Hop til indhold
Stavox

headset?


Paki

Recommended Posts

Hey, eftersom jeg lige har været til session og blevet afklaret i, at jeg ikke skal vise de der sergeanter hvordan man one-tapper med ak, så har jeg tænkt mig at forkæle mig selv med et nyt headset. Så jeg vil bare høre om der er nogle som kan anbefale et par?

Det skal være wireless, men skal også kunne tilsluttes analogt, da jeg skal kunne bruge dem til at høre min modstander græde i FIFA, når jeg giver ham den lange banan. 

 

Lige nu er Bose qc35 2 mit goto.

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Jakob skrev:

Corsair Vold Pro wireless mener jeg de hedder. Sygt lækre med 7.1

Hvis det minder om nogen som helst af de andre Corsair-headset jeg har set, så er folk omkring dig ikke i tvivl om, hvad du hører. Aldrig har jeg hørt så dårlig lydisolering.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vito skrev:

Logitech G933 Wireless.

 

Holder strøm i 15 timer
Super lydisolering

Fin mic
Fantastisk 7.1 lyd.
 

Den er så lort. Han har ALDRIG strøm, og hver gang han tænder den igen hører man den mest belastende lyd nogensinde. Du burde købe nogle apple earbuds, det kan aldrig gå galt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mush skrev:

Den er så lort. Han har ALDRIG strøm, og hver gang han tænder den igen hører man den mest belastende lyd nogensinde. Du burde købe nogle apple earbuds, det kan aldrig gå galt. 


Det er da fordi jeg glemmer at lade det 😂

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Vito skrev:

  Hvis du læser tråden, så skal det være wireless, og skal kunne tilsluttes med analog..

Men det kan du jo ikke med g933? Du skal slukke headsettet for at det opererer med stik. Det virker ret dumt? Altså surround og sådan noget ryger

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Men det kan du jo ikke med g933?

jo 😛 Der følger diverse ting med til at tilslutte til analog også. Jeg bruger det bare aldrig

2 minutter siden, Dynn skrev:

Men det kan du jo ikke med g933? Du skal slukke headsettet for at det opererer med stik. Det virker ret dumt? Altså surround og sådan noget ryger


Det virker helt fint med tændt headset også, så du kan beholde surround

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Hvis det minder om nogen som helst af de andre Corsair-headset jeg har set, så er folk omkring dig ikke i tvivl om, hvad du hører. Aldrig har jeg hørt så dårlig lydisolering.

 

1 time siden, Dynn skrev:

Dårlig mic

 

9 minutter siden, Dynn skrev:

Men det kan du jo ikke med g933? Du skal slukke headsettet for at det opererer med stik. Det virker ret dumt? Altså surround og sådan noget ryger

Du klager vidst nok lige lidt meget Mr. apple headset

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, KennyBou skrev:

 

 

Du klager vidst nok lige lidt meget Mr. apple headset

Det er jo ikke for sjov man vælger en kombiløsning af standalone mic og headset ved siden af. Der findes ikke mange headsets der har god mic og god lyd.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Dynn skrev:

Det er jo ikke for sjov man vælger en kombiløsning af standalone mic og headset ved siden af. Der findes ikke mange headsets der har god mic og god lyd.

Men der findes nogle der har begge dele men der er prisen tit 1100+

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Hvis det minder om nogen som helst af de andre Corsair-headset jeg har set, så er folk omkring dig ikke i tvivl om, hvad du hører. Aldrig har jeg hørt så dårlig lydisolering.

Har selv et, synes ikke der er dårlig lydisolering. Tit og ofte så er det mest fordi at folk har alt lyd på 100%

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik måske ikke afklaret helt, men det skulle være et par høretelefoner som jeg også kunne bruge til når jeg var på farten.

 

8 timer siden, Mush skrev:

Du burde købe nogle apple earbuds, det kan aldrig gå galt. 

Jeg har nogle, men jeg mangler nogle med lydisolering til, når jeg står i en proppet metro på vej hjem fra skole eller arbejde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Paki den som du har sat til at være dit to go, mener jeg min ven har. Lyd isoleringen i det headset er fantastisk. Jeg prøvede det i klassen, og lige så snart jeg tog headsettet på, så kunne jeg næsten intet høre, slet ikke når musikken var tændt. Ved dog ikke helt om det er præcis den der (Bose qc35 2) eller om det er et andet. Dog kan jeg lige høre min ven ad, hvis det er sådan noget du er efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Paki skrev:

Jeg fik måske ikke afklaret helt, men det skulle være et par høretelefoner som jeg også kunne bruge til når jeg var på farten.

 

Jeg har nogle, men jeg mangler nogle med lydisolering til, når jeg står i en proppet metro på vej hjem fra skole eller arbejde. 

Hvad mangler du i dit nuværende headset?

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Dynn skrev:

Hvad mangler du i dit nuværende headset?

Lydisolering eller noisecancellation.. Jeg har brugt apples airpods, men de holder ikke så godt på lyden.

3 timer siden, Maxx0758 skrev:

Dog kan jeg lige høre min ven ad, hvis det er sådan noget du er efter.

Det må du meget gerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Paki skrev:

Lydisolering eller noisecancellation.. Jeg har brugt apples airpods, men de holder ikke så godt på lyden.

Hvis du skal have et par der er ligesom Airpods og holder bedre på Lyden så skal du bare købe Samsung gear iconx

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Maxx0758 skrev:

@Paki Det er faktisk det headset som du har set på, som han bruger 🙂

Yes, jeg har også været ude at købe det. Super lækkert som altid fra Bose, og sindsyg god noise cancellation. Tak for hjælpen. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.