Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Bob Johnson - Demoter alle for at få penge fra bankboks


Peter Jakobsen

Recommended Posts

Halløj.

I dag d. 9 Marts sad Tommy Kvist på Evocity serveren, omkring 01.00, hvor Bob Johnson valgte at demote alle betjente undtagen et par stykker (højst sandsynligt et par kammerater), så de kan få de penge samtlige betjente har brugt 40 minutters tid på, at arbejde for.
En af de betjente som ikke blev demoted er Abdi Aziz.

I dag igen d. 9 Marts sad jeg "Peter Jakobsen" sammen med Tommy Kvist på Rockford serveren, omkring 16.52, hvor alle betjente undtagen to stykker bliver demoted (igen nok et par gode venner), så de kan få udbetalt pengene selv. Han laver så et broadcast, hvor han skriver "Man kan ansøge som betjent om 15 minutter", fordi at så er bankboksen lige blevet udbetalt inden da.
Igen er Abdi Aziz en af de betjente der ikke bliver demoted.

Det er fuldkommen tilgrin at man først får slettet sin case, og derefter bliver henvist til forum, når det er et tydeligt misbrug. Vi ved godt, at der står han selv må opbygge sin egen styrke, men det bliver misbrugt 2 gange (minimum), af samme person på under 24 timer. Det burde ikke ske, slet ikke for en så populær server, og at det er en admin der misbruger det, gør det ikke ligefrem meget bedre.

// Peter Jakobsen og Tommy Kvist

Link til kommentar

Hej Peter & Tommy

Som i nok ved, så må Vicerigspolitichefen gerne opbygge sin egen politistyrke. Det Abdi Azizs og jeg havde planer om var, at vi ville fristille alle betjente så de kunne komme til en jobasamtale og snakke med Abdi og jeg, om de kunne være med i vores styrke. Som du nok også ved, så når man går som Politibetjent, så skal man minimun være der i x antal minutter før man får et x antal % af bankboksen. Så min plan var ikke at komme 5 min før og så demotede jer, så Abdi og jeg kunne tage alle pengene. Men at vi ville demote jer, så vi kunne få de "rigtige" ind i vores politistyrke.

Jeg ved ikke om du var der begge gange, men efter de 15 min var gået, var der ellers åbent for ansøgninger, så du kunne bare møde op og ansøge. Hvad jeg husker ansøgte du ikke som betjent, men skrev til mig at du ville lave en klage istedet, og det var også helt okay.

 

Håber ikke du har misforstået noget her.

 

God aften til jer

 

// Bob Johnson

 

Link til kommentar

Hey @Peter Jakobsen & Tommy Kvist

Som I nok ved, må vi, bob og jeg, (som rigs) godt fyre henholdsvis hele styrken. 
Vi havde ingen intention om at tage jeres penge, på nogen måder.
(Da vi skal spille x antal minutter. for at tjene x antal % ud af bankboksen.)
Vi, bob og jeg, åbnede for ansøgningerne, lige efter det kvarter var gået. Vi havde planner om at sætte whitelist på, og føre jobsamtaler,

men da der kun var 3 / 4 betjente på, valgte vi at åbne dem helt. Derfra husker jeg ikke at du gik som betjent igen, eller på nogen måde kontaktede os, efter de 15 min.

Jeg husker ikke om det var før eller efter din episode, at vi gjorde det samme på Evocity, for at bygge vores egen styrke op. (Den blev rigtig god).

 

God aften til jer begge.


// Abdi

 

Link til kommentar
30 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Hey @Peter Jakobsen & Tommy Kvist

Som I nok ved, må vi, bob og jeg, (som rigs) godt fyre henholdsvis hele styrken. 
Vi havde ingen intention om at tage jeres penge, på nogen måder.
(Da vi skal spille x antal minutter. for at tjene x antal % ud af bankboksen.)
Vi, bob og jeg, åbnede for ansøgningerne, lige efter det kvarter var gået. Vi havde planner om at sætte whitelist på, og føre jobsamtaler,

men da der kun var 3 / 4 betjente på, valgte vi at åbne dem helt. Derfra husker jeg ikke at du gik som betjent igen, eller på nogen måde kontaktede os, efter de 15 min.

Jeg husker ikke om det var før eller efter din episode, at vi gjorde det samme på Evocity, for at bygge vores egen styrke op. (Den blev rigtig god).

 

God aften til jer begge.


// Abdi

 

Hej @Abdi Aziz og @Bob Johnson.

 

Vi er godt klar over man godt må "opbygge sin egen politistyrke ". Problemet er bare, sidste gang det skete skød de betjente der ikke blev fyret hinanden ("for sjov"). 

Vores andet problem er også (de 2 gange det nu er sket) at det sker LIGE inde bankboksen bliver tømt.

Vi føler at denne regel bliver misbrugt. Når man har siddet i flere timer, også man bliver fyret lige inden 300 k bliver udbetalt? Det er pisse nederen. 

 

Håber i forstår vores pointe 

 

// Tommy Kvist 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

-- Skrevet af  Peter Jakobsen --

 

Hej igen. Jeg synes det er super fedt, at sørge for den bedste styrke som muligt, det er ikke det jeg brokker mig over, fordi det er 10x federe under f.eks. KOS raids at man ikke bliver blokeret af inkompetente betjente. Det jeg synes er problematisk er at der ikke bliver taget hensyn til de 12 andre betjente der har siddet i 40 minutter og skaffet penge, som i mere eller mindre stjæler lige for øjnene af dem. Der skal du, Bob, nok lige tjekke på din tablet under "Økonomi", hvornår boksen er blevet tømt, så folk får udbetalt og så derefter kan du gå amok med fyringer. Jeg ved godt at man skal være betjent i 20 min før udbetaling, for at få en bid af kagen, men i var en del af politiet før der var 20 minutter tilbage.

 

Jeg ansøgte ikke som betjent, da jeg skulle ud af døren, og planen egentlig bare var at være betjent indtil jeg havde fået "løn" og så leave.

 

 

//Peter Jakobsen

 

--Han er på mobil--

 

Link til kommentar

Hej Tommy & Peter

 

Som i har fået af vide så er der cooldown på hvornår en betjent kan få udbetalt penge fra bankboksen, hvis han lige har skiftet til jobbet.

 

I er ikke de første til at komme med denne type klage, og jeg mener også at der burde laves ændringer i hvordan udbetalings systemet fungerer, så man også kan blive belønnet for ens arbejde, selv hvis man bliver fyret.

 

Jeg håber at der en dag bliver lavet ændringer der kan forhindre at man bliver snydt for udbetaling, hvis man har knoklet for at samle penge ind.

 

Da der ikke er blevet brudt nogle regler, vil jeg i stedet anbefale at i opretter et forslag om hvilke ændringer der skal laves til den måde udbetaling foregår på.

 

Der vil ikke blive givet nogen straf til Bob Johnson (og heller ikke Abdi Aziz).

 

 

I er velkommen til at skrive til mig privat, men jeg anser nu denne klage som lukket.

 

 

Vh. Metro

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.