Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Monada


Pleb

Recommended Posts

Ingame navn: 

Monada


SteamID: 

STEAM_0:1:207570461


IRL fornavn: 

Gabriel


Alder: 

12 (13 om en halv måned) Fødselsdag den 2 april.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja, jeg har tidligere erfaring.

Helt tilbage i 2016, startede jeg min egen minecraft server. Det gik godt, jeg havde 10 faste spillere, og nye spillere joinede serveren af og til. Efterhånden som jeg opdaterede serveren, begyndte jeg at tjene flere penge, og jeg investerede i en youtuber. Efter youtuberen (Knowix) spillede på min minecraft server, blev den bombaderet med spillere. Men som serverejer, har du ikke altid nogen der "Syntes om dig", jeg blev tilbudt et plugin som normalt kostede penge, jeg var alt for godtroende dengang, så jeg downloadede det. Pluginet havde en skjult command, som gjorde at du kunne skrive /o og så fik du op. Min server blev derfor hacked, og jeg stoppede med at arbejde på serveren. Så ja, jeg har arbejdet med administrative jobs i et spilcommunity.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg vil rigtig gerne med på staff holdet, jeg ved godt at der er sket nogen ting i ugens forløb, men læs mere om det i Andet relevant vi skal vide om dig.

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, fordi at jeg er engageret til mit arbejde. Udover det er jeg:

  • Moden
  • Positiv
  • Kan holde hovede koldt
  • Vælger cases frem for RP
  • God ved andre
  • Aktiv
  • Lærenem

Som skrevet ovenover, er jeg alt i alt en positiv dreng, som altid er klar på at hjælpe.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler at jeg kan bidrage med en positiv energi, en aktiv person og en der tager ansvar for sine handlinger, og jeg kan indse mine fejl.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en lidt kendskab til ULX, jeg kan sagtens finde ud af de basale commands, da jeg har set andre staff bruge dem.

Udover det er jeg somsagt lærenem, og er altid klar på udfordringer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt. Min mic virker og er god, og så bruger jeg den ofte.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har lavet et skema, så man kan se hvornår jeg har mulighed for at være på. Hvis skemaet er svært at forstå, så er jeg til fodbold Mandag, Onsdag og Fredag. Og regnet i timer, kan jeg være på 50-70 timer om ugen.

 

Mandag: 6:45 – 7:20 + 16:15 – 17:40 + 20-21

Tirsdag: 6:45 – 7:20 + 16:16 – 20-21

Onsdag:  6:45 – 7:20 + 16:15 – 17:40 + 20-21 

Torsdag: 6:45 – 7:20 + 16:16 – 20-21

Fredag:  15:30 – 16:40 + 18:30 – 01:00 

Lørdag: 9:15 – 01:00 

Søndag: 10:00 – 20-22 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja, som nævnt ovenover har der været nogle problemer med mig her på det sidste.

Søndag aften, får jeg fortalt en exploit i hvordan man kopiere penge, en halv time til en time efter går jeg i seng. Dagen efter skal jeg i skole, da jeg kommer hjem sker der ikke særlig meget, jeg går ud og laver noget mad, og da jeg kommer tilbage er min økonomi frosset. Resten af historien får i ikke, da jeg har taget den med nogle fra HOS, og fordi at stavox-forum ikke skal vide det hele.

Hvis jeg bliver staff, er jeg klar på udfordringer, og andet. Jeg krydser fingre, for jeg vil rigtig gerne være staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Monada

Jeg vælger at give dig et stort +REP.

Her er hvorfor:

Du har siden sidste gang du ansøgte, vist dig som en helt anden person. Du opføre dig pænt over for de fleste,

og du har bevist, at man godt kan stole på dig. Bortset fra det er du super aktiv, på forum, ingame og på ts,

hvilket er super godt hvis man skal være staff.

 

-Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mondeo. Der var engang hvor du var inde i en base med mig og nogle andre, hvor du blev ved med at irritere os selvom vi sagde stop.

Men ellers er du en rigtig flink fyr som fortjener en chance, selvom din alder kun er 12. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.