Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vedr. deaktiverede biler i dag


Dynn

Recommended Posts

@Dynn jeg har haft 2 crashes idag men har ikke kunne lave den crash log da den lukkede instant 

Vil dog sige at jeg ikke har crashet mens de 2 biler var der  

 

Skal også lige tilføje at min ven partyjacob havde også 1 crash hvor den lukkede direkte ned

Redigeret af Aske
  • +Rep 1
Link til kommentar
22 minutter siden, Aske skrev:

Er der nogen der kan hjælpe mig jeg har 2 oprettet men kan ikke finde dem

Den siger "Created dump file: og så hvor den er placeret"

 

22 minutter siden, Aske skrev:

Er der nogen der kan hjælpe mig jeg har 2 oprettet men kan ikke finde dem

Jeg havde script error de sidste to timer næsten, kan godt være derfor, ved ikke hvordan det fungere

Link til kommentar
16 minutter siden, Aske skrev:

Problemet er bare at den skal ligge under users:aske0:AppData også videre ud men mappen AppData eksisterer ikke

Nåår, det er fordi at windows skjuler nogle mapper, så AppData ligger der men man kan bare ikke se den.

Hvis du trykker Windows-Key + R og skriver %AppData% , så burde den åben mappen, ellers så tryk på Vis i stifinder og vælg..

image.png.6deeda622654353e5c43610a41c79001.png

Link til kommentar
59 minutter siden, Mic skrev:

Højreklik på dit Windows ikon (på skrivebordet) tryk på "run" og søg %appdata%

 

Man kan skrive det i FileExplorer, og mappen åbnes 🙂 

5 timer siden, Mic skrev:

Er det normalt at den fylder 2 GB?

 

Den kan fylde meget mere. Mine dumps fylder 8gb.

 

mht de normale kortvarige frys, sker det nok når din klient cacher våbene. Jeg har måske en ide til, hvordan vi kan ændre det.

 

11 timer siden, Reyn skrev:

har glemt at lave dump filer

men er crashet 2 gange i dag, 1 gang pga mustang og 1 gang pga gtr

og det er fordi man skyder på bilerne

 

Jep, det var også det jeg erfarede.

  • Brugbart 2
Link til kommentar
På 01/03/2019 den 9:31 AM , Dynn skrev:

Hejsa.

Jeg har i dag deaktiveret to biler som vi mistænker kan være skyld i clientcrashes. Hvis det viser sig at have en virkning, laver vi ændringer til bilerne, men ifølge dem fra Facepunch vi har samarbejdet med om at finde en løsning på problemet, er det ikke sikkert at det skyldes dette. Derfor er der ingen grund til at forsøge at lave langvarige løsninger til problemet, hvis det ikke er her det ligger.

Nissan GTR og Ford Mustang er derfor deaktiveret i dag. Hvis nogen I snakker med, eller jer selv stadig oplever crashes I DAG, især dem der gør at jeres spil fryser, vil vi meget gerne høre fra jer, så vi kan få crash dumps.

Det vil hjælpe os rigtig meget i at løse problemet, hvis I før I påtvinger lukning af spillet, lige laver en crash dump. Den kan nemlig vise Facepunch hvorfor præcis det crasher. En crash dump kan laves sådan her:

XBfFuLY.png

 

Her vil det være den gmod.exe / hl2.exe process der har status som "Not responding" du skal gøre dette på. Efter den er færdig, som godt kan tage noget tid, vil den komme med en stil til, hvor filen ligger.

Hvad så med dem der ejer en GTR eller Ford Mustang? 

  • Hat 4
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.