Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bob Johnson


AWP KELER

Recommended Posts

jeg var lit uvener med to i pd og sår kommer er de og sig du skule tag ta bgåe sel mor og at jeg skul stop og jeg var en luder og sår kom jeg til at sig atmen fodig de slår med er storm stig på mig og kaler mig luder og sår koler de atmen og siger jeg har saket atmen og det sig jeg det har jeg og de copabuser og jeg bliver jeled af Bob Johnson i 300 sik og de to politig men kan bar gå og det var dem er cpoabised og slog mig med stromstig og i mens sig dig jeg er en spaser og jeg skal begå sel mor og de er fri til at gå i gen jeg sunes at det var en golig bhanling og jeg blev sur 😡😡 og jeg vil sig tag til vito som hjalp mig han skul var hørit op og jeg har AWP KELLER

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.