Hop til indhold
Stavox

Poly Hjemløs E2


Smølf | csgobig.com

Recommended Posts

Hejsa, jeg har kedet mig idag har har så valgt at bruge et par timer på denne E2 fra kl 16 ish idag ca ik så lang tid (4-5 timer) mit første forsøg med polygon.

 

---------------------------------------------------------------------------------------

Kommandoer:

!top1 (Skriv top1 højste donater)

!top2 (2nd højste donator)

!top3 (Tror jeg godt selv du kan regne ud lol)

!forum (Linker til dette post)

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Du kan selv finde koden her helt gratis, jeg er stadigvæk i chok!

Du skal bare klikke lige her!

 

 

EDIT: Har lige lagt mærke til at når der bliver klippet på "Tilkald Hjemløs" resetter e2en, problemet bliver fixet senere eller aldrig idk lol hvis jeg orker

 

Billeder:  

image.png

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Er dsv ikke så advanceret endnu, har kodet i lang tid men andre kodesprog såsom python, minecraft lmao, lidt meget lidt Java
Kunne heller ikke rigtigt opnå mit mål med e2'en men prøvet mit bedste har kodet i like 2 uger ish i gmod

kunne heller ik lave sådan der kom navne ind osv men pyt jeg prøvet joe mit bedste og jeg gad ik bruge for meget tid

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.