Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Zork


Zork

Recommended Posts

Ingame navn: Zork

SteamID: STEAM_0:0:167537512

IRL fornavn: Mads

Alder: 14 (13/11/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 

Ejer - Ulticraft: Jeg har ejet en server i minecraft sammen med @Franzen, vi lagde inde med et stort spillerantal hver eneste dag (20/30). Vi havde et aktivt, og brugbart staff team som jeg blandt andet også stod for. Jeg lærte ved at have denne server at holde hovedet koldt i pressede situationer, og snakke med alle slags mennesker. Derudover lærte jeg for første gang rigtigt at administrere en vigtig administrativ rolle i spil communityet.

 

Junior Admin - Stavox: Som mange nok ved har jeg været staff på stavox før, jeg lavede en del fejl på daværende tidspunkt, jeg er dog blevet mere moden og klar til det administrative arbejde på stavox igen. Jeg ved med sikkerhed at jeg kan rette op på dette. Da jeg var staff sidst lærte jeg at bruge alle de redskaber som staffs har og skal bruge. Derudover blev jeg rigtig god til at argumentere for mine handlinger og svare på diverse staff klager og unban requests. Som mange nok ved tog jeg også rigtig mange cases dagligt og hjalp rigtig meget - dette vil jeg selvfølgelig også gøre denne gang bare langt bedre med meget mindre fejl.

 

Erfaringer - Garrys Mod: Jeg har 2100+ timer i spillet garrys mod dette er også en fordel fordi jeg ved hvordan det fungere at spille spillet. Faktisk er 2000+ af dem inde på stavox dermed har jeg også erfaringer med serveren og ved hvordan der skal svares på diverse spørgsmål omkring serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Jeg mener jeg er mere kvalificeret da jeg er tidligere staff på stavox, og ved hvordan cases fungere, jeg er en loyal spiller som har spillet her gennem tykt og tyndt, (2000+ timer). Mine garry’s mod kompetencer er også en fordel grundet, jeg kan hjælpe folk hvis ikke de kan komme ind på serveren, spillet eller andet. Udover det er jeg en gut på stavox, som mange nok kender grundet jeg er meget imødekommende, og holder det gode sprogbrug. Jeg er altid klar til at forbedre mig på alle punkter hvis folk kan give mig noget konstruktivt kritik dette mener jeg er vigtigt for ellers lærer vi ikke noget. Derudover kan du læse nogle færdigheder punkter herunder:

 

Socialitet: Mine sociale kompetencer er rimelig fine, jeg snakker med mange forskellige slags mennesker dagligt. Derudover giver jeg alle en chance, for at være med i fællesskabet og hygge sammen med os.

 

Styrke: Når jeg har sat mig noget for giver jeg aldrig op, fordi jeg ved jeg kan nå mit mål. Jeg er altid klar på nye udfordringer, positiv og acceptere alle. Jeg er opdateret, og kan huske reglerne i hovedet.

 

Retfærdighed: Jeg er meget retfærdig og giver aldrig, mine venner en fordel i en case - dermed er jeg altid i stand til at tage retfærdige beslutninger og aldrig holde med en bestemt person.

 

Effektivitet: Jeg har mulighed for at være rigtig meget på serveren, og kan tage rigtig mange cases, ligesom sidste gang jeg var staff. Jeg kan improvisere og holde hovedet koldt i pressede situationer. Jeg bryder gerne mit RP for at tage en case, og hjælpe diverse spillere.

 

Loyalitet: Jeg er meget loyal og kan blive på serveren selvom det ikke går lige efter mit hoved, og stadig fortsætte det professionelle arbejde. Selvom jeg på daværende tidspunkt blev demoted blev jeg stadig som spiller og spillede på stavox serverne og forblev aktiv på forum.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Som sagt, og som mange nok ved er jeg tidligere staff her på stavox, og har stadig alle mine ting bindet - jeg kan stadig huske det meste dermed, behøver jeg ikke genoptræne dette.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg mener selv det er meget vigtig at kunne formulere sig ordentligt, og snakke tydeligt til andre om man er i case, support på teamspeak eller svare på en unban request/staff klage er dette stadig vigtigt. Du skal kunne argumentere for din sag, hvilket jeg mener jeg er rigtig god til. Jeg formulere mig også rimelig fint skriftligt, mener jeg selv - dette ville jeg kunne bruge hvis ikke en spiller kan høre noget lyd, eller hvis jeg skal svare på diverse unban request / staff klager.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har mulighed for at være på alle dage, men jeg har dog også de dage som som mange andre hvor man lige har brug for at tage en slapper, og være lidt væk fra computerskærmen, og være sammen med nogle af mine venner. Ja, jeg laver lige et lille skema som alle laver i deres ansøgninger fordi jeg faktisk føler dette er relevant:

 

Mandag: 15:10 - 22:00

Tirsdag: 15:10 - 22:00

Onsdag: 14:10 - 22:00

Torsdag:  15:10 - 22:00

Fredag: 15:10  til hvornår jeg bliver træt og vælger at gå i seng.

Lørdag: Når jeg står op til hvornår jeg bliver træt og vælger at gå i seng.

Søndag: Når jeg står op  til 21:45 da der er skoledage efter og jeg er altid træt på mandagen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Siden jeg var staff sidst har jeg ingen straffe fået, og holder mig inden for reglernes rammer. Jeg ved hvordan reglerne er og jeg er opdateret. Dog søger jeg også et arbejde irl dermed kan mit skema godt komme til at ændre sig en del, men dette gør ikke at mine muligheder for at komme på bliver dårligere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Critz skrev:

-rep

Abuser sit Rigspoliti job.

Flabet overfor mig og en ven i case.

 

1 minut siden, jegheddervettle skrev:

-REP

Han ingen ide om RP (til tider)

Jobabuser

 

Vi var i en case omkring dette hvor @Puff afgjorde at jeg ikke job abusede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Zork skrev:

 

 

Vi var i en case omkring dette hvor @Puff afgjorde at jeg ikke job abusede.

Bare fordi du havde ret til at demote mig, gør det nødvendigvis ikke i orden. Du havde ikke et gyldigt grundlag (Bare fordi jeg har lyst).

Du ødelægger serveren mere end du bidrager imo. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, jegheddervettle skrev:

-REP

Han ingen ide om RP (til tider)

Jobabuser

Denne kommentar er jeg UTROLIG uenig i.

Zork er god til rp.

Eksempler:

Som du kan se hvis du inde på serveren lige nu, kan du se at Zork gør noget "mere" ud af at være fx betjent end mange andre gør. Faktisk har vi lige nu en ratsag igang, som Zork også er en del af. Mange folk ville fx komme hen på stationen have en snak i 2 min og derefter blive demotet.

 

Derfor er jeg imod din kommentar, og jeg syntes ikke at du har ret i hva du skriver 

- Rasmusss

(Dette er dog en personlig mening)

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, jegheddervettle skrev:

Bare fordi du havde ret til at demote mig, gør det nødvendigvis ikke i orden. Du havde ikke et gyldigt grundlag (Bare fordi jeg har lyst).

Du ødelægger serveren mere end du bidrager imo. 

 

Er du gal en dum kommentar... Fuck da lige af hvis ikke du har noget brugbart at komme med.
Hvordan bidrager du selv? Du har 5 bans med ting som RDM, skyder staff i cases, minge, troll og flabet opførsel.

Du har også 24 jails, 12 carbans og flere jobbans. Så smut da selv, du ødelægger det mere for andre end Zork gør, ved at fyre en (Tydeligvis inkompetent) betjent. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, eksonic1 skrev:

 

Er du gal en dum kommentar... Fuck da lige af hvis ikke du har noget brugbart at komme med.
Hvordan bidrager du selv? Du har 5 bans med ting som RDM, skyder staff i cases, minge, troll og flabet opførsel.

Du har også 24 jails, 12 carbans og flere jobbans. Så smut da selv, du ødelægger det mere for andre end Zork gør, ved at fyre en (Tydeligvis inkompetent) betjent. 

Der blev han lige sat på plads ahahaha

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Zork, du får et +REP fra mig :)

-Sidst du var staff tog du en masse cases, og lavede sjældent fejl, der var dog nogle andre ting,

som resulterede i, at du ikke længere er staff. Føler dog du har forbedret dig, og du virker også 

mere fattet overfor, hvorfor du egentligt blev demoted nu, end du gjorde lige efter,

så tænker ikke samme fejl sker igen :). Held og lykke

-Schumacher.

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

- respektløs

- mobber

- generelt flabet 

 

være sødere mod dem der ikke er "Kendte" du går og tror at du bare kan snakke til dem som du vil

 

+ lige efter du blev demotet så sagde du at du ikke gad at være staff alligevel fordi at du aldrig kunne lave RP så hvorfor blive staff igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.