Hop til indhold
Stavox
  • 0

Latterligt små "skyde-revner"


Metro

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

5 timer siden, DoktorDim skrev:

Der burde komme en regel omkring lige netop dette, da folk misbruger det uafbrudt!

Der er allerede en regel der hedder det skal være lige fair for begge sider, men den er der ingen der overholder da alle baser er stort set umulige at raide.

Din eneste chance er hvis ejeren ikke har våben, er død og NLR, fuldstændig enkompitent, du løber ind af garagen eller en eller anden årsag til ejeren eller den som han baser med ikke kan forsvare basen...

 

-Skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Det burde ikke være tilladt - Det er bare vigtigt at alle på staff teamet er enige om det, så ikke at nogle staffs giver lov til det, mens andre ikke gør.

Rettelse:

@Mic

@Maxx0758

 

Hvilken del er i uenige i? Ville være super at i kunne kommunikere, frem for bare at minus reppe:D

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lund skrev:

Det burde ikke være tilladt - Det er bare vigtigt at alle på staff teamet er enige om det, så ikke at nogle staffs giver lov til det, mens andre ikke gør.

Jeg havde en case med en base igår, hvor der var sådan en lille revne, man kunne skyde igennem men som var meget svær at se fra den anden side.

Jeg mente at basen var ulovlig og skulle ændres, men da Maxx kom og kiggede på den sagde han den var fin, fordi der jo ikke er noget der siger man ikke må have den.

Så håber lidt der kommer nogle regler omkring det snart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Faktisk mig og min ven der har bygget den base.

- Dog har han stået for raid ingangen.

Jeg syntes også det er latterligt man må, men hvis man må kan man vel ligeså godt udnytte det

 

Vi ville bare tilfredstille vores kunde, som bedte om de pikke små huller

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.