Hop til indhold
Stavox

[Solved] Er du crashed i dag?


Dynn

Recommended Posts

Vi har observeret en stigning i client crashes efter de nye våben er blevet introduceret. Det er selvfølgelig noget vi arbejder på at løse. Vi kan dog ikke løse problemet uden jeres hjælp.

Hvis dit spil er crashed I DAG, vil vi meget gerne høre fra dig. For at vi kan se hvorfor dit spil crasher, skal vi nemlig bruge noget der hedder crash dumps, som bliver genereret af spillet når det lukker.

Svar meget gerne herinde, så vi kan se hvor stort problemet er, så tager vi kontakt til dig, for at hjælpe med at indsamle crashlogs.

 

Hvis jeres spil blot fryser, må I meget gerne, før I lukker det, lave en dump fil. Det kan gøres herinde (i joblisten / Task Manager), når I højreklikker på Garry's Mod

XBfFuLY.png

Link til kommentar

Jeg har været 2 crash idag jeg crashede på evocity begge gange omkring våben hvor jeg første gang lå skudt og folk skød omkring mig anden gang skød jeg selv og crashede mens jeg skød

 

1 mit spil fryser/crasher  jeg sad stadig ingame indtil jeg tvang Steam til lukke 

 

2 havde det dataoverflow fra steams side

Link til kommentar
2 minutter siden, Zork skrev:

Jeg crashede en gang i dag hvor mit spil bare lukkede ned, dette skete også i går en enkelt gang. Mit spil frøs også igår 2 gange.. skal nok gøre det med dump file fremadrettet.

Hvis dit spil lukkede, har du sandsynlig en crashdump. Skal nok lige forklare hvordan når jeg lige er ledig 🙂 

Link til kommentar
10 minutter siden, Dynn skrev:

Hvis dit spil lukkede, har du sandsynlig en crashdump. Skal nok lige forklare hvordan når jeg lige er ledig 🙂 

Er lige gået i seng så kan desværre ikke i dag. Men imorgen kan du lige hjælpe mig med det hvis det stadig er muligt.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.