Hop til indhold
Stavox

[Solved] Billede til bilmarkede


D A L L E

Recommended Posts

Jeg tænke over om man kunne tilføje så man kan tage et billede af sin limited bil med kamera, også sætte det ind som billede hvis/når man sælger sin bil.

  • Man kan se hvordan bilen ser ud (Farve/skin)
  • Man kan tage nogle fede billeder af bilen

 

Kom endelig med tilføjelser eller ting der kan ændres  😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Dalle skrev:

Jeg tænke over om man kunne tilføje så man kan tage et billede af sin limited bil med kamera, også sætte det ind som billede hvis/når man sælger sin bil.

  • Man kan se hvordan bilen ser ud (Farve/skin)
  • Man kan tage nogle fede billeder af bilen

 

Kom endelig med tilføjelser eller ting der kan ændres  😄 

Det lyder jo meget godt, ud over at jeg kan tage et billede af en bil med skin, og så sælge en uden. Hvordan skal køberen så vide, at der ikke er skin på, hvis billedet viser det?

Jeg har nogle planer til at integrere bilmarkedet lidt mere ingame, som nok giver mulighed for lidt bedre preview.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Dynn skrev:

Det lyder jo meget godt, ud over at jeg kan tage et billede af en bil med skin, og så sælge en uden. Hvordan skal køberen så vide, at der ikke er skin på, hvis billedet viser det?

Jeg har nogle planer til at integrere bilmarkedet lidt mere ingame, som nok giver mulighed for lidt bedre preview.

Står der ikke hvis bilen er med custom skin under stats?

 

Man kunne evt. Skrive hvilket nummer skin den har, så kan folk selv se det

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dalle skrev:

Står der ikke hvis bilen er med custom skin under stats?

 

Man kunne evt. Skrive hvilket nummer skin den har, så kan folk selv se det

Der står kun custom skin, hvis den har skin med vores gamle skin. Den nye måde er lidt anderledes, og det kan derfor være lidt svært at vise noget der giver mening. 

Problemet med at give et skin-nr er, at nogle biler har unikke skins, som betyder, at hver bil skal have en tabel med customskins der også er opdateret på bilmarkedet. Det bliver hurtigt besværligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Dynn skrev:

Der står kun custom skin, hvis den har skin med vores gamle skin. Den nye måde er lidt anderledes, og det kan derfor være lidt svært at vise noget der giver mening. 

Problemet med at give et skin-nr er, at nogle biler har unikke skins, som betyder, at hver bil skal have en tabel med customskins der også er opdateret på bilmarkedet. Det bliver hurtigt besværligt.

Hvis du giver mig alle bilerne kan jeg godt lave tabellerne xD

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Zork skrev:

Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne trykke på en knap hvor der stod 3d, hvor bilen så vises i 3d hvor man selv kan skifte vinkel på bilen, se skinet hvis der er et og hvordan farven ser ud osv..

Det var lidt det der var planen. Det er selvfølgelig kun muligt hvis man er ingame samtidig. Jeg har til i dag lavet nogle ændringer til car dealeren som gør bilmarkedet mere tilgængeligt. Tænker jeg til i morgen når at lave en måde at previewe bilen på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.