Hop til indhold
Stavox

[Solved] Revive sig selv.


Mayan

Recommended Posts

59 minutter siden, Mayan skrev:

Hej allesammen.

Har nu oplevet et par gange, at folk kan revive sig selv når de lige er blevet knocked.

Er ved at være træt af det, og ville derfor spøge om at få det væk.

 

Mayan

Hvad med at komme med noget input, istedet for at sige "Det skal væk!"? Det blev lavet den 28/02, desuden er der 10% chance for at revive dig selv. Personligt synes jeg det er meget fint. I virkeligheden hvis du bliver skudt, ville du jo godt komme på f.eks. hospitalet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zork.

Lad os tag et eksempel, du er i gang med et pdraid.
Du skyder den sidste politibetjent, som ligger knocked.
Du tænker "Jeg skal ikke være mere opmærksom, når han er knocked"
I mens er du i gang med at keypad kracke døren op.
På magisk vis kommer politibetjenten til live igen,
og du bliver skudt. Kan du se hvad jeg mener?

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvor mange gange du har prøvet dette, men når bliver knocked og du reviver dig selv tager det ikke særlig lang tid at komme op igen, så jeg ved ikke hvordan du kan nå at stille dig over at keypad cracke. Det tager like 2-5 sekunder eller mindre, plus når du skyder en person kan du jo også bare finish ham, hvis du har et stort problem med dette sker, jeg tænker at det er ganske fint det er der eftersom der kun er 10% chance for at det sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Mayan skrev:

Hej Zork.

Lad os tag et eksempel, du er i gang med et pdraid.
Du skyder den sidste politibetjent, som ligger knocked.
Du tænker "Jeg skal ikke være mere opmærksom, når han er knocked"
I mens er du i gang med at keypad kracke døren op.
På magisk vis kommer politibetjenten til live igen,
og du bliver skudt. Kan du se hvad jeg mener?

Som @Zork siger, går det meget lidt tid imellem at en person bliver knocked, og til han kommer op igen. Derfor skal man bare finish vedkommende. Og det sker kun 1 uden af hvert tiende drab, statiskset. Men jeg gerne sige at der måske skal lidt mere tid, imellem knocked og at man kommer op. Dette gør også at man skal være mere taktisk med raids og lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne fikse så man ikke skal vente 5 sekunder før man kan finish en knocked person. Ofte lige efter man har knocked en, kan man ikke finish dem, derfor kan de nå at revive sig selv før man har en chance for at finish dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Martus skrev:

Man kunne fikse så man ikke skal vente 5 sekunder før man kan finish en knocked person. Ofte lige efter man har knocked en, kan man ikke finish dem, derfor kan de nå at revive sig selv før man har en chance for at finish dem.

Det er lavet sådan, fordi animationen skal være færdig først.

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Det er lavet sådan, fordi animationen skal være færdig først.

Animationen burde stoppe hurtigere så...

For når de ligger på jorden og der ikke er en animation kan man heller ikke finish dem før der er gået de 5 sekunder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså.... Her den anden dag, dræbte jeg en betjent hvorefter at hans kollegaer prøvede at arreste mig. Jeg dræbte dem alle men pludselig kommer den samme betjent, jeg spurgte en staff om han havde brudt nlr, hvilket han ikke havde. Så jeg går ud fra at han revivede sig selv. Hvilket ødelægger meningen med at kunne dræbe andre, hvis de lever op igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Martus skrev:

@Jimmi I stedet for at -rep dum på alle så prøv dog at have en ordenlig diskusion om emnet...

Nu synes jeg, at du lige skal feje for din egen dør, før du fejer foran andres. 

 

Med henhold til din kommentar omkring animationerne, er det vidst dit client som skal lave animationen og derfor, som @Dynn også skrev, kan der gå lidt tid før du kan finish ham du lige har downed. Endnu et citat fra Dynn

Citat

Har du skudt en person, som du ikke lige tænker skal hjælpes op af nogen igen, kan du selv færdiggøre ham. De første sekunder fra han ryger ned, vil du ikke kunne færdiggøre ham. Vent derfor lidt, og så færdiggør ham med et skud.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker det er godt at have, som der er sagt før så er det vel supercool, at du bare kan få en hurtig chance, og ikke skal knockes. Tænker det fungerer super godt, som det er😛

Det giver lidt mere pres til på morderen/dræberen, at han 1/10 tilfælde kan ryge ned igen. I følge mig, så balancere det kampen mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Jimmi skrev:

Nu synes jeg, at du lige skal feje for din egen dør, før du fejer foran andres. 

 

Med henhold til din kommentar omkring animationerne, er det vidst dit client som skal lave animationen og derfor, som @Dynn også skrev, kan der gå lidt tid før du kan finish ham du lige har downed. Endnu et citat fra Dynn

 

....

7 timer siden, Jimmi skrev:

Hvad med at komme med noget input, istedet for at sige "Det skal væk!"? Det blev lavet den 28/02, desuden er der 10% chance for at revive dig selv. Personligt synes jeg det er meget fint. I virkeligheden hvis du bliver skudt, ville du jo godt komme på f.eks. hospitalet.

Du skriver legit selv man skal komme med et input 😂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.