig rigtig positivt.

Min mening er nu den, at du er en pisse flink og loyal spiller på stavox, som skal prøves af på staff-teamet.

 

Held og lykke 

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.