Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Mr Sunik


Rypental Rhino

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jeger Bojsekage

Staff ingame navn: Mr Suniks

Dit SteamID: STEAM_0:1:83314524

Staff SteamID: STEAM_0:0:61075706

Forklar situationen: det er jo osse fucking realistisk, når en betjent bliver skudt for at give en fucking fartsbøde med en fucking fartsmåler midt på en fucking gade, ikke også? Nå ja, sådan noget sker jo dagligt i Danmark, det har jeg glemt... ok ja, han fik fortalt det fra nogen der er højere end ham selv, men stadig væk.

Bevis: *bliver skudt af en person der nok har Downs syndrom*   *case*

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Rypental Rhino skrev:

det er jo osse fucking realistisk, når en betjent bliver skudt for at give en fucking fartsbøde med en fucking fartsmåler midt på en fucking gade, ikke også? Nå ja, sådan noget sker jo dagligt i Danmark, det har jeg glemt

For lige at sætte det lidt i perspektiv, så tænker jeg ikke det er helt urealistisk hvis vi sammenligner det med den mængde brug af våben der er på serveren. Ikke for at sige det sker i virkeligheden, men hvis kigger på hvor meget andet der er mere voldsomt inde i spillet end i virkeligheden (væbnet røveri/mugs med automatvåben osv), så tænker jeg vel afstanden er den samme der som at gå fra at smadre stærekasser (som sker) til at skyde betjente for fartmåling.

 

Ikke at jeg benægter at det kan være for voldsomt i denne situation. Det vil jeg lade @Emoyly forholde sig til 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tp'ede hen til scenen, også spurgte jeg en af kollegaerne om man måtte da jeg var i tvivl, vi tog det op som en konklusion at det må man godt, fordi det ligesom at hvis jeg stopper dig for at give dig en bøde. Der er ingen grund til du begynder at sammenligne danmark og en darkrp server sammen, da det to vidt forskellige ting. Det kan godt være at rp er baseret på virkelighed, men det er ikke baseret 100%. Reglen står ikke noget sted i reglerne på noget punkt, derfor sagde jeg til dig at det måtte man godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.