Hop til indhold
Stavox

[Solved] Knap til at stoppe gambling


Zork

Recommended Posts

Hej stavox.

 

Jeg tænkte på om der ikke kunne komme en knap på dash boardet, hvor man kunne slå fra så man ikke kunne gamble den næste dag, time eller hvad du sætter den til. Jeg tænker dette kunne være nødvendigt, for folk som synes det er sjovt at gamble, men ikke har råd til det, eller bare hvis man har tabt en masse penge, og man er bange for at man vil begynde at rage bette. Skriv meget gerne hvis du er uenig og hvis du tænker nogle forbedringere i det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg er ret sikker på at du ikke kan gamble så du kommer under 100k

 

Det er jeg godt klar over, men hvis du tænker du er ny du har lige købt en million det er weekend og du vil ikke gamble den væk, men du så kommer til det. Det er jo bare surt show ja, men det kunne jo være fedt hvis man bare kunne slå fra så man slet ikke kunne gamble så man sikre sig man ikke kommer til at smide den million væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder som en fin idé.

 

26 minutter siden, Jimmi skrev:

Hmm, så kan de jo bare slå det tilbage hvis de vil gamble, også selvom at de godt ved at de spilder penge på det?

 Det bliver selvfølgelig ikke en mulighed

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Det lyder som en fin idé.

 

 Det bliver selvfølgelig ikke en mulighed

Okay, så der lige form for RKI? (Til dem der ikke ved det, det er er register over folk som ikke afbetaler på deres gæld)

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Hondo skrev:

jeg tænker bare dem der vil gamble må vel gamble og dem der ikke vil kan jo lade vær,  svært er det sku ikke 

 

alså jeg kan jo godt holde økodomi stadig selvom jeg gambler 

 

tænker jeg bare 🤨

Det kan være svært selv at styre. Også derfor der findes ting som ROFUS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne også gå ind og sige hvis din pung var på xx og er faldet antal y procent slukker den for gambling den næste time eller noget i den stil 

 

Eksempel:

Pung start ..    10.000.000 

Pung efter nogle omgange ..  5.000.000 

Gambling deaktiveret fordi du har mistet 50% af din pung 

Dette er bare et eksempel og ikke hvordan det rigtige skal være

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

Man kunne også gå ind og sige hvis din pung var på xx og er faldet antal y procent slukker den for gambling den næste time eller noget i den stil 

 

Eksempel:

Pung start ..    10.000.000 

Pung efter nogle omgange ..  5.000.000 

Gambling deaktiveret fordi du har mistet 50% af din pung 

Dette er bare et eksempel og ikke hvordan det rigtige skal være

Det giver jo ikke mening. Der kommer en jackpot på så 10 mil jeg er allerede inde med 5 mil. Jeg har 12 mil tilbage. Jeg vil gerne all in så, men kan ikke "Du kan desværre ikke da du bruger over halvdelen af de pung" Rip mine 5 mil fordi dem der har flere penge kan bare joine mm.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.