Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Abdi Aziz


Abdi Aziz

Recommended Posts

-------------------------------------------------

Ingame navn: Abdi Aziz
SteamID: STEAM_0:1:100232566
IRL fornavn: Noah - (efternavn tilgængeligt ved efterspørgsel)
Alder: 15 (14/6/2003)

-------------------------------------------------

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg vil selv sige at jeg har en del erfaring på punktet som administrator. Jeg har bla:

- Været teammanager på en engelsk server, med en god spillerbase

- Været superadmin på Zypress

Jeg syntes selv, at jeg gjorde en stor forskel, når det kommer til cases.

Jeg var en af de mest aktive, da de andre simpelthen ikke gad.

 

 

På den engelske:

Jeg startede ud som junior admin, og har på under 3 måneder, med rigeligt af aktivitet, kæmpet mig op som teammanager. Jeg har siden da haft ansvaret for de nye ansøgere, samt de lidt ældre admins.
Jeg har aldrig fået en straf på denne server

 

På den danske:

Har jeg været, som ovenstående siger, superadmin. Jeg har i den forbindelse, også haft et mindre ansvar overfor admins. I den forbindelse, har jeg, som ovenstående, står i pressede situationer.
Jeg har taget en masse cases, og var en af de mest aktive staffs (90 timer i løbet af 2 uger).

 

-------------------------------------------------

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg syntes at I skal vælge mig, da jeg har god kendskab til bla. Ulx. Jeg har også en rigtig god kendskab til reglerne, og kan dem næsten udenad. Her er en lille liste, over ting jeg kan tilbyde:

 

- Jeg er meget aktiv, og elsker rp

 

- Jeg kan holde hovedet koldt, i selv de mest pressede situationer

 

- Jeg har en del erfaring indenfor admin arbejde

 

- Jeg kan reglerne

 

Og listen fortsætter.

Jeg kan reglerne, og følger dem til hver en tid. Jeg caller meget admin, da jeg tit oplever en masse "abuse" og / eller reglbrud, som forekommer fra andre spillere. 

Jeg har også set, at det er tit at admins ikke er online fra kl. 21:30 i hverdagende, der ender det hele i kaos. 

Grunden til at I skal vælge mig, er fordi at jeg faktisk ønsker at gøre en forskel. Jeg elsker at se, at jeg kan være en hjælp, både til, men også for folk. 

Jeg går mere op i case kvalitet, end hvor hurtigt jeg kan lave rp igen. Har hele dagen.

 

-------------------------------------------------

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som det ovennævnte siger, har jeg en del erfaring som admin.

Jeg har, via at være i case eller gået forbi en case, lagt mærke til hvad de forskellige admins har skrevet, for at give forskellige straffe. Jeg har derfor kendskab til dem, og ved hvornår de skal bruges.

Jeg vil selv kalde mig erfaren på dette punkt.

 

-------------------------------------------------

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Når jeg spiller på stavox, har jeg altid en fungerende mic i brug. Jeg mener selv, at jeg er god til at formulere mig, både skriftligt såvel mundtligt. 
Jeg kan godt lide og skrive, og har derfor ikke noget imod, at tage en, eller flere, cases, hvori alt består i skrift. 

 

-------------------------------------------------

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på, og vil være det, på disse tidspunkter:
Mandag 15 - 22:30

Tirsdag 14- 22:30

Onsdag 13:15- 22:30

Torsdag & Fredag 15 - 22:30

Weekenderne Fra fredag - til jeg går i seng, oftest sent. 

 

-------------------------------------------------

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har en temmelig stor straffehistorik, men jeg vil selv sige at jeg har ændret mig meget. 

Jeg fortryder selvfølgelig, hver handling fra dengang.

 

-------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Peter Jakobsen skrev:

NEUTRALT REP
+Erfaren
+Formulerer sig godt
-Har haft en dårlig oplevelse med ham ang. noget deranking af politistyrken, virker dog til, han kan se det måske er lidt forkert.

Jeg siger tak for din mening.
Jeg kan godt se, at det var en fejl fra vores side, og det vil ikke ske igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/3/2019 den 6:08 PM , Abdi Aziz skrev:

-------------------------------------------------

Ingame navn: Abdi Aziz
SteamID: STEAM_0:1:100232566
IRL fornavn: Noah - (efternavn tilgængeligt ved efterspørgsel)
Alder: 15

-------------------------------------------------

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var din roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg vil selv sige at jeg har en del erfaring på punktet som administrator. Jeg har bla:

- Været teammanager på en engelsk server, med en god spillerbase

- Været superadmin på Zypress

Jeg syntes selv, at jeg gjorde en stor forskel, når det kommer til cases.

Jeg var en af de mest aktive, da de andre simpelthen ikke gad.

 

 

På den engelske:

Jeg startede ud som junior admin, og har på under 3 måneder, med rigeligt af aktivitet, kæmpet mig op som teammanager. Jeg har siden da haft ansvaret for de nye ansøgere, samt de lidt ældre admins.
Jeg har aldrig fået en straf på denne server

 

På den danske:

Har jeg været, som ovenstående siger, superadmin. Jeg har i den forbindelse, også haft et mindre ansvar overfor admins. I den forbindelse, har jeg, som ovenstående, står i pressede situationer.
Jeg har taget en masse cases, og var en af de mest aktive staffs (90 timer i løbet af 2 uger).

 

-------------------------------------------------

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg syntes at I skal vælge mig, da jeg har god kendskab til bla. Ulx. Jeg har også en rigtig god kendskab til reglerne, og kan dem næsten udenad. Her er en lille liste, over ting jeg kan tilbyde:

 

- Jeg er meget aktiv, og elsker rp

 

- Jeg kan holde hovedet koldt, i selv de mest pressede situationer

 

- Jeg har en del erfaring indenfor admin arbejde

 

- Jeg kan reglerne

 

Og listen fortsætter.

Jeg kan reglerne, og følger dem til hver en tid. Jeg caller meget admin, da jeg tit oplever en masse "abuse" og / eller reglbrud, som forekommer fra andre spillere. 

Jeg har også set, at det er tit at admins ikke er online fra kl. 21:30 i hverdagende, der ender det hele i kaos. 

Grunden til at I skal vælge mig, er fordi at jeg faktisk ønsker at gøre en forskel. Jeg elsker at se, at jeg kan være en hjælp, både til, men også for folk. 

 

-------------------------------------------------

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som det ovennævnte siger, har jeg en del erfaring som admin.

Jeg har, via at være i case eller gået forbi en case, lagt mærke til hvad de forskellige admins har skrevet, for at give forskellige straffe. Jeg har derfor kendskab til dem, og ved hvornår de skal bruges.

Jeg vil selv kalde mig erfaren på dette punkt.

 

-------------------------------------------------

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Når jeg spiller på stavox, har jeg altid en fungerende mic i brug. Jeg mener selv, at jeg er god til at formulere mig, både skriftligt såvel mundtligt. 
Jeg kan godt lide og skrive, og har derfor ikke noget imod, at tage en, eller flere, cases, hvori alt består i skrift. 

 

-------------------------------------------------

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på, og vil være det, på disse tidspunkter:
Mandag 15 - 22:30

Tirsdag 14- 22:30

Onsdag 13:15- 22:30

Torsdag & Fredag 15 - 22:30

Weekenderne Fra fredag - til jeg går i seng, oftest sent. 

 

-------------------------------------------------

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har en temmelig stor straffehistorik, men jeg vil selv sige at jeg har ændret mig meget. 

Jeg fortryder selvfølgelig, hver handling fra dengang.

 

-------------------------------------------------

+Rep

 

- Moden

- Kan reglerne

- God til rp

Håber på det bedste

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Filsøe skrev:

-Rep herfra.

 

Der bare ikke så meget og sige. Men ja.

 

Syntes ikke selv du klar til arbejdet ikke efter de gange jeg har haft mødt dig.

Du virker til at kunne blive sur mega hurtigt. (Dårlig ting)

 

Personlig mening.

Tak For din mening. 

Jeg oplever ikke selv at jeg bliver sur. Men lever mig nogle gang ind i rp, og bliver sur som karakter. Dette vil self. Kunne stoppe. Men, tak for din mening!🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lille -REP

Jeg syntes helst ikke at du skal være staff, da du har RDMet folk et par gange, f.eks mig uden nogle brugbar grund og du har også propblocket en smule, i spawn og omkring + så kan du også virke lidt som om at du troller engang imellem, især nogle gange som Vicerigschef/Politi. Bevis-mæssig har jeg ikke rigtig noget til at visse det, men jeg har stadig selv oplevet det en del de sidste par dage, og hvis man skal være staff, så børe man være lidt mere seriøs det meste af tiden, og ikke løbe rundt og lege skudkrig mange aftener, når nogle stadig er i gang med at RP.

 

Du er sikket sjov nok at snak med på TS osv, men har bare ikke oplevet særlig meget positive ting med dig, når jeg har set dig ingame.

Så det bliver en det -rep fra mig af, men jeg vil stadig sige, Held og Lykke. :downs:

Link til kommentar
Del på andre sites

@Sunix øhhh, du skulle nok have været på i aftes, men det helt fint at du ikke har set det, men han skød mig 1 gange i vært fald. Han overholder sikkert også reglerne normalt på dagen, men det virker til at han troller lidt om aften, og jeg mener ikke kun kl 03 om "aften". Men jeg vil ikke rigtig skæmtes så meget om det, da det er fint nok at i føler han er god, jeg har bare haft nogle ikke så gode oplevelser af ham indtil nu, så ville lige give mit respons på den her ansøgning.

 

 

Og ps, nej jeg er ikke drunk. 😶

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.