Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Rasmusss


Rasmusss

Recommended Posts

 

----------------------------

Ingame navn: Rasmusss 
SteamID: STEAM_0:0:59396358
IRL fornavn: Rasmus
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har en smule erfaring med administrative jobs, Jeg har været med til at bygge "TLP"'s server op (Den er dog ikke oppe indu) Så har jeg været Admin på Minecraft servere, men det er dog længe siden. Udover det har jeg gjort en forskel med at hjælpe spillere, og hjælpe dem med ingame problemer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være Admin på Stavox, da jeg nu har spillet herinde siden år 2016. Udover det kender jeg rigtigt godt til reglerne og er god til at samarbejde, både med spillere og Admins. Jeg er en person som står ved det jeg siger, men hvis spillerne mener noget anden, kan jeg stadig sætte mig ind i hvad de syntes. Jeg er kvalificeret til "Jobbet" da jeg er en meget imødekommende person, som er god til at høre hvad andre mener og føler. Jeg er god til at tage imod konstruktiv kritik, som fx hvis der skulle komme en "Staff klage" eller lign på mig. Jeg er også venlig og det vil jeg også rigtig gerne bidrage med, jeg syntes nogle gange admins kan virke lidt, kolde og hævede over andre, og det vil jeg ikke gøre som admin.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Som jeg har forklaret er jeg rigtig god til at samarbejde med folk (Dog mindre bedre når det handler om skole ting 😉 ) jeg vil gerne bidrage med at folk, kan hygge sig og spille et ordentligt RP. Jeg vil gerne bidrage med en god stemning både på TS og Ingame. Ingame vil jeg fokusere meget på at folk kan spille deres rp, som jeg tidligere også skrev. Jeg vil gerne lave en flow mellem både spillerne og jeg, så begge spiller kommer til at se fra hinandens, synspunkter samt min. Jeg står meget ved min mening, så hvis en spiller ikke ikke opfører sig ordenligt, eller sviner mig til, ændrer jeg IKKE min mening.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab til mange Commands, da jeg også var med til at udvikle "TLP". Jeg øvede mig på commandsne da vi åbnede dem for venner. Udover det har jeg ikke det største kendskab til ULX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Jeg bruger mest min mic, men kommunikere også meget i OOC, Advert, og pm. Jeg formulere mig helt okey, og er hurtig til at skrive og svare. Jeg har ikke problemer med nogle af delene og er ikke ordblind eller noget lign.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er på næsten hverdag

 

Mandag:  Jeg har fri kl 14.30: Jeg er på hver mandag, så jeg har mugelighed for at spille hele dagen, hvilket jeg nogle gange gør.

 

Tirsdag: Jeg har fri kl 15.15: Tirsdag går jeg til præst (konf forberedelse) hvilket varer cirka 45min -1 time. Udover det har jeg hele dagen.

 

Onsdag: Jeg har fri kl 15.15: Onsdag har jeg hele dagen, så der har jeg mugelighed for at være på hele dagen.

 

Torsdag: Fri kl 14.30: Torsdag skal jeg på arbejde, så den dag har jeg ikke mugelighed for at spille så meget, så derfor kan jeg ikke komme på den dag.

 

Fredag: Har jeg fri kl 15.15 og plejer at gå hjem fra skole der, fredag aften plejer jeg, at være sammen med vennerne eller være til fest. Men har dog også mugelighed for at være på der, medmindre jeg er ude. 

 

Lørdag: Lørdag plejer jeg at være på hele dagen, men plejer så igen at tage ud om aftenen til enten vennerne eller fest.

 

Søndag: Søndag plejer at være afslapning dagen, så derfor plejer jeg at være på hele dagen

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke anden end at jeg har det med at hæve stemmen hvis en person ikke gider at samarbejde, eller bliver ved med at sidde og råbe eller lign, hvilket sjælden sker, da jeg gerne vil bidrage med den gode stemning. Jeg har dog intet til overfor for folk, som personligt sviner andre til, eller andres familier eller lign.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Augussst skrev:

+REP 

Min azin Rasmus er ekstremt velegnet til at være admin han har en helvedes masse kvaliteter som ikke alle har og det er det som gør en admin god

Hilsen Bøgsen som ikke skriver punktum eller komma!

Tak din smukke satan

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.