Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Filsøe


ViggeAnders

Recommended Posts

Di
Dit ingame navn:ViggeAnders
Staff ingame navn:Filsøe
Dit SteamID:STEAM_0:1:126176805
Staff SteamID:STEAM_0:0:64732648
Forklar situationen:jeg var betjent jeg så filsøe skyde xKow og jeg fik at vide over politi radion han havde skudt xKow så snakker jeg lidt med ham og han benægter alt hvad vi siger så jeg arrester ham og så tager han mig op og gir mig ban i 1440 minutter ikke fair han egner sig ikke til at være staff
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa der var ingen endelige beviser på det var mig om det var mig eller om det var bang der skød xkow. Du vælger så at arrest mig uden egentlig grund til vide noget. Jeg kiggede først inden jeg skød om der var nogen der kiggede det var der ikke. Så jeg skød jo egentlig bare og løb ned fra taget efter same jeg stod sammen med bang på hans bil.

 

Vil os gerne vide hvordan du både kan se og høre på politi radioen at jeg har skudt ham uden du har bevis for jeg tjekkede alt ud og der var intet at se.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg fik at vide over politi radioen at du skød xKow og vi havde vidner der så det men jeg kan godt se jeg gjorde noget forkert men at du banner mig i 24 timer er lige stramt nok især fordi du løj i casen med at det ikke var dig så kan du ikke tillade dig som admin at banne mig især fordi du ved godt at jeg ikke gjorde noget forkert

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.