Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Abdi Aziz


Abdi Aziz

Recommended Posts

12 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Kæmpe -REP

Jeg syntes virkelig ikke at du skal være staff, da du sidder og RDMer folk, "f.eks mig"? uden nogle brugbar grund og du propblocker også inkl, i spawn og omkring + så troller du også en del som Vicerigschef/Politi.

Bevis-mæssig har jeg ikke rigtig noget til at visse det, men jeg har stadig selv oplevet det en del de sidste par dage, og hvis man skal være staff, så børe man være seriøs de meste af tiden, og ikke løbe rundt og lege skudkrig, når nogle stadig er i gang med at RP.

 

Du er sikket sjov nok at snak med på TS osv, men har bare ikke oplevet særlig meget positive ting med dig ingame.

Så det bliver en det -rep fra mig af, men jeg vil stadig sige, Held og Lykke. :downs:

 

Jeg undskylder meget, hvis du føler at det har ødelagt noget for dig. Bare lige husk, at skrive / sige det en anden gang. Så stopper jeg med det samme! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.