Hop til indhold
Stavox

Bans, spil e2'er og status på økonomien


Emoyly

Recommended Posts

 

Hejsa.

Dette er blot et kort post, der handler om at få opklaret nogle af de forvirringer folk har haft i dag.

Hvis du ikke lige har fulgt med i hvad der er sket, er her lige en hurtig TL;DR: Nogle spillere misbrugte en fejl til at duplikere penge, de spillere er nu bannede.

 

Så for at besvare de oftest stillede spørgsmål omkring disse hændelser, er her en kort liste over ??etellerandet??:

  1. Der kommer til at ske store ændringer vedr. spil e2'er. Vi fjerner ikke spil e2'er, men laver dog en del større krav til hvordan de skal opbygges osv. (Mere information om dette vil komme på et senere tidspunkt)
  2. De nylige bans er lavet på folk der har misbrugt en fejl i gambling e2'er, og til alle der har kendt til fejlen, uden at oplyse os om det. Hvis du kender nogen der har misbrugt fejlen, eller har kendt til fejlen, bedes du kontakte HOS.
  3. Økonomien bliver ikke nulstillet. Vi vil forsøge at få ryddet op på alle de penge som folk har fået uretmæssigt. Der vil være nogle spillere der mister lidt penge, men det er der desværre ikke noget at gøre ved.

 

Vi har ved samme lejlighed frosset økonomien for en del spillere, der så ud til at være indblandet i dette rod.

Gennem de næste par dage, vil vi som sagt få ryddet op i det hele, så du skal nok kunne komme til at bruge dine penge igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vito skrev:

Tja... Nogle idioter har bare ødelagt det for alle andre.

Gambling har været "fucked" siden slutningen af 2018 hvis du spørger mig. Ikke nok med den ekstreme

formindskning af RP i weekenderne, men på samme tid kan du tjene millioner af penge på at stå stille,

hvis du altså bare har fåret en til at lave dig en E2.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Schumacher skrev:

Gambling har været "fucked" siden slutningen af 2018 hvis du spørger mig. Ikke nok med den ekstreme

formindskning af RP i weekenderne, men på samme tid kan du tjene millioner af penge på at stå stille,

hvis du altså bare har fåret en til at lave dig en E2.

Det er præcist også dette vi vil forsøge at ændre på, ved at stille større krav til spil e2'er, og ved at sætte større krav til personerne der har e2'erne

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Zork skrev:

Vil det så være en mulighed at bruge sine penge imorgen? Jeg oplevede lidt problemer i dag da min økonomi var frosset, jeg kunne blandt andet ikke betale benzin, bøder bruge min tablet og mere..

tror de er frosset indtil de har rettet det hele

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Emoyly skrev:

Det er præcist også dette vi vil forsøge at ændre på, ved at stille større krav til spil e2'er, og ved at sætte større krav til personerne der har e2'ern

Nogen idé om kravene endnu?

 

Jeg ved mig og mange andre spillere er ved at være træt af gambling. I weekenderne hvor man gerne vil lave noget RP står 25% (hvis ikke mere) inde i en bygning og gambler, hvilket ødelægger hele pointen i at komme på for at RP.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mic skrev:

Nogen idé om kravene endnu?

 

Jeg ved mig og mange andre spillere er ved at være træt af gambling. I weekenderne hvor man gerne vil lave noget RP står 25% (hvis ikke mere) inde i en bygning og gambler, hvilket ødelægger hele pointen i at komme på for at RP.

huset skal have mulighed for at miste penge?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Mic skrev:

Nogen idé om kravene endnu?

 

Jeg ved mig og mange andre spillere er ved at være træt af gambling. I weekenderne hvor man gerne vil lave noget RP står 25% (hvis ikke mere) inde i en bygning og gambler, hvilket ødelægger hele pointen i at komme på for at RP.

 

Jeg tror kravene kommer til at være man skal kunne forklare hvad der sker inde i din e2 hvad diverse funktioner gør osv..

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Mic skrev:

Det er der allerede E2'er som har.

Det vil ikke gøre noget godt i forholds til antallet som står og gambler, det vil kun forhøje antallet.

Vi har nogle tiltag til det også, som nok vil motivere folk til kun at spille på e2er i en periode om dagen

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes bare at det kun skal være der efter klokken 24:00 fordi ellers så vil folk stå og bruge alle sine penge, og tjene dem igen, ved at stå og misbruge sin rang fx som politibetjent eller som indsatsleder, da de ved at det er en let måde at tjene gode skejser på.

 

de vil stå afk og så røre deres mus og så afk, det er en god måde for dem da der er knap så meget rp efter klokken 24:00.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, OfficialAnnie skrev:

Jeg synes bare at det kun skal være der efter klokken 24:00 fordi ellers så vil folk stå og bruge alle sine penge, og tjene dem igen, ved at stå og misbruge sin rang fx som politibetjent eller som indsatsleder, da de ved at det er en let måde at tjene gode skejser på.

 

de vil stå afk og så røre deres mus og så afk, det er en god måde for dem da der er knap så meget rp efter klokken 24:00.

Hvis de gøre det så er det jo det samme som anti afk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, OfficialAnnie skrev:

Jeg synes bare at det kun skal være der efter klokken 24:00 fordi ellers så vil folk stå og bruge alle sine penge, og tjene dem igen, ved at stå og misbruge sin rang fx som politibetjent eller som indsatsleder, da de ved at det er en let måde at tjene gode skejser på.

 

de vil stå afk og så røre deres mus og så afk, det er en god måde for dem da der er knap så meget rp efter klokken 24:00.

Efter klokken 24:00 til hvad? Til søndag 24:00? Jeg forstår ikke helt din pointe.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, OfficialAnnie skrev:

Jeg synes bare at det kun skal være der efter klokken 24:00 fordi ellers så vil folk stå og bruge alle sine penge, og tjene dem igen, ved at stå og misbruge sin rang fx som politibetjent eller som indsatsleder, da de ved at det er en let måde at tjene gode skejser på.

 

de vil stå afk og så røre deres mus og så afk, det er en god måde for dem da der er knap så meget rp efter klokken 24:00.

Der jo en grund til at Politiet IKKE kan gamble....

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man har haft sin Gambling E2 oppe her inde for den tidsperiode de har misbrugt systemet i, og de personer, som har misbrugt systemet har spillet på ens E2, og man så man har tjent penge på at de fx har tabt. Skal man informere jer om det her på dette post eller finder i ud af, hvor mange penge de har gamblet for og det i jeres efterforskning, og trækker det fra vores konto?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har man lov til at kopiere deres design? Selvfølgelig ikke snyde måden, men deres design. Ligesom Martus’ Jackpot spil. Jeg var virkelig fan af designet og jeg tænkte om det var okay at man kopierede det.

 

På 12/03/2019 den 9:34 AM , Peter Fil skrev:

Et forslag jeg har til et krav er at du kan gamble et par gange på (30 min?) f.eks. efter du har gamblet et par gange er du tvunget til at RP, hvorefter du kan komme igen senere og gamble et par gange igen.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lav gambling-dage. Ligesom rust kørte med planlagte wipes, så gør det med specielle dage hvor gambling E2’er kan køres. Fx sidste fredag i måneden. Det vil blandt andet gøre, så folk ville spare penge sammen gennem andre metoder, og vil også begrænse folk, som står bag gambling e2’ers, indtjening markant.

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, MagnusBagnus skrev:

Er der mulighed for at lave en lovlig jackpot, nu hvor Martus ikke er her mere?

 

Der kræver du har en masse penge og kan finde ud af at lave e2 og forklare hvad du gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, MagnusBagnus skrev:

Jeg kan ikke finde ud af at lave en, men nu hvor Martus' er slettet så er der vel plads til en ny Jackpot

 

Ja, men spiludbyder er kommet hvilket betyder du skal kunne nogle helt specielle ting som ikke mange på stavox kan, og ikke nok med det skal du også have mange penge da det bare koster 5 million for at ansøge til at blive det, om du bliver accepteret eller ej. Men du kan læse reglerne på dash boardet under spil e2er 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Zork skrev:

 

Ja, men spiludbyder er kommet hvilket betyder du skal kunne nogle helt specielle ting som ikke mange på stavox kan, og ikke nok med det skal du også have mange penge da det bare koster 5 million for at ansøge til at blive det, om du bliver accepteret eller ej. Men du kan læse reglerne på dash boardet under spil e2er 🙂

Ok

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.