Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Filsøe


Rypental Rhino

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jeger Bojsekage

Staff ingame navn: Filsøe

Dit SteamID: STEAM_0:1:83314524

Staff SteamID: STEAM_0:0:64732648

Forklar situationen: vi var ved at raide en KOS base, der blev skudt på os. Så kommer denne admin her, siger, at der ikke er længere warrant, jeg siger til ham at jo, det er der, så UNWARRANTER han ham der ejer basen og bringer os til spawn.. jeg prøvede at komme i kontakt med ham, men han gad bare ikke at forklare grunden... what the f*ck?

Bevis: https://youtu.be/h0khB_O3CLI
Link til kommentar
Del på andre sites

VUM53m3.png

Hejsa i warranter 2 gange indenfor kort tid. Eftersom i skal have en ny warrant men i bruger den samme warrant indenfor 15 min.

Jeg sagde til dig at i skal gå ud men du stilte dig op og skød aligvellet på dem. Hev dig hen i spawn og fjernede warranten og fortalte i ikke kan gøre det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Filsøe skrev:

VUM53m3.png

Hejsa i warranter 2 gange indenfor kort tid. Eftersom i skal have en ny warrant men i bruger den samme warrant indenfor 15 min.

Jeg sagde til dig at i skal gå ud men du stilte dig op og skød aligvellet på dem. Hev dig hen i spawn og fjernede warranten og fortalte i ikke kan gøre det. 

Har et spørgsmål. Hvordan og hvorfor helvede skal vi lave en ny warrant, hvis der allerede var en aktiv?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Rypental Rhino skrev:

Som du kan se på videoen, kunne jeg ikke lave en ny warrant, FORDI DER ALLEREDE VAR EN DER VAR AKTIV.

Kan sagtens se det på videoen. Men så må i vente 5 minutter på at lave en ny warrant. Det i gjorde var at lave den samme grund 6 minutter efter som man skal vente 15 min på.

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Filsøe skrev:

Kan sagtens se det på videoen. Men så må i vente 5 minutter på at lave en ny warrant. Det i gjorde var at lave den samme grund 6 minutter efter som man skal vente 15 min på.

Dvs., at hvis warranten udløber under et skyderi, skal politiet bare skrubbe af?... Lyder det ikke idiotisk? I reglerne står der kun, at der skal gå 15 minutter mellem hvert politiraid på den samme base, medmindre at der er begået et nyt kriminalitet. Ikke noget om warrants, kun om politiraids, og der var jo sådan set en politiraid i gang. Banditterne skød jo på os, det betyder, at der BLEV rent faktisk begået kriminalitet under raiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa igen. Eftersom i warranter på Kos første gang. Skal der laves en ny handling som feks “skyder på politiet” det en ny handling i systemet. 

 

Men at i warranter 2 gange på Kos på 6 minutter. Der skal i blot vente 15 min hvergang i skal politi raide den for grunden “Kos”

 

Så nej i skal ikke smutte ud af shoppen eller huset hvis det er i ikke kan komme ind på 5 min som den Warrant egentlig er aktiv. Blot skal i bare lave en ny som hedder noget andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Rypental Rhino skrev:

Forstår simpelt hen ikke, hvorfor du ikke gider at forklare grunden i spillet, men bare afbryder rp situationen og flyver sin vej

Jeg sagde til dig i ikke ku bruge samme grund. Jeg unwarrantede ham og tper til ham der ejede baseb.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror Filsøe enten har misforstået reglen omkring dette, eller misforstået situationen.

 

Så længe din warrant er lavet i forbindelse med samme raid, eftersom de må være op til 15 min, så gør det ikke noget at det har samme navn. Du har derfor ikke gjort noget galt i denne forbindelse, og eventuelt straf og givet uden grund.

 

Jeg lukker klagen her, og sørger for at Filsøe får forklaret hvordan reglen rigtigt hænger sammen så det ikke sker igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.