Hop til indhold
Stavox

[Solved] uniform til læger


nikoandersen04

Recommended Posts

32 minutter siden, nikoandersen04 skrev:

så kan man få noget fedt RP ud af det til dem der har lyst til at være læge.😊

Så man får bedre RP ved at have en anden uniform på?

Det vil svare til hvis du købte et cosmetic skin og mente du blev bedre i et FPS spil

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Guzern skrev:

Så man får bedre RP ved at have en anden uniform på?

Det vil svare til hvis du købte et cosmetic skin og mente du blev bedre i et FPS spil

Han mener nok nemmere at læger burde have en uniform fordi som det ser ud nu er det bare grimt.

 

Det giver vel også bedre rp at man kan lave et hospital og man kan se det er læge man henvender sig til 

Tænker jeg ret mig gerne hvis jeg er forkert 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske skrev:

Vi kunne som en start måske bruge det læge skin som metro har lavet som er gratis

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=538624306

ja noget i den stil ville være cool😎

 

40 minutter siden, Kagen skrev:

Han mener nok nemmere at læger burde have en uniform fordi som det ser ud nu er det bare grimt.

 

Det giver vel også bedre rp at man kan lave et hospital og man kan se det er læge man henvender sig til 

Tænker jeg ret mig gerne hvis jeg er forkert 

 

ja det er det jeg mener så man kan få lidt federe RP ud af nogle situationer

 

3 timer siden, Guzern skrev:

Så man får bedre RP ved at have en anden uniform på?

Det vil svare til hvis du købte et cosmetic skin og mente du blev bedre i et FPS spil

jeg er ikke helt enig med dig Guzern, fordi med politiet så er det jo rimelig fedt at de har sådan en uniform de har og det gør det jo lidt mere realistisk så man kan få noget federe RP

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.